MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

Het zal tussen ons geen strijd worden René...
Je bent en blijft te sterk voor me.
Maar ik ga voor een nieuw PR.
Tsja, soms zie je en hoor je dingen van mensen die het inderdaad niet waar kunnen maken.
Daar kunnen ze ons gelukkig niet van beschuldigen, dat hebben we wel al bewezen.
Een onuitgestrekte stuiterrep met de kont in de lucht staat in je log wel cool, maar wekt op een wedstrijd niet veel respect. ;)
Ik ga voor de kameraadschap en het plezier.
En ooit zou ik natuurlijk wel eens iets willen winnen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren...
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.122
Hey Renee ik bedoelde het maar voor een lolletje;)
Je bent loeisterk man! Denk dat het minimaal is op dbb wat hier pl approved benches doet met gewichten waar jij mee traint! En ja de methoden om snel kracht op te bouwen ben ik zelf ook niet van, ook al zit ik bij PLH:) Bij mij gaat het ook allemaal gestaag. btw altijd goed om alvast het stokje over te dragen aan je zoon!

Dat weet ik wel...maar ik heb toch ook niet geprikkeld gereageerd, toch?

Loeisterk? Pff...valt wel mee...ik ben nu eenmaal een mens wat altijd doet relativeren en alles in bepaalde perspectieven ziet.
Als je met mijn BDW zulke gewichten drukt is dat heus niet zo bijzonders...als je dat met jouw BDW doet is het dat wel!
Daarnaast is er altijd baas boven baas.
Als mijn zoon doorzet en blijft trainen komt het helemaal goed met hem...ik zou willen dat ik toen ik zo oud was fatsoenlijke begeleiding had gehad! En een vader heeft (normaal gesproken) altijd het beste voor met zijn kids, toch? :)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 13:00 ----------

Het zal tussen ons geen strijd worden René...
Je bent en blijft te sterk voor me.
Maar ik ga voor een nieuw PR.
Tsja, soms zie je en hoor je dingen van mensen die het inderdaad niet waar kunnen maken.
Daar kunnen ze ons gelukkig niet van beschuldigen, dat hebben we wel al bewezen.
Een onuitgestrekte stuiterrep met de kont in de lucht staat in je log wel cool, maar wekt op een wedstrijd niet veel respect. ;)
Ik ga voor de kameraadschap en het plezier.
En ooit zou ik natuurlijk wel eens iets willen winnen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren...
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Je bent te bescheiden, Johnny.
Als jij een goede dag hebt en ik dan een minder goede dag heb kan het zomaar gebeuren dat je meer drukt, zo ver liggen we heus niet elkaar...het zijn wellicht maar paar kg...en ik moet ze eerst maar eens drukken, toch?
Je hebt verder gelijk...wedstrijdbeurten is altijd wat anders dan een of ander "stuiterrep met de kont in de lucht" ;)

Wat kameraadschap betreft zit je in elk geval bij mij aan het goede adrers! We blijven gewoon doorbuffelen en zien wel wat er nog allemaal gaat gebeuren, toch? :)

"Luctor et emergo" in de donkere poel die krachtsport heet René. ;)
Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat ik altij mee kom doen "tegen mezelf" hoor.
Ik heb er veel plezier aan altijd.
Al zie ik er altijd tegenop om aan de reis te beginnen.. ;)
En dat "pound for pound" verhaal van je moet je maar eens vergeten René.
Je bent wel loeisterk.

Art of Power=bescheiden
succes Rene

:roflol: "wij" wel! :roflol:

we zijn zoooo gewoon gebleven:D

We zijn gewoon "gewoon" Art...

In Terneuzen woonde vroeger een jongen die ze "Adje gewoon" noemden.
Toen ze aan hem vroegen:
Adje, waarom noemen ze jou "Adje gewoon"..?
Antwoorde Adje:
Adje gewoon..?
Ze noemen me geen "Adje gewoon"... ze noemen me gewoon Adje, gewoon... :D

• #8.128
Heavy Bench Press Training (Haeflandsport)

Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 3x150, 1x165, 1x170 & 1x172,5 (fail).

Cable Rows: 10x10x75kg.

Comment:
Op zich een lekkere training alles reps waren wedstrijdbeurten...die 165 ging lekker, 170 ging redelijk en 172,5 helaas teveel van het goede :o
165 zal mijn opener worden op de rawbankdrukwedstrijd...2e beurt dan 170 en 3e ben ik blij als ik 172,5 zal drukken...175 zou te gek zijn, maar zie ik zo snel (momenteel) niet gebeuren. We zien wel...komt goed!
Waarom 10x10 met rows? Had er zin in en wat zijn 10 setjes van 10 reps...een galleislaaf moest vroeger de hele dag roeien! ;)

Haha
Toch jammer dat je wat in hebt moeten leveren René. Zijn eigenlijk gewichten waar je je helemaal niet druk om zou moeten maken natuurlijk.
Maar dat komt wel weer goed man.

• #8.130
Art of Power=bescheiden
succes Rene

Bedankt Art...jij ook! Je hebt nu een goede kans om me een poepie te laten ruiken op de rawwedstrijd! :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 21:26 ----------

Haha
Toch jammer dat je wat in hebt moeten leveren René. Zijn eigenlijk gewichten waar je je helemaal niet druk om zou moeten maken natuurlijk.
Maar dat komt wel weer goed man.

Dat zijn gewichten waar ik me normaal gesproken inderdaad absoluut niet druk om zou hoeven te maken...maar ik kan er niet meer van maken...nog niet zo lang geleden deed ik een touch en go beurt met 190...tja..tijden veranderen. Onregelmatig trainen en fors verlies van lichaamsgewicht kan niet zonder gevolgen blijven...maar het komt wel weer goed...voetje voor voetje terug krabbelen. By the way...heb gelezen dat je een studie HBO geschiedenis leraar gaat doen...gaat waarschijnlijk veel tijd inzitten, toch?
Lijkt me wel heel interessant...geschiedenis is erg leerzaam...eigenlijk zouden we van de fouten van onze voorouders moeten leren...mja...;)
Waarmee open jij op de rawwedstrijd overigens...zag dat je laatst makkelijk 6x150 raw drukte?

met een beetje geluk word ik de eerste

ik maak ook goede kans op een eerste plaats :D :D :D

Je leest veel René, haha. Gaat zeker tijd zitten in die studie, maar ik werk dan ook amper... Het wordt allemaal een hoop geplan, maar is natuurlijk geen fysiek inspannend werk. Zal altijd blijven trainen, wat er ook gebeurt...
Ik begin met 180 denk ik. Hoop over de 190 te komen.

je zal wel moeten tymen, je komt zomaar niet bij Art of Power ;)

• #8.135
Je leest veel René, haha. Gaat zeker tijd zitten in die studie, maar ik werk dan ook amper... Het wordt allemaal een hoop geplan, maar is natuurlijk geen fysiek inspannend werk. Zal altijd blijven trainen, wat er ook gebeurt...
Ik begin met 180 denk ik. Hoop over de 190 te komen.

Ik heb me ook altijd voor geschiedenis geïnteresseerd vind het zelfs fascinerend...zou best wel eens met een teletijdmachine terug willen reizen in de tijd! ;)
Gun het je van harte verder die 190+!!! :)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 21:44 ----------

met een beetje geluk word ik de eerste

Gelukkig is het een wedstrijd naar gewichtsklassen en niet wie het vaakste zijn BDW ofzo kan drukken ;)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 21:45 ----------

ik maak ook goede kans op een eerste plaats :D :D :D

De Rawwedstrijd is een leuke wedstrijd om ervaring op te doen...ik heb nog niemand zien uitbommen wat je met een shirt wel kan gebeuren...wel altijd safe beginnen!

165kg en 170kg benchpress zagen er solide uit gister, indd jammer van die 172,5kg. Het feit dat je nu wat minder duwt t.g.v. verschillende factoren moet je maar op de koop toe nemen. Het belangrijkste is dat je bereid bent om te trainen en dat je hier je plezier/voldoening uit haalt. Je moet soms een stapje terug zetten voordat je er weer eentje vooruit kunt maken, het vervelende is alleen dat de stappen achteruit soms groter lijken. Blijf gewoon je plan volgen en je zult op korte termijn weer flinke gewichten verplaatsen.

zodra je weer je oude trainingsroutine kan hervatten sta je in no time weer op je oude nivo hoor rene, daar ben ik van overtuigd dat dat moet kunnen.

• #8.138
165kg en 170kg benchpress zagen er solide uit gister, indd jammer van die 172,5kg. Het feit dat je nu wat minder duwt t.g.v. verschillende factoren moet je maar op de koop toe nemen. Het belangrijkste is dat je bereid bent om te trainen en dat je hier je plezier/voldoening uit haalt. Je moet soms een stapje terug zetten voordat je er weer eentje vooruit kunt maken, het vervelende is alleen dat de stappen achteruit soms groter lijken. Blijf gewoon je plan volgen en je zult op korte termijn weer flinke gewichten verplaatsen.

Het is toch wel een beetje "slikken" voor me, dat ik nu moeite heb met gewichten waar ik in het verleden setjes van minstens 3 reps mee aankon. Maar de oorzaak is bekend. Ik zal het voor lief moeten nemen en langzaamaan terugkrabbelen. Thnx nog voor je hulp! :)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 14:09 ----------

zodra je weer je oude trainingsroutine kan hervatten sta je in no time weer op je oude nivo hoor rene, daar ben ik van overtuigd dat dat moet kunnen.

Ik zal mijn best doen...we zullen zien...ik hou er echter rekening mee dat progressie (vooruitgang) beduidend meer tijd nodig heeft dan degeneratie (achteruitgang) :(
Komt wel weer goed! :)

Ik heb gezien dat Badal Djindra ook meedoet aan de rawwedstrijd...hij zal nu wel "bloed" ruiken en een genadeloze revanche willen nemen op afgelopen jaar waar ik hem nog wist te verslaan ;)
Tot nu toe 5 man in de 120+ klasse...de kansen op een medaille worden steeds kleiner :o ;)...mja...hoe was het ook alweer...meedoen is belangrijker dan winnen? :rolleyes: ;)

Volgens mij heeft Badal overlaatst nog 200 gedrukt, dus dat word nog wat.
Kan hij nu weer wel meedoen dan..?
Zijn de regels aangepast..?
Ik ben er blij mee hoor, want hij hoort er gewoon bij vind ik.
Maar ik snap het niet helemaal.

• #8.140
Volgens mij heeft Badal overlaatst nog 200 gedrukt, dus dat word nog wat.
Kan hij nu weer wel meedoen dan..?
Zijn de regels aangepast..?
Ik ben er blij mee hoor, want hij hoort er gewoon bij vind ik.
Maar ik snap het niet helemaal.

Ik heb vaker gehoord dat Badal in trainingen heel wat weg moet drukken, op wedstrijden heeft hij echter helaas moeite om dat waar te maken.
De regels zijn overigens NIET aangepast...Badal hoopt dat hij RAW minder problemen zal hebben dan in GEAR met het strekken van zin ellebogen.
Het is voor hem te hopen dat ze zijn beurten zullen goedkeuren, anders is het definitief einde oefening voor hem, wat ik jammer zou vinden, want ik vind het wel een toffe gast en hij hoord er zeker bij! :)

Terug
Naar boven