XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.641
Vandaag mijn ellbowsleeves (http://www.strengthshop.co.uk/) gekregen, maat XXXL.
Pfff...ben blij dat ik voor de grootste maat ben gegaan...ik krijg die maat al niet zelf goed aangetrokken :o
Voelen wel stevig aan die ellbowsleeves (2ply).
Ik wil ze gebruiken bij de close grip benchpress.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, supersnelle levering daar en de service is die ook goed?

In het teken van de verkeersveiligheid kun je ze ook nog eens aantrekken tijdens jou dagelijkse workout op de racefiets naar het werk;) Met die felle kleur zien de andere weggebruikers je beslist al van een kilometertje of tien aankomen :p Effe pesten René (moet kunnen toch?). Mooie dingetjes René, je zult er zeker profijt van hebben tegen de bekende elleboog kwaaltjes.

Maya..?
Mayaaa...?
Waar is Maya nouw..? :D
Waarom moet ik nou aan Maya de bij denken René..?

Zo zie je maar wat een beer je bent éh maat.
Als de grootste maat je maar net past.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

mooie dingetjes! waar heb je ze besteld ? ik wil een x knie sleeves bestellen dusjah.

• #7.647
Nice, supersnelle levering daar en de service is die ook goed?

Gisteren hadden ze ze alreeds willen bezorgen, maar toen was er niemand thuis. Je hebt je spullen meestal binnen 10 dagen in huis.
Betalen via creditcard of paypal en wat de service betreft, die is gewoon goed. Het is overigens niet de eerste keer dat ik daar wat bestel.
Voordeel tegenover de USA is dat je geen invoerrechten of whatever moet betalen.

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

In het teken van de verkeersveiligheid kun je ze ook nog eens aantrekken tijdens jou dagelijkse workout op de racefiets naar het werk;) Met die felle kleur zien de andere weggebruikers je beslist al van een kilometertje of tien aankomen :p Effe pesten René (moet kunnen toch?). Mooie dingetjes René, je zult er zeker profijt van hebben tegen de bekende elleboog kwaaltjes.

:roflol:...inderdaad, alhoewel ik niet weet of ze fluoriserend zijn ;)
Ik verwacht erveel van, vooral pijnvrij smal kunnen banken.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Maya..?
Mayaaa...?
Waar is Maya nouw..? :D
Waarom moet ik nou aan Maya de bij denken René..?

Zo zie je maar wat een beer je bent éh maat.
Als de grootste maat je maar net past.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

images?q=tbn:ANd9GcTTnIQ3sg0N0l9lZgnW8o9CGncUWUntGZSUn9XFV9XokYLuxsnp.png

:roflol:...het lijkt wel een beetje, toch?
En wellicht geven die sleeves me wel "vleugels" ;)

Die XXXL heb ik inderdaad echt wel nodig...het is gewoon een bepaalde behendigheid met zelf aantrekken...ik klap ze dubbel, trek ze aan en als ik dan bij mijn elleboog ben klap ik ze vervolgens weer uit.
Die sleeves voelen echt behoorlijk stevig en stabiel aan :).
Je ziet, ik spaar kosten nog moeite om mijn doelstellingen te verwezenlijken ;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

mooie dingetjes! waar heb je ze besteld ? ik wil een x knie sleeves bestellen dusjah.

Hier de directe link:
http://www.strengthshop.co.uk/index.php/sleeves-wraps-straps/strengthshop-range.html

Je hebt 1ply en 2 ply...ik heb gekozen voor 2 ply sleeves.

1 ply, kosten 15 pound

2 ply, kosten 29 pound, uiteraard altijd per paar.

• #7.649
Kijk zijn post nog eens goed na Jorg!

strengthshop.co.uk

Hahaha, niet iedereen is blijkbaar zo alert als jij, Spencer ;)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Die elbowsleeves gebruikt Domie als been"sleeves" :eek:

Veel jongens die bij Haeflandsport trainen hebben die kneesleeves...(die hebben dezelfde kleur)als de ellbowsleeves). Ik ga ervanuit dat de benen van Domie heus wel omvangrijker zullen zijn dan mijn armen...alhoewel ik het niet heel zeker weet ;)

Veel jongens die bij Haeflandsport trainen hebben die kneesleeves...(die hebben dezelfde kleur)als de ellbowsleeves). Ik ga ervanuit dat de benen van Domie heus wel omvangrijker zullen zijn dan mijn armen...alhoewel ik het niet heel zeker weet ;)

Ik kreeg ze amper rond mn armen man :roflol:

De stiekemerd, lekker sleeves als wraps gebruiken ;)

• #7.651
Ik kreeg ze amper rond mn armen man :roflol:

De stiekemerd, lekker sleeves als wraps gebruiken ;)

Volgens mij zijn die sleeves het geheim van de kracht van de strongmanatleten! ;)
Hoe dan ook...ik heb er een goed gevoel aan over gehouden toen ik ze had aangetrokken, nu nog ermee drukken (tijdens de training dan, hé)

ik snap die betaal shit niet , ik heb geen paypal ofzo??? Zal er morgen nog eens naar kijken als ik goed uitgerust ben.

• #7.653
ik snap die betaal shit niet , ik heb geen paypal ofzo??? Zal er morgen nog eens naar kijken als ik goed uitgerust ben.

Internationaal-betalings-verkeer gaat vrijwel altijd via credit card of paypal.
Een creditcard biedt meer mogelijkheden (je kunt er echt overal wereldwijd mee betalen), maar een cc kost geld en tijd als je het aanvraagt. Als je bijvoorbeeld in de schulden zit kun je een cc vergeten. Paypal is alleen maar voor online mee te betalen (wordt overigens ook niet door iedereen geaccepteerd, een cc daarentegen wel) en kost verder geen geld en 5 minuten van je tijd (geen lastige vragen).
Het biedt een bepaalde veiligheid wat zowel door de verkoper als de koper op prijs wordt gesteld.

www.paypal-nederland.nl

PayPal uitleg

Wat is PayPal?
PayPal is een internationaal Internet betalingssysteem voor iedereen die een email adres heeft. U kunt veilig online betalen gebruik makend van uw creditcard of uw bankrekeningnummer.

Is PayPal veilig?
Jazeker, PayPal gebruikt SSL technologie om uw informatie versleuteld en veilig over het Internet te versturen. De ontvanger krijgt geen gevoelige financiële informatie zoals uw creditcard- of uw bankrekeningnummer te zien. Alleen PayPal en de creditcardmaatschappij zien en bewaren deze gevoelige informatie achter zwaar beveiligde deuren. Op deze wijze hoeft u zich dus geen zorgen te maken bij betalingen aan personen die u niet kent.

Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een PayPal account?
Nee, niets staat u in de weg om geld te versturen via uw Personal PayPal Account. Meer informatie hierover vindt u bij PayPal.
Hoe kunt u betalen met dit PayPal account?
Gewoon via uw bankrekening
Met uw creditcard

Betalen via uw BANKREKENING
Betalen via uw bankrekening is mogelijk wanneer u geen creditcard heeft. Wanneer u via uw bankrekening wilt betalen heeft u bij PayPal een virtuele rekening nodig waarop u een saldo overmaakt vanaf uw eigen giro- of bankrekening. U geeft dus uw bank opdracht een bedrag over te maken op de nieuwe PayPal-rekening. Dit neemt in de regel drie tot vier werkdagen in beslag. Wanneer het bedrag is overgemaakt op uw PayPal-rekening kunt u de bestelling pas invoeren en betalen. Kiest u ervoor om een PayPal-rekening aan te maken, zodat u uw bestelling kunt plaatsen en online betalen dan kunt u over drie tot vier werkdagen uw bestelling doen via de optie PayPal bij betalingswijze. Bij bestelling via PayPal krijgt u, na het versturen van uw bestelling, een webpagina van PayPal waarop u uw gegevens invult. Vervolgens krijgt u een bevestiging van betaling.

Betalen met uw CREDITCARD
Betalen met uw creditcard heeft als groot voordeel de snelheid waarmee de betaling wordt geregeld. Het gebeurt immers onmiddellijk.

Laatst bewerkt:
owke duidelijk ,

Ow nice bestelling net geplaats kat in het bakkie, had een masterdcard :), die had ik aangevraagd omdat ik van de zomer op vakantie was in Zuid Afrika.
Nu wachten tot me sleeves binnekomen.
Bedankt nog voor de info rene!

Zou voor mij ook wel wat zijn denk ik, die sleeves...
Ik heb altijd 2 dagen herstel nodig aan de ellebogen na een zware training.
Jammer dat ik op zwart zaad zit... :mad:

• #7.657
Ow nice bestelling net geplaats kat in het bakkie, had een masterdcard :), die had ik aangevraagd omdat ik van de zomer op vakantie was in Zuid Afrika.
Nu wachten tot me sleeves binnekomen.
Bedankt nog voor de info rene!

You're welcome :)

Zo'n bestelling plaatsen is "dummy proof" (zelfs ik kan het ;))
Mastercard is prima, ikzelf heb Visacard, beiden worden wereldwijd erkend als een betaalmiddel.

Hoop dat je er plezier van zult hebben!

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Zou voor mij ook wel wat zijn denk ik, die sleeves...
Ik heb altijd 2 dagen herstel nodig aan de ellebogen na een zware training.
Jammer dat ik op zwart zaad zit... :mad:

Zeker weten dat het voor jou ook wat is!
Jij als grootverdiener en dan op zwart zaad zitten? ;)

Grootverdiener... :o
Was het maar waar! :mad:

Hij is een hele dikke, sterke, grote verdiener, dat wel. Alleen veel is t niet ;)
Je verdient veel, maar je krijgt zo weinig he.
Mooie mouwtjes, René.

Terug
Naar boven