Laatste training voor het NK Bankdrukken tot 90 % van 1 RM.
Bij Leon Smeets.
Bench Press with stop:
RAW: 20x20, 2x8x70, 5x100 & 5x130
SHIRT: 5x170 (8 cm), 4x190 (6 cm) & 3x210kg (4 cm).
Comment:
Ging allemaal wel lekker...en heb me niet moe gemaakt.
De rest is dan voor zondag!
Heb er zin en vertrouwen in...voel me goed, voel me sterk en heb nog niet eerder zo lekker gedrukt. Desondanks wil ik niet op zaken vooruitlopen...straks lukt het niet wat ik van plan ben en dat heb ik hier weer heel wat uit te leggen

Hoe dan ook...ik zal mijn uiterste best doen om het maximale uitmezelf te halen!
Ik was vrij vroeg klaar bij Leon en was op de terugweg nog langs Haeflandsport gereden...effies uit de auto gesprongen en nog wat
Latt Pull Down gedaan:
20x60, 10x80, 8x90 & 6x5x100kg
En tenslotte nog 3 setjes facepulls met 25kg, 3x25 reps voor de doorbloeding.
Zondag vertrekken we dan om 07.00 richting Alkmaar...Leon is scheidsrechter en mijn gymbuddie Will Renkens gaat mee als coach.
In Will heb ik alle vertrouwen

, hij heeft me al diverse keren geholpen (waaronder de laatste wedstrijd waar ik 235 drukte).
De rest van de week rusten en goed eten...wat dat goed eten betreft ben ik al begonnen...op de weg naar huis kwam ik langs de Mc Donalds...een Bigmac en een lekkere milkshake is wat voor een holle kies en kan er altijd wel in

Denk dat ik als ik zondagmiddag pas op de weegschaal kan en de hele tijd al heb zitten te eten zo'n 160kg zal wegen

.