- Waardering
- 1.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@René,
Ik heb vanavond weer even een beetje gedrukt, maar 130kg deed weer al pijn...
Dus ik weet niet wat het allemaal gaat brengen in Geldrop.
We zien wel!![]()

Ben ik werkelijk het jongste lid?
Zijn er dan niet zo veel jonge leden hier?![]()
Tja...als je 12 bent is iemand van 30 hoogbejaard 
---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 19:47 ----------
[/COLOR]
Hoi Hummer,
m'n pa zegt dat jullie letterlijk dikke vrienden zijn![]()
Geniet van je verblijf hier, je hebt in ieder geval al goede genen meegekregen. 
Jammer dat het bankdrukken momenteel wat pijntjes veroorzaakt...hoop dat je snel weer "de oude" zult zijn...Maikel keek heel verbaasd toen je "MAAR 130KG" schreef...ik moet hem nog effies uitleggen dat dat voor jou normaal gesproken niet zo heel veel is en je normaal gesproken beduidend meer aankunt
---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 19:54 ----------
Tja...als je 12 bent is iemand van 30 hoogbejaard
![]()

...hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan.Hoi Rene,
leuk dat je zoontje ook al 'licht' begint met krachttraining. Zou hem wel gelijk ook squats en deadlifts laten (wel licht natuurlijk). Of was je dat al van plan?
gr
.Da's volgens mij pure luxe.Hij gaat 's-maandags mee naar Leon Smeets en daar wordt dan vooral aandacht aan de juiste techniek besteed.

Als de waardes altijd goed zijn hen je geen reden daar aan te twijfelen hoor.Vandaag weer de 3-maandelijkse check gehad bij de bedrijfsarts...alles was (gelukkig) prima in orde - alhoewel ik me er altijd bewust van ben dat het slechts een momentopname is, maar de waardes zijn al zolang ik ze laat controleren eigenlijk best wel vrij goed - het gewicht was overigens exact 140.5kg (met kleren aan)...dat betekend volgens de arts dat ik in mijn Adams kostuum onder de 140kg zou zitten...tis in 2008 de laatste keer geweest dat ik onder de 140 zit...kijken of ik dat met de komende wintermaanden met alle feestdagen en verjaardagen (minder beweging, meer calorierijk voedsel) zo weet vast te houden.

Da's volgens mij pure luxe.
Ik hoop dat hij het allemaal een beetje wilt aannemen.![]()
).Als de waardes altijd goed zijn hen je geen reden daar aan te twijfelen hoor.
Je weegt nu minder dan mij René!
Houd het maar een beetje goed in de gaten tijdens de feestdagen enzo man.
Zorg dat je niet meer/weer zwaarder word.
Damn, ik moet op dieet...
...normaal kom ik alleen al in de maand december zo'n 5kg bij 

Doe je nog mee met de Competitie Bank over 2 weken René?
...210 zal waarschijnlijk de opener worden en ik waag niet te voorspellen waar het ship zal stranden. Tis een nieuw shirt waarin ik momenteel druk en vergeet niet het krachtverlies door het verlies aan bodyweight. Ik druk nu 150kg (raw) 4x...ik heb in dit log een filmpje staan waar ik dat nog met 170kg deed...het krachtverlies is vrijwel gelijk aan het verlies in BDW (helaas). Met 210kg deed ik in het verleden tripples maken in shirt en niet zoals nu singles
. Het streven is om op het NK in maart volgend jaar weer op zo'n 225kg uit te komen.

.
).
. Maar naast pieken heb je als sportman helaas ook wel eens te maken met dalen...en dat is natuurlijk voor jezelf teleurstellend. Pjotr, als je dit zou lezen: veel sterkte en ik hoop dat je zowel fysiek als mentaal weer snel de "oude" zult zijn!
...Ielja Strik werd 2e met liefst 640kg totaal in de -84kg en Brenda v/d Meulen 3e met 595kg totaal! En Judit Meerding werd nog 14e met 430kg in de -63kg.