- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er echt een hekel aan als iemand met zijn poten aan de halter zit als ik aan het bankdrukken ben!
Sorry, moest ik effies kwijt 
Mediumtraining Haeflandsport:
Bench Press (Paused):
20x20, 2x8x70, 5x100, 5x130 & 3x5x150kg
Close Grip Bench Press:
3x5x120kg
Latt Pull Down:
15x60 & 4x10x80kg
Face Pulls:
3x12 (30-50kg)
Comment:
Geen bijzonderheden, of eigenlijk toch wel...ik moest me een beetje ergeren. Vraag ik een "spotter" om te helpen (bij de werksetjes met 150) voor een presscommando...ik laat de halter vrij snel zakken houdt die simpele ziel de halter met zijn handen tegen. Ik roep:" wat doe je nu"? Hij:"O, we houden altijd de handen bij de halter en dat ging wel erg snel naar beneden"...meteen weggejaagd die gast en maar zelf één-en-twintig geteld. Sommige mensen moet je blijkbaar gaan uitleggen wat je gaat doenIk heb er echt een hekel aan als iemand met zijn poten aan de halter zit als ik aan het bankdrukken ben!
Sorry, moest ik effies kwijt
![]()

René,
je moet je echt geërgerd hebben. Dit vind ik niet echt een reactie voor jou! Ik ga er van uit dat die jongen het met de beste intenties doet, hij helpt je in ieder geval door achter je te gaan staan! Niet iedereen is even ervaren. Kan me voorstellen dat wanneer er gevraagd wordt achter iemand te staan dat de handen bij de stang gaan.
Kusje Alex
...er zijn echter wat privé perikelen die me nogal bezig houden en op het werk is het erg spannend (heb gesolliciteerd op een dagdienstfunctie als logistic coordinator, wat een bevordering zou inhouden) maar ze laten zich tijd met de "uitslag".
Mooi, René begint zich weer te ergeren aan dingen. Dat betekent dat de wedstrijdspanning er al een beetje in begint te komen. Volgende week nog een paar fitnessjongetjes daar een pak rammel geven, en dan komt t helemaal goed met je testosteron niveau maat
En oh ja, lekkere training man.

Vreemd dat als jij je ergert daar anders op wordt gereageerd in je log, van mij zijn ze het blijkbaar echt niet gewend![]()

Nou René zo vreemd is dat niet. Zoals je al schrijft vind ik je idd de "goedheid zelve" en vond ik deze reactie voor jou een beetje vreemd. Maar dat je een dagje ontvlambaar bent is natuurlijk niet erg, denk zelfs dat jij dat af en toe voor je presses kunt gebruiken![]()

Eerlijk gezegd heb ik erover getwijfeld of ik dit filmpje in mijn log zou plaatsen. Lezers van mijn log weten dat Ruud Gransier en ik geen dikke vrienden meer zijn. En de meesten weten ook de reden.
Laat ik het erop houden dat we verschillende keuzes hebben gemaakt
Desondanks gun ik hem veel suc6 verder in zijn sportieve loopbaan.
Zijn eerste serieus suc6 is inmiddels binnen.
Hij is duits kampioen bij onze oosterburen op een Open wedstrijd geworden...en drukte respectievelijk 255-265-275kg. (uiteraard in shirt)
Erg sterk, alhoewel ik de achtergronden weet en dat doet dan toch wel wat afbreuk aan de zaak naar mijn mening.
Maar er zijn genoeg jongens die ook voor zijn "methode" kiezen en bij lange na niet in de buurt komen met wat hij drukt.
Hoe dan ook, volgens mij is 275kg het meeste wat ooit een Nederlander heeft gedrukt...ik voorspelde ooit dat als iemand in NL in staat zou zijn om richting de 300kg te gaan, Ruud Gransier een kanshebbber zou zijn.
Volgens mij weet hij overigens nog niet het optimale uit zijn shirt te halen, want hij drukt ook 230kg raw.
http://www.youtube.com/watch?v=wkAXOel3Hxk
tja, stiekem ben ik toch een beetje een fan van deze gast.