- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Sporten kost geld, en supplementen zijn over het algemeen genomen vrij duur...ik heb altijd EAS genomen omdat de kwaliteit en smaak daarvan absoluut goed is. Maar een pot wei van EAS kost zo'n 65 Euro voor 2.2kg en als je de zg. Precision wilt hebben met de wei isolaat met 90% eiwitgehalte kost dat zelfs per 900 gram zo'n 65 Euro
. De wei isolaat van power supplements kost zo'n 45 Euro voor 2.5kg...bij EAS ben je voor een zelfde hoeveelheid voor een gelijkwaardig producht zo'n 150 Euro kwijt!
Kwaliteit vind ik echter ook belangrijk en vaak is goedkoop achteraf duurkoop, maar de producten die ze bij powersupplementen aanbieden zijn uit betrouwbare bron. Zoals gezegd doen zij niet moeilijk over de herkomst van hun producten...andere leveranciers reageren nog niet eens als je daarover vragen stelt...ik zou geen goedkope en wellicht onzuivere producten uit landen zoals b.v. China willen gebruiken.
Ik heb overigens bij mijn bestelling ook wat sachets met alle smaken wei gekregen...het smaakt naar mijn mening nog lekkerder dan die van EAS en klonterd absoluut niet in melk of water.
Voordat ik die vraag krijg....ik heb geen aandelen bij powersupplements maar vind dat powersupplements een stukje "free-publicity" verdient!
. De wei isolaat van power supplements kost zo'n 45 Euro voor 2.5kg...bij EAS ben je voor een zelfde hoeveelheid voor een gelijkwaardig producht zo'n 150 Euro kwijt!Kwaliteit vind ik echter ook belangrijk en vaak is goedkoop achteraf duurkoop, maar de producten die ze bij powersupplementen aanbieden zijn uit betrouwbare bron. Zoals gezegd doen zij niet moeilijk over de herkomst van hun producten...andere leveranciers reageren nog niet eens als je daarover vragen stelt...ik zou geen goedkope en wellicht onzuivere producten uit landen zoals b.v. China willen gebruiken.
Ik heb overigens bij mijn bestelling ook wat sachets met alle smaken wei gekregen...het smaakt naar mijn mening nog lekkerder dan die van EAS en klonterd absoluut niet in melk of water.
Voordat ik die vraag krijg....ik heb geen aandelen bij powersupplements maar vind dat powersupplements een stukje "free-publicity" verdient!

...de reden is heel verklaarbaar...de enige oefening die ik altijd consequent heb gedaan is bankdrukken...rows ben ik pas sinds vrij korte tijd mee bezig. En ik ben van nature gewoon vrij goed in pushbewegingen...toen ik met 16 bij een bodybuildinggym binnenstapte drukte ik (ongetraind) meteen 100kg. Met KB en DL heb ik daarentegen altijd moeite gehad...ik buig niet graag en buk niet graag
.

...ik hoef dit staaltje vrijdag echt niet weer te proberen...ik denk dat ik vrijdag kies voor de close grip floor press variant en daarmee 5-jes ga doen. Wat het 3x3 betreft...met 5x5 was ik zo'n 10kg vooruit gegaan en met 3x3 wilde ik ook effies mijn progressie weten. In maart drukte ik nog 3x3x160. Het is geen gigantische progressie 5-10kg in 3 maanden...maar als men die progressie kan vasthouden en b.v. op jaarbasis zo'n 20kg progressie kan boeken, dan ziet het al heel anders uit, toch? En ik hoef mezelf niets wijs te maken...ik zal niet ieder jaar 20kg progressie boeken...soms mag je blij zijn als je stabiel blijft!