- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Haha fan van mij, ik voel me gevleid! Heeft die ook gewichthef ambities dan ?
Hij kijkt vaker naar filmpjes van jou en andere krachtsporters die trainen bij haeflandsport. Vroeger dacht hij dat men "dik" moest zijn om sterk te kunnen zijn, maar inmiddels weet hij wel beter

Hij vindt alles wat met krachtsport te maken heeft wel leuk, powerliften, strong man, gewichtheffen...op dit moment laat ik hem kennis maken met het powerliften en als basis is dat niet verkeerd lijkt me. En hij vindt het leuk dat ik hem daarin begeleid. Gewichtheffen zou ik hem niet serieus in kunnen begeleiden omdat ik daarvan veel te weinig afweet omdat de technieken toch anders en beduidend gecompliceerder zijn dan bij het powerliften. Mocht hij dat echter willen, dan is dat geen probleem...ik meen dat er bij helios op zondagmorgen een groepje jonge kinderen onder begeleiding traind. Uiteindelijk is het aan hem welke keuze hij zal maken en zal ik hem daarin volledig willen ondersteunen, zolang het maar bij krachtsport blijft en geen voetballen wordt

. Hoe gaat het overigens met Nick...ik lees in je log dat jullie samen regelmatig trainen, toch?
, maar weet wel exact hoe het eigenlijk zou moeten.