Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Da's wat ik bedoel, dat zijn effies andere gewichten dan wat de gemiddelde gymrat laat zien, éh
Door het geweld van zulke mannen voel ik me altijd "genoodzaakt" om te relativeren.

ik heb dan altijd eerder de behoefte om een dutje te gaan doen of een film op te zetten
mijn relativatie is dat het ook maar mensen zijn. zet niemand op een voetstuk, idoliseer niemand.

).
.Ik heb wel groot respect voor deze man, maar ik zou niet als een hysterische tienermeid gaan schreeuwen als ik hem IRL zou zien![]()
Ja, van angst misschien...
Sterke training weer kerel
Waarom trouwens zoveel opwarmsetjes/herhalingen met je shirt aan? Zit ie anders niet goed?
:Da's waar ook.Tussen 1x160 en 3x160 zitten maar 2 reps Hummer, dus...![]()

Thnx, maar het valt wel mee hoor...heb nog wat voor de boeg![]()
kijk dus het wordt nog veel meer![]()
doet Badal wel weer mee met het NK?

Nou het is wel de bedoeling om het niet te laten bij wat ik gisteren gedaan heb![]()
Ik zou niet weten of Badal meedoet, ik zou het wel leuk vinden, maar ik heb hem - behalve op de rawwedstrijd - dit seizoen nog niet op een wedstrijd gezien. Het is op zich een sterke gast, maar ook wel wat gemoedelijk...voor wedstrijden moet je immers soms "ver" rijden en dus vrij vroeg opstaan en daar heeft hij het niet zo mee heb ik me laten vertellen![]()
Zou idd heel leuk zijn als hij ook mee doet. Heb je wat directere tegenstand. Ik ga hopen om erbij te zijn.

Nou het is wel de bedoeling om het niet te laten bij wat ik gisteren gedaan heb![]()
Ik zou niet weten of Badal meedoet, ik zou het wel leuk vinden, maar ik heb hem - behalve op de rawwedstrijd - dit seizoen nog niet op een wedstrijd gezien. En voor zover ik weet heeft hij ook geen internet en dan wordt het vrij lastig om contact te leggen.
Het is op zich een sterke gast, maar ook wel wat gemoedelijk...voor wedstrijden moet je immers soms "ver" rijden en dus vrij vroeg opstaan en daar heeft hij het niet zo mee heb ik me laten vertellen![]()
Met Ed Fennema die alreeds 240 gedrukt heeft heb ik over "directe" tegenstand niet te klagen
Maar het klopt wat je zegt Badal en ik zijn op zich wel vrij aan elkaar gewaagd.
Om twee redenen:
- Het shirt gaat beter zitten als ik "vrij licht" met het shirt begin en wat meer reps doe.
- in training ga ik ook raw tot gewichten tussen 160-175kg en vervolgens maak ik ook in shirt wat meer reps, daar wen je best wel aan.
Zo ben ik geen voorstander ervan als je shirted traind dat je dan je rawtraining niet afwerkt (*).
Dat je bijvoorbeeld door training in gear in kracht achteruit gaat is een vooroordeel (maar het klopt wel als je raw geen werksets meer hanteerd tijdens je reguliere training). Daarom doe ik eerst mijn rawtraining afwerken en trek vervolgens het shirt aan.
Tijdens een wedstrijd ga ik raw echter niet meer zwaarder dan 130kg, vervolgens doe ik dan minder reps in het shirt dan tijdens een training, wat dan concreet inhoud dat ik mijn krachten spaar voor de wedstrijdbeurten (terwijl ik gewend ben duidelijk "meer" te doen).
(*) behalve bij de "generale repetities" dat zijn trainingen waarop ik de wedstrijd volledig wil nabootsen in zoverre dat mogelijk is, want wedstrijd en training is nu eenmaal een wereld van verschil (althans ervaar ik dat zo).