Stelling: Ga je op een NK voor de winst of voor een vet pr?
Stel het volgende...zondag zou alles meezitten en ik zou goed in vorm zijn en het volgende scenario zou zich afspelen:
Mijn conculega's zouden in hun 3e beurt 235kg drukken (ik verwacht meer, maar het is immers een hypothese) en ik zou dat drukken in mijn 2e beurt.
Dan staan hen op dat moment nog altijd voor omdat ik hoogstwaarschijnlijk de zwaarste deelnemer zal zijn. Nu zou ik dus voor de winst - om Nederlands Kampioen te worden - "slechts" 2,5 kg meer ofwel 237,5kg moeten drukken in mijn 3e beurt met in mijn achterhoofd de wetenschap dat die 237,5 altijd zou moeten lukken.
Stel dat ik dan echter gretig ben en voor 240 wil gaan...als het lukt, prima niets aan de hand...1e en een vet pr...maar stel dat het net niet zou lukken val ik terug naar de 3e plek. Tja...wat is wijsheid indeze?
By the way...ik verwacht overigens dat Ed Fennema in staat zal zijn om 240+ te drukken...en wellicht is ook Badal in de vorm van zijn leven?
Maar wellicht dat de heren in een benchshirt het weer laten afzien en de heren zonder shirtje voor de verassing zullen zorgen?
We zullen zien...heb er nu al zin in om de "degens" te kruisen