- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 paused reps (één-en-twintig) met 150kg is nog goed te doen.
Bleef echter bijna "kapot" bij het 2e set...de spotter die ik gevraagd had om als ik de halter op mijn borst had liggen hardop één-en-twintig te zeggen, vergat dat bij de 5e rep...stond hij wat te staren...pff...en ik maar wachten...na zo'n 5 seconden, waarbij ik toch wel erg rood begon aan te lopen en wat een eeuwigheid lijkt met 150kg op je borst "schrok" hij wakker en riep hij snel één-en-twintig
Hooggebergte is het zeker daar in België...tot ruim 800meter, en dat is hoog voor Nederlandse begrippen. Ik zal me zeker weten vermaken...iedere dag heerlijk uitslapen, goed eten en een beetje wandelen en zwemmen in de prachtige natuur
Ik zag overigens dat jij het vandaag ook weer goed had gedaan...ben benieuwd of ik je nog effies voor kan blijven...heb zo het vermoeden dat je me vrij snel voorbij suisd...tis je gegund!![]()

Goed dat je de aandacht even van de beestialiteiten post van Frans weg buigt naar een aardrijkskunde les Alex.![]()
Renéétje blijft gewoon braaf wachten tot een slapende spotter toch even "eenentwintigtweentwintig" zegt voor hij de halter weer uitdrukt!!!
Brave beer Huggy!
Viel spass im den Ardennen koempel!![]()

René is de nieuwe “bear” ( je weet wel die van Discovery channel) van de ardennen. Hij vreet de slangen, kikkers rauw op en neemt allerlei wildgevogelte op een vreemde onnatuurlijke manier.
Mooie training René.

Hoho, hier moet de aardrijkskundedocent even ingrijpen René! We spreken van een hooggebergte bij een hoogte boven de 1500mtr! haha, in België spreken we van heuvelland of laagland
Veel plezier daar! Neem aan dat ik je 8 mei zie?!
Ik ga ervan uit dat je aan mijn verwachtingen zult voldoen en die 1e plek vrij probleemloos zult pakken...het zal vooral spannen om plek 2 en 3 denk ik.

op het EK PL met liefst 610kg totaal in de -83kg klasse. Het heeft Ielja bloed, zweet en tranen gekost om in deze klasse uit te kunnen komen. Voorheen kwam zij uit in de -90kg klasse (de één na zwaarste klasse in het verleden bij de IPF voor de verandering van de gewichtsklassen)Zal je morgen zien, big huggy. 12.15 stipt ben ikke aanwezig. Kunnen we flink buffelen en bij lullen.

Ander nieuws: Ielja Strik (meervoudig Wereld-, Europees- en Nederlands kampioen PL/BD) is opgenomen in de EPF (Eureopean Powerlifting Federation) Hall of Fame!!!
Naar mijn mening verdient ze overigens gewoon een plek in de Hall of Fame van de IPF (International Powerlifting Federation)!
Ielja werd overigens 3eop het EK PL met liefst 610kg totaal in de -83kg klasse. Het heeft Ielja bloed, zweet en tranen gekost om in deze klasse uit te kunnen komen. Voorheen kwam zij uit in de -90kg klasse (de één na zwaarste klasse in het verleden bij de IPF voor de verandering van de gewichtsklassen)

Mooi, heeft ze zeker verdient.
Met Rene gaat het ook lekker lees ik wel, ouwe beer![]()

Zijn jongste broer(tje) Dominique werd net zo overtuigend 2e! Voor plek 2 en 3 is overigens keihard gevochten.
.