- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Valt wel mee, ere wie ere toekomst...Alex2010 heeft het geplaatst in het algemeen topic

Triestige zaak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verdomd sterke benchpress, mooi dat ie meteen lekker op de borst komt. Geeft je wel wat vertrouwen denk ik

. En niet zoals vorig jaar...225 opgeven en dan terugkrabbelen naar 220 en dan alsnog niets paraat maken 
Ik zag dat je ook 220 gedrukt had, maar blijkbaar wat meer moeite had om onder te komen?
Die 220 ging wel vrij lekker...en Leon is gelukkig verstandiger dan ik en vind het dan welletjes geweest. Hij wil natuurlijk voorkomen dat ik overtraind raak en niet mijn wedstrijd tijdens het trainen draai.
Iedere week rustig aan opbouwen...heb nog zo'n 5 weken voor de boeg...tijd zat
Het is de bedoeling dat ik 225 straks diverse keren in mijn handen heb gehad en dat ik dus vol vertrouwen op het NK onder die 225 kan gaan liggen. En niet zoals vorig jaar...225 opgeven en dan terugkrabbelen naar 220 en dan alsnog niets paraat maken
![]()
Tja, ik heb wel veel moeite met dat nieuwe shirt ja... met 230 kreeg ik m vrij goed op m'n borst, maar met 220 is echt nog lastig. Als 220 niet lukt in de 1e beurt doordat ik m niet goed op de borst krijg, dan zal ik gewoon verhogen in de 2e beurt denk ik. Maar daar zullen we maar niet van uit gaan.
Ik zal me na de nk pl pas volop op de nk bd kunnen gaan richten, dan heb ik nog n week of 3 om volle bak te trainen. We zullen zien waar we op uit komen. Soms vind ik t wel jammer dat ik niet echt een trainer heb, die precies weet wat ik wel en niet moet doen. Ik moet t allemaal maar n beetje naar eigen inzicht doen, en altijd maar hopen dat ik het dan goed doe...
Aan de andere kant heb ik daardoor wel altijd zelf de controle over wat ik doe op mijn trainingen en hoef ik me niet druk te maken over het trainen op bepaalde tijden of wat dan ook... Elk voordeel heb zn nadeel
.

).Ik was erbij John en keek erna, emmers met zweet moeten leeg schudden in de straatkolk.
Grapje, René was wel uitzonderlijk heftig aan het zweten.

...de Latt Pull Down was echter niet zozeer de oorzaak...ik had net ervoor de trappen bij Snowworld opgelopen in een vrij snel tempo en natuurlijk brak het angstzweet me uit toen Frans op me af kwam 
haha ff voor paar setjes latpull down naar de sportschoolwel lekkere bench day rené!!
. En blijkbaar werkt dat voor mij tot op heden uitstekend...gewoon trainen volgens het KISS principe, Keep It Simple & Short! 
haha ff voor paar setjes latpull down naar de sportschoolwel lekkere bench day rené!!
. En blijkbaar werkt dat voor mij tot op heden uitstekend...gewoon trainen volgens het KISS principe, Keep It Simple & Short! 
Als er iets is waarvan ik kan zeggen dat ik uitzonderlijk goed in ben dan is het zweten...de Latt Pull Down was echter niet zozeer de oorzaak...ik had net ervoor de trappen bij Snowworld opgelopen in een vrij snel tempo en natuurlijk brak het angstzweet me uit toen Frans op me af kwam
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 --