Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.241
Monday 14/11 Heavy Bench Press training bij Leon Smeets

Bench Press:
RAW:20x20, 2x10x70, 5x110, 4x150kg
SHIRT:5x170, 2x190 & 1x210kg.

Latt Pull Down:
6x10x75kg

Comment:
210kg zal hoogstwaarschijnlijk de opener worden zondag...het shirt zat niet omlaag getrokken en ik kreeg het gewicht goed uitgedrukt...als we het shirt vervolgens omlaag trekken zit er hopenlijk dan ook nog wat meer in. We zullen zien...ben benieuwd ;)
De rest van de week krachten sparen en vooral niet teveel vlaai proberen te eten :D

Ben benieuwd René, zie je zondag!

Doe je ook mee, Jorrit?

Gaat dus toch wel weer de goede kant op, René.

• #8.245
Doe je ook mee, Jorrit?

Gaat dus toch wel weer de goede kant op, René.

Hééél gestaag gaat het de goede kant op (in slakkentempo :o)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:42 ----------

Yes yes tymen. Eerste bank wedstrijd.

Leuk! :)
Succes...en je weet het kan vriezen, het kan dooien, dus niet te zwaar en niet te licht beginnen en goed luisteren naar de scheids ;)
Doe je in shirt of raw mee?

hey gefeliciteerd ouwe!

• #8.247
Gefeliciteerd kompel! :klink:

Hééél gestaag gaat het de goede kant op (in slakkentempo :o)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:42 ----------

Leuk! :)
Succes...en je weet het kan vriezen, het kan dooien, dus niet te zwaar en niet te licht beginnen en goed luisteren naar de scheids ;)
Doe je in shirt of raw mee?

Gefeliciteerd René ;).

Ik doe in shirt mee. Heb via het junioren programma van de NPB een shirt goedkoop kunnen krijgen (Rage X ;)) en doe dus voor de eerste keer mee. Heb er al een 7 á 8 tal trainingen mee gedaan, dus heb een goed beeld van wat ik wel en niet kan.

gefeliciteerd !

Gefeliciteerd :birthday:

Gefeliciteerd big guy!

Gefeliciteerd eauwe!

congratz rene, en tot zondag!!:)

• #8.256
Allemaal bedankt voor de felicitaties! :)
Ben 43 geworden, maar voel me 34 ;)

Ik zie (diverse van) jullie zondag.
Allen die meedoen heel veel suc6!

• #8.257
Vandaag nog in de sportschool geweest...geen bankdrukken gedaan, maar alleen wat Latt Pull Downs (10x10x80kg) wat lekker aanvoelde.
Hoofdzakelijk Maikel begeleidt...hij heeft nu de drie verschillende grepen behoorlijk onder de knie...wide (ringvinger op de merklijn), medium (pink op de merklijn) en close grip (zoals in het schema van Stephan Korte)
Ik denk aan een schema met minimaal 6 en maximaal 9 sets à 6 reps met afwisselend deze drie grepen.

Zondag dan wedstrijd...ben zeer benieuwd...één ding weet ik zeker, een nieuw pr zit er niet in ;) Ik ga geen smoesjes verzinnen, het is zoals het is...ik ben nog niet genoeg op krachten en deze wedstrijd komt net iets te vroeg, maar het is ook goed om te weten waar ik momenteel sta en een realistisch doel na te streven.

Gewoon doen wat je kan en voor je het weet ben je weer helemaal up to par René!
Heel veel succes maat.

Vandaag nog in de sportschool geweest...geen bankdrukken gedaan, maar alleen wat Latt Pull Downs (10x10x80kg) wat lekker aanvoelde.
Hoofdzakelijk Maikel begeleidt...hij heeft nu de drie verschillende grepen behoorlijk onder de knie...wide (ringvinger op de merklijn), medium (pink op de merklijn) en close grip (zoals in het schema van Stephan Korte)
Ik denk aan een schema met minimaal 6 en maximaal 9 sets à 6 reps met afwisselend deze drie grepen.

Zondag dan wedstrijd...ben zeer benieuwd...één ding weet ik zeker, een nieuw pr zit er niet in ;) Ik ga geen smoesjes verzinnen, het is zoals het is...ik ben nog niet genoeg op krachten en deze wedstrijd komt net iets te vroeg, maar het is ook goed om te weten waar ik momenteel sta en een realistisch doel na te streven.

Komt wel weer René. Nu geef je Johnny wat meer de kans om gelijk te komen ;).

• #8.260
Komt wel weer René. Nu geef je Johnny wat meer de kans om gelijk te komen ;).

Ik gun het Johnny van harte! :)

Ik richt me overigens vrijwel nooit naar de prestaties van anderen.
Ik heb een bepaalde doelstelling en daar ga ik voor...en probeer het maximale uit mezelf te halen. Daarbij gun ik het anderen ook als ze het maximale uit zich zelf weten te halen en voel ik altijd mee als iemand uitbomd. Er zullen er overigens altijd zijn die meer drukken en ook genoeg zijn die minder drukken. Daar lig ik dus echt niet wakker van. Ik relativeer altijd alles...mooi als je bijvoorbeeld Nederlands Kampioen weet te worden...maar als je dan ziet dan ze op een WK zomaar ruim 100kg meer weten te drukken kom je weer back to earth lijkt me, toch?
De enige uitzondering is als ik merk dat een conculega (sammentrekking van het woord concurrent/collega) gelijkwaardig drukt, dan onstaat er toch wel sprake van strijd, ik heb dat bijvoorbeeld wel eens vaker met Badal gehad. Momenteel is het vooral een strijd tegen mezelf, en ben ik mijn grootste tegenstander ;)

Terug
Naar boven