- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is een hele dikke, sterke, grote verdiener, dat wel. Alleen veel is t niet
Je verdient veel, maar je krijgt zo weinig he.
Mooie mouwtjes, René.

Kijk zijn post nog eens goed na Jorg!
strengthshop.co.uk

Dat zeg ik ook altijd, ik verdien veel, maar krijg zo weinig.
En zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik alsof ik heel hard werk
---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
Yep, ben er blij mee
Vraag me af wat het zou schelen als ik onder mijn benchshirt het slingshot en de ellbowsleeves zou aantrekken![]()

Zou grappig zijn als je dat eens zou proberen René. Waarom niet![]()
haha ik lees het nu pas, die sleeves die ik gebruikte met squat zijn de medium knee sleeves van chris, heb er zelf geen maar idd het waren halve wrapsik heb trouwens 67cm in de benen, zal niet veel met jou armen schelen rene?'
![]()

haha ik lees het nu pas, die sleeves die ik gebruikte met squat zijn de medium knee sleeves van chris, heb er zelf geen maar idd het waren halve wrapsik heb trouwens 67cm in de benen, zal niet veel met jou armen schelen rene?'
![]()

Ik was er 100% zeker van dat het elbowsleeves waren
My bad![]()

althans niet hoog genoeg getrokken.
). Ik ga weer naar de Ardennen. Goeie training. Ging nog soepel zeker, die 150?
Plezierige dagen daar in t Belgische hooggebergte![]()

lekkere training!
je haalt dus geen kracht uit de sleeves? ik wou dus dezelfde bestellen ma dan voor de knieen, ma wil er geen kracht uit halen wantja is gewoon voor stevigheid, voor kracht heb ik bandages.

Ik zal me best er voor doen, René, maar voorlopig kan ik alleen nog maar een beetje snuffelen aan die 235 van jou.
Uiteindelijk gaat het er toch om wat we in een wedstrijd doen he, mijn wedstrijd pr staat nu op 225, bij het NK pl.
Ik zit er wel aan te denken om weer eens wat op te gaan bulken, een beetje afhankelijk van of en zo ja, hoe hard, het de komende tijd nog vooruit gaat (op alledrie de pl onderdelen). Als ik dat doe, dan moet je je misschien wel eens een beetje zorgen gaan maken, als ik in jouw gewichtsklasse terecht zou komen...
Maar das allemaal nog toekomstmuziek.

Tis een individuele sport, dus je enige maatstaf is je eigen prestatie. Wat anderen doen, doet er eigenlijk niet toe. Je kan een wedstrijd winnen en voor je gevoel een klote prestatie neer gezet hebben. Of vierde worden met een PR en een tevreden gevoel overhouden.

...in 2009 werd ik 3e met 215...toch hield ik aan die 3e plek een beter gevoel over.Sleeves zijn absoluut niet te vergelijken met bandages!
Bandages haal je zeker weten veel kilo's uit, nadeel is dat je ze na ieder set wel zult moeten losmaken i.v.m. de bloeddoorstroming.
Sleeves bieden een bepaalde stevigheid en moet je meer als blessurepreventie zien. Je kunt ze echter wel lekker laten zitten tijdens het trainen. Zo heb ieder voordeel zijn nadeel, toch?![]()