MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

Good job!

Sterk, René. Indrukwekkend zelfs. Die vorm een beetje vasthouden nu he ;)

heeel sterk rene, lekker dat je dit gewoon nog even doet kort voor de wedstrijd :D , vasthouden dat gevoel ;)

lekker hoor rene !

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.747
Thnx heren! :)
Laten we echter niet vergeten dat dit slechts een training was...onder wedstrijdomstandigheden willen presteren is weer een heel ander verhaal :rolleyes:

Vandaag effies de "antagonisten" gedaan bij Haeflandsport:

Latt Pull Down: 10x10...5 setjes met 85kg, daarna sloeg de verzuring toe en moest ik "noodgedwongen" terug naar 80kg waar ik dan ook 5 setjes mee deed.

Face Pulls: 12x30, 12x40 & 12x50kg.

Die 5kg waren zo'n groot verschil René..? :rolleyes:
Man, Frans zou zeggen: "Da's maar een flinke zaadlozing!" :D
Ofnie Frans..?

Goed bezig René.
Ik voorspel een nieuw persoonlijk record 5 juni, en een super prestatie op de RAW wedstrijd dit jaar.

• #7.749
Die 5kg waren zo'n groot verschil René..? :rolleyes:
Man, Frans zou zeggen: "Da's maar een flinke zaadlozing!" :D
Ofnie Frans..?

Goed bezig René.
Ik voorspel een nieuw persoonlijk record 5 juni, en een super prestatie op de RAW wedstrijd dit jaar.

5kg kan als de verzuring toeslaat een wereld van verschil zijn...althans bij mij :o

Het zou mooi zijn als er een nieuw pr in zou zitten...uiteraard ga ik daar ook voor.

Maar er zouden zich wellicht probleempjes kunnen voordoen.
Will Renkens (een gymbuddie die me op wedstrijden vaker in shirt geholpen heeft) is helaas verhinderd de 5e en Leon hebben ze gevraagd of hij als scheidsrechter wil fungeren. Danny van Dorsten (Denkemenke) doet ook mee aan de wedstrijd. Als we dus pech hebben en er geen verschillende groepen zijn (wat bij weinig deelnemers eventueel zou kunnen) kunnen we elkander niet helpen met het aantrekken van het benchshirt :rolleyes:
En mij lukt het niet om het shirt zelf aan te trekken.
Maar we zien wel, komt goed.

By the way...doe je in shirt mee de 5e of raw?

ik zeg; shirt aan hummer :p

Nog niet gaan werken, Don...? ;)

Waarschijnlijk eerst even RAW en dan een beurtje in shirt... :dunno:
Of alles in shirt als mijn schouder zo'n pijn blijft doen als de afgelopen week...

Ik kan het shirt gelukkig wel zelf aan doen. ;)

"We" zullen je wel helpen René.
Als we daar de tijd voor hebben dan toch.
Wel klote dat nu iedereen af moet haken voor je.

• #7.752

Waarschijnlijk eerst even RAW en dan een beurtje in shirt... :dunno:
Of alles in shirt als mijn schouder zo'n pijn blijft doen als de afgelopen week...

Ik kan het shirt gelukkig wel zelf aan doen. ;)

"We" zullen je wel helpen René.
Als we daar de tijd voor hebben dan toch.
Wel klote dat nu iedereen af moet haken voor je.

De Open Bank is een wedstrijd waar je eens wat kunt proberen...op een NK zou ik geen onnodig risico nemen.
Dus trek dat shirt gewoon aan! ;)

En wat dat "afhaken" betreft, het is een samenloop van omstandigheden en het is gewoon niet anders. Je kunt niet verwachten dat iedereen maar steeds voor je paraat kan staan. En ik heb er alle begrip voor dat men ook wel eens andere verplichtingen heeft. Ik ben heel blij voor al die keren dat ik goed geholpen werd. En we zullen wel een oplossing vinden!

Het zou eigenlijk mooi zijn als ik dit jaar die 165 eens op een wedstrijd kan drukken.
Ja ja, dan had ik op de vorige wedstrijd geen 167,5 moeten proberen natuurlijk... :o
Maar goed, dat was een doelstelling.
Schouder gooit weer wat roet in het eten nu.
Het shirt helpt daar enorm goed, dus misschien wel alles in shirt, en dan de 165(+) op de RAW wedstrijd..? :dunno:
Of ik stop er helemaal mee, en ga op biljarten ofzoow...

"Afhaken" bedoel ik ook niet negatief hoor.
Het is gewoon jammer...

• #7.755
Het zou eigenlijk mooi zijn als ik dit jaar die 165 eens op een wedstrijd kan drukken.
Ja ja, dan had ik op de vorige wedstrijd geen 167,5 moeten proberen natuurlijk... :o
Maar goed, dat was een doelstelling.
Schouder gooit weer wat roet in het eten nu.
Het shirt helpt daar enorm goed, dus misschien wel alles in shirt, en dan de 165(+) op de RAW wedstrijd..? :dunno:
Of ik stop er helemaal mee, en ga op biljarten ofzoow...

Die laatste zin wil ik niet gelezen hebben! :mad: ;)

Man, je gaat toch goed...je moet je gewoon houden aan je schema wat je hebt uitgedokterd en rustig aan opbouwen.
Je hebt één geweldig voordeel t.o.v. mij...je krijgt het shirt zelf aangetrokken. Weet je wat ik dan zou doen?
Iedere week de zware training in shirt en de lichtere training raw...zo doen veel benchmonsters het!
Wedden dat je dan ook minder last van je schouder zult hebben?
Shirts zijn - zoals je weet - immers in eerste instantie ontwikkeld ter preventie van blessures!

nee johnny, wij lossen altijd om 16.00 af he, dus om 15.30 vertrek ik vanaf huis ;)

rare tijden, ik zag het ook liever anders, heel die dag (naar werk, en ervan terug komen) is naar de klote :mad:

@ rene, er zijn lijkt mij altijd mensen (andere klasse bijv.) die je kunnen helpen toch?
komt vast goed :)

Ja, is een aparte tijd.
Zeker als "er iets veranderd is" en je moet gelijk in één keer door tot de volgende middag. ;)
Maar met aflossen is het altijd wel wat hoor.

We zullen René wel helpen die dag.
Er lopen altijd wel wat mensen die tijd hebben, toch..?
Nick en ik gaan hem sowieso helpen.

Werk ze Don.

Ik heb ws hetzelfde probleem, mijn trainingsmaat kan niet mee die dag. Dus ja, we zullen mekaar maar een beetje helpen dan jongens...

En ik heb me net geblesseerd, dus zal wel kunnen helpen. ;)

Hoe dan?

Terug
Naar boven