Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
En je weet Rene, dit heb ik vaker gezegd, je moet je zelf geen huggybear noemen maar grizzlybear![]()
Precies!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je weet Rene, dit heb ik vaker gezegd, je moet je zelf geen huggybear noemen maar grizzlybear![]()
Kijk, je zit ook met een bepaalde tijdslimiet (leeftijd) om zo'n gewicht te kunnen bereiken, maar nogmaals niks is onmogelijk.
Nee, de sky is niet de limit.
Dat is motivatie gezeur van overbetaalde motivators die daar "cursusjes" in geven.
Je mag best realistisch zijn.
Maar inderdaad, je moet wel in staat zijn je grenzen voor wat je mogelijk acht te verleggen.
Ik vond "vroeger" dat het fantastisch was als iemand 120kg (raw) kon drukken.
Dat wilde ik ook graag!
En nu vind ik me vreselijk zwak, maar kan wel 120kg drukken natuurlijk...
Maar 300kg RAW is voor mij absoluut onmogelijk.
Als je dergelijke onzin nodig hebt (en ik bedoel jou niet specifiek hoor Frans) moet je er je voordeel mee doen, maar ik geloof er niet in.
Ik zie René trouwens nog wel eens zijn grenzen verleggen.
Hij hoopt nu 200 RAW.
Maar als hij "heel" blijft (en daar lijkt het op want hij mankeert nooit iets!) kan hij best nog wat jaartjes doortrainen als hij die 200 te pakken heeft.
Alpha mannetjes.
Alleen de één is wat sterker dan de ander.
Maar de mindset is vaak wel een beetje dezelfde.
Elite!![]()
Ik zal ervoor gaan om met het huidige BDW weer op oude krachten te komen zonder noemenswaardie toename van mijn BDW...en vandaar uit is de sky dan de limit! 

nice log
mij only 2cents is that true age is just a number but the same does not apply physically and i strongly believe that once your natural production of testosterone decreases (happens with age) one should use hormone replacement therapy. my point is not to advocate anabolic steroids but to realize a more effective way of training longer (and stronger). t is mooi om iemand in zijn 50's+ wedstrijden nog draaien![]()
Testosteron!!!!!!, hebben ik John en huggy niet nodig. Als het moet, bevruchten wij nog een oud wild zwijn. Ons zaad is nog altijd formidabel. Als ze ons opgraven zullen de doctoren in de toekomst daar verstelt van staan. Godv.. die 3 smerige ouwe rukkers hebben ja podverdorie zaadcellen zo groot als koelkoppen...........(kikkervisjes voor jullie Hollanders)..................
hahahaTestosteron!!!!!!, hebben ik John en huggy niet nodig. Als het moet, bevruchten wij nog een oud wild zwijn. Ons zaad is nog altijd formidabel. Als ze ons opgraven zullen de doctoren in de toekomst daar verstelt van staan. Godv.. die 3 smerige ouwe rukkers hebben ja podverdorie zaadcellen zo groot als koelkoppen...........(kikkervisjes voor jullie Hollanders)..................
...maar als ik mag kiezen dan eet ik toch liever een oud zwijn op i.p.v. dat ik het bevrucht 
nice log
mij only 2cents is that true age is just a number but the same does not apply physically and i strongly believe that once your natural production of testosterone decreases (happens with age) one should use hormone replacement therapy. my point is not to advocate anabolic steroids but to realize a more effective way of training longer (and stronger). t is mooi om iemand in zijn 50's+ wedstrijden nog draaien![]()

Eerst bevruchten en dan opvreten!
Had ik beter met sommige vrouwen ook gedaan...
Nice one Francois!![]()
...ik kan je helemaal volgen Johnny...vrouwen, we kunnen niet met en zonder ze...in het begin van een relatie kun je niets verkeerd doen en aan het eind niets meer goed doen. Je hebt ze op handen gedragen en als dank schijten ze je vervolgens op de kop