MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

dat dagdienst beter voor je gezondheid is, staat ook voor mij zeker wel vast.

dat sommigen (waaronder ikzelf) het "prettiger"vinden ploegen te lopen doet daar niets vanaf.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.822
Het WK BD van de IPF zit er inmiddels ook weer op.
Er waren ook diverse Nederlanders die meededen in Oostenrijk :thumbs: :clap:

Bij de dames waren dat respectievelijk:

Joanne Schaefer werd 3e in de 84+ kg met liefst 185kg (de nummer 2 drukte hetzelfde maar was lichter, de nummer 1 drukte 190kg).

4e in die klasse en zeker ook niet onverdienstelijk werd Brenda v/d Meulen met 157,5kg.

Ielja Strik werd eveneens 4e in de -84kg klasse met 162,5kg...zij is keihard bezig met haar oude niveau terug te vinden, maar dat heeft allemaal zijn tijd nodig. De nummer 1 in die klasse drukte liefst 200kg!

Ankie Timmers werd met 137,5kg 6e in de -72kg.

Bij de heren deed enkel Ad v/d Ven mee, hij werd 14e met 250kg in de -120kg. Voor Nederlandse begrippen absoluut niet verkeerd en ook meteen een nieuw Nederlands record, maar internationaal gezien kom je op een WK dan helaas nog net wat te kort (het gaat dan richting de 300 en daar voorbij!).

Laatst bewerkt:
  • #7.823
Heavy Bench Press Day (bij Leon Smeets).

Bench Press (met Press commando):
RAW: 20x20, 2x10x70, 5x110 & 5x140kg
SHIRT: 5x170 (8cm), 4x190 (6cm) 3x210 (4cm) & 1x225kg op de borst!

Comment:
Ik heb de laatste training voor de Open Bank (gelukkig) goed afgesloten en heb daar een lekker gevoel aan overgehouden. Die 225kg kwam goed op de borst en drukte ik makkelijk uit. Dat schenkt zelfvertrouwen en doet goed. Beduidend betere training dan vorige week!225-227,5 zal de openingsbeurt worden, als dat goed gaat zien we wel waartoe ik verder in staat zal zijn :).

We bidden voor een mooi nieuw PR maat.

ziet er goed uit :)

ben benieuwd je 5 juni in "den eghten lijve" bezig te kunnen zien ;)

gaat spannend worden met aardig wat mensen al waarvan ik lees dat ze een sterke laatste training hebben gehad.

PR s gaan sneuvelen :D

Mooi man. Toch belangrijk om wat vertrouwen te hebben naar die wedstrijd toe.
En nou de rest van de week lekker rusten, niet te veel nken, niet meer rukken, en dan komt t wel goed... ;)

En nou de rest van de week lekker rusten, niet te veel nken, niet meer rukken, en dan komt t wel goed... ;)

en dat doe jij zelf zeker ook een hele week allemaal niet meer.....? hmmm? :p

Ik zou willen dat ik er weer eens op mocht... ;)
Zo'n zwangerschap plus bevalling heeft nog lang na-effecten helaas...
Dus je begrijpt, ik sta op ontploffen wat betreft testosteron niveau.

juist ja, natuurlijk.
dus eigenlijk voor topprestaties; geheelonthouding :D

dan zal ik geen NL kampioen gaan worden vrees ik.:p
hahaha nog ff volhouden man, komt vanzelf goed toch?

• #7.830

:roflol: Met :wanker: heb ik het niet zo..."coïtus alleen, tis net als bier zonder alcohol of een t.v. zonder beeld" begrijp je?
Verder heeft mijn vriendin last van MOK...(Moe Ongesteld Koppijn) dus het komt goed denk ik. Rusten ben ik een kei in...da's mijn hobby! Mijn lijflied is: Blijf maar rustig, kalm en stil! ;)

Ik ben vandaag wel nog na het werk effies langs de sportschool gegaan...snel latt pulldown gedaan...20x50, 10x75 & 6x8x100kg...klaar! :)

Laatst bewerkt:
  • #7.831
Gisteren nog wat gefietst en de trappen van Snowworld (507 treden) rustig opgelopen...had geen zin om met dat mooie weer alleen maar op de bank te liggen ;)

Zondag dan de afsluiting van het seizoen 2010-2011, het Open (NK) Bankdrukken bij Atlas in Nijmegen.
Ed Fennema die in de 120+ klasse overtuigend (250kg) het NK Bank won doet niet mee. Desondanks is het absoluut geen gelopen race voor me!
Brian Koorn (de kleinzoon van Gerard du Prie) drukte op het NK PL 227,5kg in zijn 3e beurt en naar verwachting zit daar ook nog wel meer in.
Hummer zal naar verwachting ook in shirt gaan drukken en wellicht zorgt hij wel voor de grote verrassing in mijn klasse, wie zal het zeggen :dunno:?
Ik heb inmiddels geleerd dat het niet verstandig is om op zaken vooruit te lopen, daarom doe ik dat ook niet meer (het kan vriezen, het kan dooien ;)).
Alhoewel ik er natuurlijk wel bepaalde doelstellingen op na houdt en er uiteraard ook voor ga om die te verwezenlijken!
We zullen zien hoe het zondag zal gaan, ik voel me goed en heb er wel zin in! :)

Als ik "ineens" ergens 50-60kg op mijn bank er bij kan krijgen zou ik het je nog wel eens moeilijk kunnen maken René. ;)

• #7.833
Als ik "ineens" ergens 50-60kg op mijn bank er bij kan krijgen zou ik het je nog wel eens moeilijk kunnen maken René. ;)

Hahaha...niet zo bescheiden Johnny...als je in gear meedoet ben je zeker een volwaardige tegenstander. Raw zijn de extra kilo's nu eenmaal niet te overbruggen, maar in shirt is alles mogelijk...en soms ook niets (heb ik al ook meegemaakt :o) We zien ons zondag! Veel suc6 hoop dat er 200+ in zal zitten voor je (als je maar niet gaat overdrijven en 225+ gaat drukken) ;)

Ach man, ik verongeluk al haast met 190 dus... ;)
Jij denkt natuurlijk dat ik in mijn log overal 40kg van mijn gewichten afhaal om je op het verkeerde been te zetten, en eens flink te verrassen.
Was het maar waar!
Tot zondag man.
Jij de eerste, ik de derde, en dan mag Gerard zijn kleinzoon tweede worden. ;)

• #7.835
Ach man, ik verongeluk al haast met 190 dus... ;)
Jij denkt natuurlijk dat ik in mijn log overal 40kg van mijn gewichten afhaal om je op het verkeerde been te zetten, en eens flink te verrassen.
Was het maar waar!
Tot zondag man.
Jij de eerste, ik de derde, en dan mag Gerard zijn kleinzoon tweede worden. ;)

:roflol: ik ging er inderdaad vanuit dat je me op het verkeerde been wilde zetten om dan zondag voor een complete verrassing te zorgen ;)
We zullen zondag zien hoe het zal gaan...je moet het vel van de beer niet verkopen voordat ie geschoten is, toch?
Als er niets mis gaat nemen we in elk geval allemaal een leuke beker/medaille mee naar huis (het mooie is dat je daarmee dan later heroïsche verhalen kunt verzinnen ...je verteld dan bijvoorbeeld gewoon dat die beurten allemaal raw waren ;)).

Ik zou nooit liegen over mijn "prestaties" René. :engel:
Ik vergeet soms wel eens te vermelden dat ik derde werd omdat er maar 3 man meededen in mijn klasse natuurlijk. :D

• #7.837
Ik zou nooit liegen over mijn "prestaties" René. :engel:
Ik vergeet soms wel eens te vermelden dat ik derde werd omdat er maar 3 man meededen in mijn klasse natuurlijk. :D

:roflol: Mijn "beste prestaties" waren respectievelijk 1e, 2e en 3e plekken op diverse NK's en een EK (dat er respectievelijk ook maar 1, 2 of hooguit 3 deelnemers waren "vergeet" ik net als jou vervolgens te vermelden) ;)

Beide veel succes zondag. Ik zal er zijn om aan te moedigen!

Komt goed!
Morgen nog even BBQ'en, dus het is maar goed dat het niet de klasse tot 150kg is... :o

Terug
Naar boven