prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even mee wachten René, want anders zit de halter misschien straks wel tussen je oren...Doe je tijdens de trainingen met shirt aan ook wel eens een poging voor die 250 René?
Eventueel laat je dit door iemand filmen zodat je zelf kunt zien waar/waardoor het eventueel misgaat.
Ik ben er van overtuigt dat die 250 voor jou te doen is, zal ook een beetje tussen de oren zitten.

thnx renee![]()
is het niet vrij logisch dat je voornamelijk moeite hebt met de eindfase als je shirted bencht? aangezien daar het shirt niet/minder assisteert?
Doe je tijdens de trainingen met shirt aan ook wel eens een poging voor die 250 René?
Eventueel laat je dit door iemand filmen zodat je zelf kunt zien waar/waardoor het eventueel misgaat.
Ik ben er van overtuigt dat die 250 voor jou te doen is, zal ook een beetje tussen de oren zitten.

Nog even mee wachten René, want anders zit de halter misschien straks wel tussen je oren...![]()
Gelukkig heeft Leon ook safetybars dus die kans is vrij klein lijkt me 
gefeliciteerd nog met je 2e plek zie dat ed fennema ook aardig vooruitgang heeft geboekt

dat is op zich best goed te noemen dat de nr's 1 worden gecontrolleerd als je dan toch steekproefsgewijs controles houd.
:

"Ram your Bench!"
http://www.powerliftingwatch.com/node/18457
Waar hebben we dit ook alweer eerder gezien?
Ik zie niet echt het verschil met de "slingshot"...zal wel aan mij liggen![]()
.Heb jij eigenlijk nog eens serieus wat gestoeid met die Slingshot van je?
Je was zo joviaal om me die van jou een keer uit te laten proberen...ik vind het eigenlijk dan geen rawtraining meer...je kunt dan toch wel meer drukken dan zonder. En als ik dan toch in gear doe trainen, dan maar in een shirt...slingshot kampioenschappen bestaan bij mijn weten nog niet...komt wellicht nog?![]()
De slingshot zal wel aangeslagen zijn in de PL/BD wereld. Dan zijn er altijd weer remakes.

Nee, ik heb nog niet fatsoenlijk kunnen stoeien met die slingshot. De rede hiervan is dat ik een hele tijd loop te kloten met twee pijnlijke schouders en 1 zeurende elleboog. Morgenvroeg een afspraak bij de orthopeed in het ziekenhuis in Genk. Een, twee of drie Cortisone cocktails tussen de gewrichten in injecteren en ben weer zo goed als nieuw. Tenminste dat hoop ik dan.
Als de probleempjes weg zijn zal ik na 8 mei de slingshot tot het uiterste gaan testen.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------
Oh, da's erg vervelend voor je...hoop dat die orthopeed je inderdaad effectief kan helpen. Maar voorkomen is beter dan genezen en wellicht proberen te achterhalen wat de oorzaak van het leed is?
Wellicht neem je toch te veel hooi op de vork?
Je hebt lichamelijk zwaar werk en dan wil je ook nog op alle fronten goed presteren op krachtsportgebied...kan me voorstellen dat dat zo zijn impact kan hebben?![]()
.