- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
...ik heb intern een nieuwe job als logistiek coördinator (voorheen was ik warehouse coördinator) gekregen. Er hadden meerdere personen gesolliciteerd op die baan en het was dus geen gelopen race voor me. Hoe dan ook...een beter salaris en alleen nog maar dagdienst i.p.v. ploegendienst (waardoor ik altijd op dezelfde tijden kan trainen!).
"Light" Bench Press Day (Haeflandsport).
Bench Press (Paused):
20x20, 2x10x70, 2x110 & 5x5x140kg.
Latt Pull Down:
20x50, 10x75 & 4x6x100kg.
Lekkere, korte training...140kg is zo'n 75% van mijn raw pr en setjes van 5 voelen vrij licht aan (hetgeen ook de bedoeling is van een light training).
Vandaag eindelijk goed nieuws op mijn werk gekregen...ik heb intern een nieuwe job als logistiek coördinator (voorheen was ik warehouse coördinator) gekregen. Er hadden meerdere personen gesolliciteerd op die baan en het was dus geen gelopen race voor me. Hoe dan ook...een beter salaris en alleen nog maar dagdienst i.p.v. ploegendienst (waardoor ik altijd op dezelfde tijden kan trainen!).
Ben er blij mee!![]()
Ik heb dan ook geluk dat deze kans me is gegund
.
Thnx heren!
Werken in ploegendiensten is niet echt bevorderlijk als je in de sport iets wilt presteren. Het kan wel...maar meestal hou je een hoog niveau dan niet heel lang vol. Ik heb 10 jaar lang alleen maar nachtdienst gehad en heb ook diverse jaren in 3-ploegen gewerkt...je verkeerd steeds in een soort van jet-lag vooral naarmate je ouder gaat worden.
Meestal is het echter zo dat je met bijvoorbeeld alleen maar dagdienst niet tot de "grootverdieners" behoord (of je moet een "sjieke" kantoorbaan hebben of zelfstandige zijn met een goedlopend zaakje) en de schoorsteen moet toch rokenIk heb dan ook geluk dat deze kans me is gegund
.
ben het daar niet mee eens ik werk ook onregelmatig, dat gaat mij beter af. Ik vind het lekker. Vind het niks eerst de hele dag werken en dan nog eens gaan beulen.