Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crosstrainer.
De zomer komt natuurlijk steeds closer.![]()

respect rene,
tis mij nog nooit gelukt een halfuur vol te houden op zo een apparaat![]()
.Conditietraining verhoog je je VO2max mee, wat bevorderend kan zijn op je krachtstats.
Zie vorige pagina voor een inteligente vraag.![]()

Een half uur hou jij ook vol...maar je hebt er waarschijnlijk geen zin in.
Ik heb dat in het verleden 3x de week 2x een half uur gedaan...ben daar destijds 30kg mee afgevallen! Eén training stond gelijk aan een verbruik van 800 kcal!

) en 6 uurtjes onder de wol gekropen.
beterschap. goed uitrusten en daarna weer verder knallen
...voor mij voorlopig dan ook effies geen 10x90 MP Tja, beterschap idd. Klote verkoudheden, ik ben er ook erg gevoelig voor.
Je doet dus zo'n eigenlijk alle NPB wedstrijden mee die er zijn, mooi man
)...het EK is uiteraard geen NPB wedstrijd maar van de EPF, ik had ook nog het komende weekend aan het WK Masters kunnen meedoen in Denemarken, maar naar mijn mening hoor ik daar (nog) niet thuis.
.
mij lijkt dat qua assistance je zo veel mogelijk oefeningen moet doen met een zo groot mogelijke carryover... kijk waar je zwakte ligt en pak daar je assistance op aan.
Met het vetgedrukte ben ik het helemaal mee eens...ik neig zelf overigens heel sterk naar de methode van Stephan Korte...samengevat komt het er eigenlijk op neer dat je steeds dezelfde beweging doet (bench press) maar met verschillende grip en verschillende rom. In het verlengde van dit verhaal zouden de juiste assist oefeningen dan de volgende kunnen zijn: close grip, wide grip, paused bench, speed bench, board press, pin press, incline, decline, floor press, dumbbell bench press, dumbbell floor press, bands/chains enz. De voorkeur uit dit rijtje heeft voor mij toch wel de close grip floor press en de board press.
Als ik morgen niet teveel last heb van mijn verkoudheid kom ik eens kijken naar jouw persoonlijke verrichtingen...en stel me niet teleur!![]()