- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar heb je ook zeker gelijk in dat heb ik al vaker gezegd! bij ons zaten ze ook van pff weer in alkmaar.. zij ik ook laten we blij zijn dat ze het willen doen!
maar zoals ik ook al zij die lijst maken is niet zo veel moeite dusjah.. dat zou ik nog wel kunnen doen als echt niemand het wilt
hoop dat atlas weer x wat wilt organiseren, lekker centraal NL (en helemaal goed voor mij) mja moeten er wel vrijwilligers zijn..
...verenigingen moet wel mensen hebben die de kar ook willen trekken en het is steeds moeilijker om zulke mensen te vinden! Kom op he, je zei dat het niet om de bond ging, maar om de organiserende sportschool. Zoals Jorg zei, hoe moeilijk is het nou om ff zo'n lijstje op internet te gooien?

Dat is het punt...kritiek uiten is makkelijk, zelf de handen uit de mouwen steken een ander verhaal...vereniging moet wel mensen hebben die de kar ook willen trekken en het is steeds moeilijker om zulke mensen te vinden!
Maar goed, als niemand het had willen organiseren wat het ook geen ramp geweest, waren we desnoods naar Papendal uitgeweken, ook niet verkeerd.
zo gaat het altijd he, mensen zijn goed in kritiek geven op andere verenigingen maar als je zegt van doe het zelf dan als je het beter kan is het te veel gevraagd..
vroeger heeft atlas vaker dingen georganiseerd en hoorde dat er nu een kickboks gala georganiseerd word in atlas.. snap nie hoe ze dat gaan doen maar ok.
maar Atlas heeft in het verleden regelmatig dingen georganiseerd dus het kan wel.
en nee papendal is ook nooit verkeerd. ook lekker centraal en mooie faciliteiten! alleen kleedruimte is wat minder enzo mja daar is best wel een mouw aan te passen.
Atlas heeft inderdaad ook altijd veel georganiseerd, en dat was altijd wel goed georganiseerd! Maar het wordt helaas steeds moeilijker om mensen te vinden die (zonder dat ze er zelf beter van worden) een poot willen uitsteken.
ja klopt! we hadden het er pas over dat niemand bereid is om te helpen.. als er een wedstrijd was waren bumper en tonia degene die alles klaar aan het zetten waren op zaterdag terwijl ze zondag zelf mee deden. en als er ff aan een paar bodybuilders werd gevraagd of ze even konden helpen omdat ze toch maar koffie zaten te drinken was het teveel gevraagd..
goede hulp voor zulke organisaties is moeilijk te vinden tegenwoordig..

)Als de NPB een NK zou willen houden in Papendal, zou waarschijnlijk niet voor de ruimte gekozen worden waar de beginnerswedstrijden of de centrale trainingen worden gehouden. Er zijn dan grotere en geschiktere ruimten op Papendal eventueel ter beschikking!
Jammer, maar tis niet anders...daarom moeten we maar roeien met de riemen die we hebben, toch? Je hebt overigens ook wel mensen die gewillig zijn om te helpen maar eerder in de weg staan
(Ik herinner me dat ik als vanger/lader op het NK PL 2010 heel snel werd afgelost omdat de wedstrijd anders tot middernacht had geduurd)
ah okee das ander verhaal dan.
dat je niet geschikt was voor het klusje dat je kreeg is vervelend maar je bood je tenminste wel aan! dat zegt al genoeg. dat het klusje dan niet voor jou weggelegd is is jammer mja.
.

Ik vind het toch wel erg triest dat bijna de helft van de namen fout is geschreven, lijkt me sterk dat iedereen zijn/haar eigen naam verkeerd door geeft?
!Ik vind het toch wel erg triest dat bijna de helft van de namen fout is geschreven, lijkt me sterk dat iedereen zijn/haar eigen naam verkeerd door geeft?
Met alle respect voor het NPB-bestuur, en ze doen heel hard hun best, ik weet t. Maar ik geloof niet dat t mensen zijn met t hoogste IQ... Idd, iemand geeft zijn naam door, dan verwacht je dat t gewoon netjes op de site staat. Je kan t mierenneukerij noemen, maar dat mag men wel verwachten van een overkoepelend orgaan vind ik.
Ik zou zelf ook, als ik zelf bij een organiserende bond wat zou doen, er voor willen zorgen dat alles netjes en overzichtelijk is. Sorry René, maar ik vind de site van de NPB er zeer amateuristisch uitzien, en op vele vlakken totaal niet up-to-date. Ik weet dat iedereen zijn best doet, en ja, de beste stuurlui staan aan wel, etc etc...
!Ja, het is geen aanval/belediging naar iemand hoor, maar ik snap dat zelf nooit zo goed wat er moeilijk is aan copy pasten.
Btw ik begrijp dat dit door SSS zo is overgenomen en doorgestuurd, niet dat jij dit hebt ingevuld.

Je hebt gelijk hoor, René. Dat was misschien ongepast om meteen over het niveau van de bestuursleden te oordelen.
Maar juist om deze sport op te kunnen krikken is het belangrijk dat men op z'n minst de schijn van professionaliteit weet op te houden, zelfs al heb je zo'n laag budget. We willen uiteindelijk allemaal dat de sport de erkenning krijgt die het hoort te krijgen (dat wil zeggen een A-status krijgt). Voor (nieuwe) leden, maar ook voor de buitenwereld, is zoiets kleins als het juist spellen van zijn/haar naam juist fijn om te zien. Of het nou gaat om een accentje dat vergeten is, of een totaal verkeerd gespelde naam, ik vind het gewoon amateuristisch overkomen.
En als ik een beetje meer in het wereldje ben binnengedrongen, zou ik best eens over zoiets na willen denken. Mits het te combineren is met mijn sportieve aspiraties natuurlijk![]()