- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een paar weekjes dan ga ik lekker aan de "Costa Mijngazon" chillen!![]()

Lekker getraind.
Je eten... ik vraag me echt af, hoe je hiermee op een 235 bankdruk bent gekomen... Ik vind t onbegrijpelijk. En waarom eigenlijk dan wel anderhalve kilo kwark (eiwitten) op een dag, maar bijna geen koolhydraten?

Ik ben bang dat onze René heel zielig met een beteutert gezichtje zijn "één eitje spiegeleitje" heeft op zitten peuzelen, de arme schat...![]()
...inderdaad...nogal "beteuterd"...mja...valt wel mee hoor...normaal at ik twee eieren, en nu dus nog één per dag, behalve in het weekend dan verdubbel ik de portie...heb ik iets om naar uit te kijken 
...tja...dan vrees ik dat ik ongeneeslijke obesitas heb...ik sta op met melk, ga naar bed met melk en drink daar tussendoor melk...melk is voor mij de witte motor...zonder melk voel ik me slapjes. "Vroeger" alleen maar volle melk, vervolgens halfvolle melk en tenslotte magere melk, maar tegenwoordig toch weer halfvolle melk. Als ik melk drink wil ik ook melk proeven, magere melk smaakt absoluut naar niets.
:

.