AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Renéétje blijft gewoon braaf wachten tot een slapende spotter toch even "eenentwintigtweentwintig" zegt voor hij de halter weer uitdrukt!!! :roflol:
Brave beer Huggy!
Viel spass im den Ardennen koempel! :thumbs:

René is de nieuwe “bear” ( je weet wel die van Discovery channel) van de ardennen. Hij vreet de slangen, kikkers rauw op en neemt allerlei wildgevogelte op een vreemde onnatuurlijke manier.;)

Mooie training René.

5 paused reps (één-en-twintig) met 150kg is nog goed te doen.
Bleef echter bijna "kapot" bij het 2e set...de spotter die ik gevraagd had om als ik de halter op mijn borst had liggen hardop één-en-twintig te zeggen, vergat dat bij de 5e rep...stond hij wat te staren...pff...en ik maar wachten...na zo'n 5 seconden, waarbij ik toch wel erg rood begon aan te lopen en wat een eeuwigheid lijkt met 150kg op je borst "schrok" hij wakker en riep hij snel één-en-twintig :rolleyes:

Hooggebergte is het zeker daar in België...tot ruim 800meter, en dat is hoog voor Nederlandse begrippen. Ik zal me zeker weten vermaken...iedere dag heerlijk uitslapen, goed eten en een beetje wandelen en zwemmen in de prachtige natuur ;)

Ik zag overigens dat jij het vandaag ook weer goed had gedaan...ben benieuwd of ik je nog effies voor kan blijven...heb zo het vermoeden dat je me vrij snel voorbij suisd...tis je gegund! :)

Hoho, hier moet de aardrijkskundedocent even ingrijpen René! We spreken van een hooggebergte bij een hoogte boven de 1500mtr! haha, in België spreken we van heuvelland of laagland ;)

Veel plezier daar! Neem aan dat ik je 8 mei zie?!

Goed dat je de aandacht even van de beestialiteiten post van Frans weg buigt naar een aardrijkskunde les Alex. :D

Goed dat je de aandacht even van de beestialiteiten post van Frans weg buigt naar een aardrijkskunde les Alex. :D

Aha Johnny jajaaaaa geef het maar toe, jij ziet het ook al voor je hoe René als een doorgewinterde survival dude gecamoufleerd en al, tijgerend door het struikgewas op klein wild jaagt.
.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.686
Renéétje blijft gewoon braaf wachten tot een slapende spotter toch even "eenentwintigtweentwintig" zegt voor hij de halter weer uitdrukt!!! :roflol:
Brave beer Huggy!
Viel spass im den Ardennen koempel! :thumbs:

Ik was altijd al het braafste jongentje van de klas! :engel:

• #7.687
René is de nieuwe “bear” ( je weet wel die van Discovery channel) van de ardennen. Hij vreet de slangen, kikkers rauw op en neemt allerlei wildgevogelte op een vreemde onnatuurlijke manier.;)

Mooie training René.

"Hij vreet" in de Ardennen, klopt wel...ik had 50 eieren, 20 L melk, 21 stuks kipfilé en 21 pakken kwark bij me...en alles netjes op gegeten...stel je voor dat ik te weinig eiwitten had gekregen ;)
(overigens wel gedeeld met mijn 2 zonen, die lusten er ook wel pap van!)

Laatst bewerkt:
  • #7.688
Hoho, hier moet de aardrijkskundedocent even ingrijpen René! We spreken van een hooggebergte bij een hoogte boven de 1500mtr! haha, in België spreken we van heuvelland of laagland ;)

Veel plezier daar! Neem aan dat ik je 8 mei zie?!

Klopt helemaal Alex!
Ik bedoelde dat het voor Nederlandse begrippen al aardig "hooggebergte" is. Uiteraard niet te vergelijken met een echt hooggebergte zoals de Alpen, Pyreeën, Vogezen of whatever we nog hebben in Europa. Maar zeker de moeite waard, van ons uit nog geen uurtje rijden en je bent in een "andere wereld".

Uiteraard kom ik morgen kijken naar de SM van Limburg, dat spektakel wil ik voor geen geld missen, ben extra een dag eerder ervoor terug gekomen! :) Ik ga ervan uit dat je aan mijn verwachtingen zult voldoen en die 1e plek vrij probleemloos zult pakken...het zal vooral spannen om plek 2 en 3 denk ik.

Laatst bewerkt:
  • #7.689
Ik wil effies het volgende onder de aandacht brengen!

We hebben in Nederland een nieuwe: Dutch All-Time Best Lifter!!! (in wilkspoints) :thumbs: :clap: :bow:
Waarmee hij dus grote namen uit het verleden zoals Gerard du Prie, Ab Wolders, Siem Wulfse en Cees de Vreugd achter zich laat en geschiedenis heeft geschreven!

Niemand minder dan Pjotr van den Hoek die op het EK PL in de -93kg klasse liefst 910kg totaal tilde :eek::eek::eek:
SQ 345 - BP 252,5 - DL 312,5

Pjotr werd met dit resultaat liefst 4e waarbij vermeld moet worden dat de nummer 3 exact dezelfde kilo's tilde maar helaas net iets lichter was.
Hoe dan ook: wereldklasse!!!:)

• #7.690
Ander nieuws: Ielja Strik (meervoudig Wereld-, Europees- en Nederlands kampioen PL/BD) is opgenomen in de EPF (Eureopean Powerlifting Federation) Hall of Fame!!! :thumbs:
Naar mijn mening verdient ze overigens gewoon een plek in de Hall of Fame van de IPF (International Powerlifting Federation)!

Ielja werd overigens 3e :3e: op het EK PL met liefst 610kg totaal in de -83kg klasse. Het heeft Ielja bloed, zweet en tranen gekost om in deze klasse uit te kunnen komen. Voorheen kwam zij uit in de -90kg klasse (de één na zwaarste klasse in het verleden bij de IPF voor de verandering van de gewichtsklassen)

Zal je morgen zien, big huggy. 12.15 stipt ben ikke aanwezig. Kunnen we flink buffelen en bij lullen.

Gvd, ik moet eerst naar mijn moeder, en daarna naar mijn schoonmoeder op visite...
Viel spass koempels! ;)

Ander nieuws: Ielja Strik (meervoudig Wereld-, Europees- en Nederlands kampioen PL/BD) is opgenomen in de EPF (Eureopean Powerlifting Federation) Hall of Fame!!! :thumbs:
Naar mijn mening verdient ze overigens gewoon een plek in de Hall of Fame van de IPF (International Powerlifting Federation)!

Ielja werd overigens 3e :3e: op het EK PL met liefst 610kg totaal in de -83kg klasse. Het heeft Ielja bloed, zweet en tranen gekost om in deze klasse uit te kunnen komen. Voorheen kwam zij uit in de -90kg klasse (de één na zwaarste klasse in het verleden bij de IPF voor de verandering van de gewichtsklassen)

Mooi, heeft ze zeker verdient.

Met Rene gaat het ook lekker lees ik wel, ouwe beer ;)

• #7.695
Mooi, heeft ze zeker verdient.

Met Rene gaat het ook lekker lees ik wel, ouwe beer ;)

Hahaha...ik wil niet zielig doen of klagen, maar voor een plek in the Hall of Fame van de EPF of van de IPF kom ik niet voor in aanmerking en ook geen All Time Best Bench Presser of iets dergelijks :o ;)
Ben tevreden als ik mijn doelstellingen uiteindelijk weet te bereiken...en heb alle tijd van de wereld :)

• #7.696
Ik was vandaag op de zonnige markt in Kerkrade getuige van een sportieve en zeer goed georganiseerde wedstrijd. Ik was er samen met Leon Smeets en mijn jongste zoon naar toegegaan. Leon was scheidsrechter bij het buigen, en heeft gelukkig maar heel weinig beurten hoeven af te keuren. De eerste plek in het algemeen klassement was uiteraard geen verrassing en Alex heeft dan ook overtuigend gewonnen door alle 6 de onderdelen te winnen! :clap: :thumbs: :bow: Zijn jongste broer(tje) Dominique werd net zo overtuigend 2e! Voor plek 2 en 3 is overigens keihard gevochten.
Zo werd Teun Moors (winnaar van vorig jaar) 3e, een plek die anders wellicht Ruben Schepers had gehaald maar die helaas door een blessure aan zijn hand een onderdeel moest laten voor wat het was.
Alle deelnemers deden hun uiterste best en gingen zeer sportief met elkaar om en deden elkander aanmoedigen...er hing dan ook haast een familiaire sfeer, waarbij het leuk was om weer vele bekende gezichten te zien :).

Mooi dat je er was René !

mooi dat je er was idd

• #7.700
Maandagavond heavy bench press day bij Leon Smeets:

Bench Press (Paused Reps)

RAW: 20x20, 2x8x70, 5x100, 5x130 & 5x160
SHIRT: 5x170 (8cm), 3x190 (6cm) & 3x210 (4cm)

Close Grip Bench Press: 5x5x125

Dinsdagavond "antagonisten training" bij Haefland

Wide Grip Latt Pull Down: 15x60, 10x80 & 5x6x100
Close Grip Latt Pull Down: 10x70, 8x80 & 5x5x90
Face Pulls:3x15x45kg

Comment:
Ondanks een weekje vakantie niets aan power hoeven in te leveren, heb het idee dat het mezelfs goed gedaan heeft. Alhoewel, eigenlijk te goed.
Ik kreeg nauwelijks nog mijn riem om :o
Die 5x160 met stilleggen zou een volumepr geweest zijn (5x160 touch & go, niet meegerekend) maar de laatste rep ging erg uit de baan waardoor mijn gymbuddie Denkemenke moest ingrijpen en dat dus eigenlijk een fail was.

Bij het Close grip gebeuren weer de ellbowsleeves aan getrokken, of beter gezegd door Leon laten aantrekken, krijg ze niet alleen aangetrokken.
Zucht...volgende worden toch dan maar die van Inzer die je met riempjes strakker kunt aantrekken.
http://www.inzernet.com/detail.asp?PRODUCT_ID=SLEEVES_ELBOW_XT

Terug
Naar boven