jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...ging allemaal wel lekker.

Vooral mijn moeder zeurt ook altijd van: ben je nog niet sterk genoeg ofzo..?
Mijn vrouw zit dan instemmend te knikken...
Ze vinden me ook wel wat oud om nog zo bezig te zijn geloof ik.
Nou en..?!
We gaan gewoon door éh Hugster..?![]()
Kom op zeg...als je tegen de dames zegt dat ze moeten stoppen met kijken naar zo'n series als GTST waar ik echt van moet
...nou dan dan kun je je koffers pakken 
Goede training weer.
Eerder wat licht dan medium voor jou, toch..?
En een rep-out?!!
Het moet niet gekker worden René!

Als ik op een medium bench day ooit zoveel gewicht mag drukken..
Flink press werk daar, ook erg indrukwekkende shoulder presses!

Monster schoulder press René (Als ik je zo mag noemen)!!

. En probeer het meestal iedereen naar de zin te maken, MAAR trainen is dé hobby van me, en dat hebben ze maar te accepteren (daarbij is 2x per week trainen nou niet bepaald zo extreem om me bij wijze van spreken op te geven bij het RTL4 programma: "Help mijn man heeft een hobby"
), ik neem ook iedereen zoals ie is! 
Dit scheelde slechts een haartje
Onbegrijpelijk dat men bij zulke gewichten geen safetybars hanteerd, want met een beetje pech heb je hetzelde effect als met een guillotine
[Link niet meer beschikbaar]
Dat filmpje heb ik vaker gezien idd. Dit scheelde heel erg weinig. Goeie bencher trouwens!

Die safetybars, zouden idd een verplichting moeten zijn bij elke BD wedstrijd. Ook de spotters kunnen wel eens een foutje maken..

.Wat zijn jouw doelen voor het eind van dit jaar René?

.Er is al zelf iemand nodig om zijn armen in de juiste greepbreedte te krijgen bij benchpress, ik vraag me soms af waar equiped benchpress naartoe evolueert![]()
Er is al zelf iemand nodig om zijn armen in de juiste greepbreedte te krijgen bij benchpress, ik vraag me soms af waar equiped benchpress naartoe evolueert![]()
Mee eens. Ik vind die shirts met open back ook nergens over gaan. Dat er al met een single ply stretched back wordt gebencht al erg zat. Beter gaat gewoon iedereen RAW?
.Iedereen weet dat powerliften in de beginjaren raw werd beoefend.
Een singlet met riem en wellicht een stel pols- of kniebandages en dat was het dan wel zo'n beetje.
Gear werd in eerste instantie ontwikkeld ter preventie van blessures en dat is op zich een goede zaak. Men kwam er echter ook achter dat men met behulp van gear beduidend meer kilo's kon tillen en toen is de "evolutie" doorgeslagen. De klok terugdraaien zal echter niet meer lukken.
Ik ben echter van mening dat er naast de geardevision een serieuze rawdevision moet komen opdat rawlifting en daarmee ook rawlifters weer volledig gerespecteerd worden. Voor beiden zou er plaats moeten zijn en beiden zou men als volwaardig moeten beschouwen en daarmee een gelijkwaardige status moeten hebben. Maar het valt niet mee...organiseer maar eens een rawpowerliftingwedstrijd en kijk hoeveel deelnemers je daarvoor weet te "strikken".