Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

wat is er mis met oost-europeanen?
ik ben ook een oost-europeaan, maar helaas ben ik niet zo sterk:cool:

gaat het hier om Jelle H?

Ik had al zo'n vermoeden ;)
Niks mis mee hoor met Chucky...zat als kind aan de buis gekluisterd als hij in zijn ééntje een heel leger aankon in het Verre Oosten, dat was pas 'n vent! :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 13:48 ----------

Tuurlijk geen hard feelings :)...wilde je nog een privé berichtje sturen en duidelijk maken dat het grapje was...maar ik besloot er toch maar een "eind" aan te maken voordat het tezeer uit de hand zou gaan lopen en ik nog reserveringen zou krijgen voor kaartjes enz. ;)

Dat had inderdaad echt niet gehoeven Rene. Sowieso moet je weten dat ik vrijwel zelden 'boos' te krijgen ben of 'beledigd'. Bovendien ging het ook niet om mij. Ik had blijkbaar de behoefte om er een opmerking over te plaatsen en zoals je zelf vaak zegt hoef je het niet overal met elkaar eens te zijn.

Indien er een film over jou mocht komen Rene, dan reserveer ik nu alvast kaartjes. Deal?

oh ja, jij uiteraard ook alvast een fijn weekend!

Laatst bewerkt:
dat wou ik horen: Hummertje
maar dan is jelle ook erg sterk: ik heb hem 270 zien drukken op NK

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.465
Dat had inderdaad echt niet gehoeven Rene. Sowieso moet je weten dat ik vrijwel zelden 'boos' te krijgen ben of 'beledigd'. Bovendien ging het ook niet om mij. Ik had blijkbaar de behoefte om er een opmerking over te plaatsen en zoals je zelf vaak zegt hoef je het niet overal met elkaar eens te zijn.

Indien er een film over jou mocht komen Rene, dan reserveer ik nu alvast kaartjes. Deal?

oh ja, jij uiteraard ook alvast een fijn weekend!

Ben blij dat je het alsnog goed opvat Ruben! :)

Een film over mij? :eek:
Kweenie...zou het dan onder komedie of eerder onder drama vallen?...Voor een thriller is het niet spannend genoeg denk ik ;)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 14:35 ----------

dat wou ik horen: Hummertje
maar dan is jelle ook erg sterk: ik heb hem 270 zien drukken op NK

Ik denk dat het weekend van Jelle nu niet meer stuk kan! ;)
Niemand twijfeld eraan dat hij erg sterk was en nog altijd wel vrij sterk zal zijn, toch?

ik stem voor: film van/over Rene

We begrijpen elkaar denk ik wel ;)
Ik hoef verder niet altijd alles met naam en toenaam te noemen, ben wat voorzichtiger geworden omdat ik probeer rekening te houden met de gevoelens van andere mensen en er niet op uit ben om anderen te kwetsen of te beledigen. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het leven...we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. MAAR wees wel integer! Althans is dat mijn filosofie :)

;) Ok zal niet proberen die discussie weer de kop op doen steken:D

René, ik denk dat je toch je huidige baan moet opzeggen en moet gaan werken als fabeltjes en sprookjes voorlezer bij de Efteling en/wel het liefst daar intern in het sprookjesbos. Jij hebt daar aanleg voor.

Persoonlijk zie ik de humor van dit alles er wel van in............

en idd zoals ik stelde, lijkt op zelfverheerlijking…… Ik ken er nog wel een paar gasten die daar last van hebben....

Ik denk dat het weekend van Jelle nu niet meer stuk kan! ;)
Niemand twijfeld eraan dat hij erg sterk was en nog altijd wel vrij sterk zal zijn, toch?

:D mijn weekend kan niet meer stuk! Maar het ging niet over mij toch?

Betreft Ruud.. Ruud is absoluut sterk en ben erg nieuwsgierig naar een film.. een trailer is tenslotte een voorganger van een film. Het ziet er naar uit dat hij de eerste nederlander gaat worden die 300kg gaat drukken..

:D mijn weekend kan niet meer stuk! Maar het ging niet over mij toch?

Betreft Ruud.. Ruud is absoluut sterk en ben erg nieuwsgierig naar een film.. een trailer is tenslotte een voorganger van een film. Het ziet er naar uit dat hij de eerste nederlander gaat worden die 300kg gaat drukken..

Dacht dat jij daar ook voor gaat:D

ikke wel.. net weer eens gekeken hoe 260 voelt ;)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 19:56 ----------

heb er een filmpje van.. setje van 3 :D

show me champ!? jeroen is benieuwd

• #8.475
René, ik denk dat je toch je huidige baan moet opzeggen en moet gaan werken als fabeltjes en sprookjes voorlezer bij de Efteling en/wel het liefst daar intern in het sprookjesbos. Jij hebt daar aanleg voor.

Persoonlijk zie ik de humor van dit alles er wel van in............

en idd zoals ik stelde, lijkt op zelfverheerlijking…… Ik ken er nog wel een paar gasten die daar last van hebben....

Dank je Frans, ik zal het overwegen, ik zal dan wel maar voor de valkenier gaan, is korter bij huis ;).
Ik kan het fabeltje alleen niet lang genoeg volhouden en in face to face gesprek zou men bij mij meteen doorhebben dat e.e.a. een grap is..kan niet zonder blikken of blozen wat verzinnen...achter een pc lukt dat vrij aardig ;)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 01:12 ----------

ikke wel.. net weer eens gekeken hoe 260 voelt ;)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 19:56 ----------

heb er een filmpje van.. setje van 3 :D

Het zou ook tijd worden dat iemand Ruud eens serieus concurrentie gaat bieden! Ikzelf ben daarvoor niet sterk genoeg en de jaren zullen steeds meer gaan tellen, maar er zijn hier jonkies genoeg met ambitie ;)

gister een een toptraining gehad met een mooie groepje (4) doelen voor dit jaar zijn 200 5x5 SQ BP DL en vanuit daar ga ik een aanval doen :D

• #8.478
gister een een toptraining gehad met een mooie groepje (4) doelen voor dit jaar zijn 200 5x5 SQ BP DL en vanuit daar ga ik een aanval doen :D

Ik ben heel benieuwd, als iemand Ruud het vuur aan de schenen kan leggen, dan ben jij het wel! Suc6 ermee...ik ga ervanuit dat je ons dan wel regelmatig een update zult geven!?

Voor hen die nog niet weten wie Champ is (ik denk dat het overigens slechts weinigen zullen zijn) hier een filmpje van hem, bij mijn weten is Ruud de enige in NL die meer heeft weten te drukken.

http://www.youtube.com/watch?v=F6NlY1tz7lk

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 11:53 ----------

Klinkt goed:)
Ik ga ook een aanval doen:mad:;)

Suc6 ermee...ik ga ook een aanval doen ;)
Alle gekheid op een stokje, ik verwacht niet dat ik op eigen kracht ooit zover zal komen...het zou mooi zijn als ik ooit eens 200 raw en 250 in shirt zou drukken, maar hoogstwaarschijnlijk blijven dit doelstellingen die heel erg moeilijk te verwezenlijken zullen zijn. Ik wil daarbij niet al bij voorbaat de handdoek in de ring gooien, maar men moet ook realistisch zijn.
Met een BDW van zo'n 160kg wist ik op een wedstrijd 235 te drukken (in shirt)...nu ben ik zo'n 20kg lichter en heb ook beduidend kracht moeten inleveren. Mja...je moet nooit, nooit zeggen ;)

Ik ben heel benieuwd, als iemand Ruud het vuur aan de schenen kan leggen, dan ben jij het wel! Suc6 ermee...ik ga ervanuit dat je ons dan wel regelmatig een update zult geven!?

Voor hen die nog niet weten wie Champ is (ik denk dat het overigens slechts weinigen zullen zijn) hier een filmpje van hem, bij mijn weten is Ruud de enige in NL die meer heeft weten te drukken.

http://www.youtube.com/watch?v=F6NlY1tz7lk

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 11:53 ----------

Suc6 ermee...ik ga ook een aanval doen ;)
Alle gekheid op een stokje, ik verwacht niet dat ik op eigen kracht ooit zover zal komen...het zou mooi zijn als ik ooit eens 200 raw en 250 in shirt zou drukken, maar hoogstwaarschijnlijk blijven dit doelstellingen die heel erg moeilijk te verwezenlijken zullen zijn. Ik wil daarbij niet al bij voorbaat de handdoek in de ring gooien, maar men moet ook realistisch zijn.
Met een BDW van zo'n 160kg wist ik op een wedstrijd 235 te drukken (in shirt)...nu ben ik zo'n 20kg lichter en heb ook beduidend kracht moeten inleveren. Mja...je moet nooit, nooit zeggen ;)

Ik denk dat jij nog meer kracht zult kunnen genereren dan wat je nu laat zien.
Wel zul jij naar mijn inziens jou trainingen daarvoor moeten aanpassen en toch dingen moeten trainen waar je niet zo'n zin in hebt:) Verder hoef je echt niet weer 160 te wegen voor een hoge bank.
die 250 is sowieso realistisch

Terug
Naar boven