Sandows Legacy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Mooi man. Toch belangrijk om wat vertrouwen te hebben naar die wedstrijd toe.
En nou de rest van de week lekker rusten, niet te veel nken, niet meer rukken, en dan komt t wel goed...![]()

Mooi man. Toch belangrijk om wat vertrouwen te hebben naar die wedstrijd toe.
En nou de rest van de week lekker rusten, niet te veel nken, niet meer rukken, en dan komt t wel goed...![]()
Met
heb ik het niet zo..."coïtus alleen, tis net als bier zonder alcohol of een t.v. zonder beeld" begrijp je?

?
).
Als ik "ineens" ergens 50-60kg op mijn bank er bij kan krijgen zou ik het je nog wel eens moeilijk kunnen maken René.![]()
) We zien ons zondag! Veel suc6 hoop dat er 200+ in zal zitten voor je (als je maar niet gaat overdrijven en 225+ gaat drukken) 

Ach man, ik verongeluk al haast met 190 dus...
Jij denkt natuurlijk dat ik in mijn log overal 40kg van mijn gewichten afhaal om je op het verkeerde been te zetten, en eens flink te verrassen.
Was het maar waar!
Tot zondag man.
Jij de eerste, ik de derde, en dan mag Gerard zijn kleinzoon tweede worden.![]()
ik ging er inderdaad vanuit dat je me op het verkeerde been wilde zetten om dan zondag voor een complete verrassing te zorgen 
).Ik zou nooit liegen over mijn "prestaties" René.
Ik vergeet soms wel eens te vermelden dat ik derde werd omdat er maar 3 man meededen in mijn klasse natuurlijk.![]()
Mijn "beste prestaties" waren respectievelijk 1e, 2e en 3e plekken op diverse NK's en een EK (dat er respectievelijk ook maar 1, 2 of hooguit 3 deelnemers waren "vergeet" ik net als jou vervolgens te vermelden) 
Beide veel succes zondag. Ik zal er zijn om aan te moedigen!