- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Die jongen ziet wel af de laatste tijd...
Gaat weer al lekker René.
Maikel heeft de laatste tijd inderdaad wel wat moeten afzien, maar er zijn ergere dingen...dit valt onder de noemer: tijdelijk ongemak...en komt wel weer allemaal helemaal goed...er zijn dingen die meer ongemak en last veroorzaken hetgeen jijzelf helaas alreeds hebt moeten ondervinden.
Mediumtraining bij Haeflandsport:
Eigenlijk zou ik heel kort kunnen zijn...training like usual...dat er nog mensen zijn die mijn sensationele en vooral afwisselende trainingen lezen

Ach ja, ik ben gewoon een liefhebber van de KISSmethode...Keep It Short & Simpel!
Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x110 & 5x5x140kg
Latt Pull Down:
4x10x80kg
Maikel was vandaag ook weer meegegaan en hij drukte vandaag een mooie, felle beurt met 40kg...1x per maand laat ik hem eens effies pieken. Nu is 40kg natuurlijk niets schokkend, maar hij traind pas vrij kort en is pas 12 jaar. Het is overigens best wel leuk om samen met je kind te trainen (gelukkig is hij geen voetballiefhebber, maar verzot op krachtsport
).

...hij (en ik ook) was er in elk geval blij mee...daarnaast is hij ook heel realistisch en geduldig en hoopt hij met 14 jaar (het jaar waarin je als subjunior kunt beginnen aan wedstrijden) een kilo of 60 te drukken.
geworden door 185kg te drukken.
door 255kg te drukken (de nummer 2 drukte 257,5kg en de nummer 1 277,5kg). Ed heeft nu diverse keren alreeds laten zien dat hij 250+ kan drukken en 260+ eraan zit te komen. Ik gun het hem van harte er is nu eenmaal altijd baas boven baas en Ed is de beste superzwaargewicht sinds lange tijd.
.
...mijn papa zegt altijd dat techniek nu belangrijker is dan kilos