XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Jullie kunnen zeggen wat je wilt maar jullie weten zelf ook dat er beperkingen zijn.
Alleen al dat je zegt "binnen proportie" bewijst dat.
En volgens mij kun je ook niet anders.
Dus iedereen wordt beperkt door "negatieve" gedachten.
Maar het heeft geen zin hier over verder te discusseren.
Dat is gewoon hoe ik er over denk.

Met binnen proportie bedoel ik allen te zeggen dat je geen 300 moet willen drukken wanneer je de 150 niet eens aan kan. Wat je wel moet doen is positief denken en korte doelstellingen maken. En daar vol overtuiging voor gaan. Bv. ik wil voor het einde van dit jaar van mijn 180 een 200 maken. Een mooie doelstelling voor Rene is zijn oude pr met huidig BW evenaren. Het is voor mij geen discussie Hummer, geef gewoon aan wat voor mij werkt. Wat men er mee doet, dat mag ieder natuurlijk zelf weten.

Gotta love Dave.
Wat ik hem hoor zeggen strookt met hoe ik er over denk.
Ik ben het met jou ook eens Alex.
Je houd duidelijk rekening met grenzen.
Ik heb zelf niet zo veel met zweverig gepraat over geen grenzen.
Maar dat is misschien aar een manier van praten voor sommigen.

Je weet nooit waar je eigen grenzen liggen. Met die gedachte ertegenaan. Geen grenzen is natuurlijk onzin, de gebruikelijke op-pep praat idd

Dat bedoel ik.
Tsjakkaaa! ;)

Kijk, je zit ook met een bepaalde tijdslimiet (leeftijd) om zo'n gewicht te kunnen bereiken, maar nogmaals niks is onmogelijk.

Tja, Ruben je raakt wat mij aan gaat, de spijker op zijn kop. Hoeveel tijd heb ik eigenlijk nog!!!!!. Ik heb er menig wat nachtje over nagedacht, hoeveel tijd heb ik nog om............!!! Wat is nu het leeftijdslimit qua krachtsport dan 50-60 jaar of...........Wanneer begin ik lichamelijk af te "takelen". Ik ga in ieder geval gewoon door totdat mijn lichaam STOP zegt. Ik voel me nu nog uitstekend, sterk en jong van geest. Misschien heb ik nog 1 jaar misschien heb ik nog tien jaar, om met zware gewichten te spelen. Ik ben op leeftijd, maar mijn geest is dat niet. Soms wordt ik wel eens als onvolwassen bekritiseerd, ha..... mij beledig je daar niet mee. Sterker nog ik voel me met zulke opmerkingen zelfs vereerd. Dus je hebt gelijk Ruben niets is onmogelijk. De koe bij de horens vatten, dat is mijn levensmoto.

Alles werkt, maar niets werkt altijd.

Keer vroeger altijd op tegen 100kg als magische grens, toen ik het drukte ging het snel voorwaarts.
Dat zal op een hoger gewicht denk ik niet zo snel gaan, maar er tegen op kijken helpt je niet. gaan met die banaan!

Succes Rene :thumb:

Nee, de sky is niet de limit.
Dat is motivatie gezeur van overbetaalde motivators die daar "cursusjes" in geven.
Je mag best realistisch zijn.
Maar inderdaad, je moet wel in staat zijn je grenzen voor wat je mogelijk acht te verleggen.
Ik vond "vroeger" dat het fantastisch was als iemand 120kg (raw) kon drukken.
Dat wilde ik ook graag!
En nu vind ik me vreselijk zwak, maar kan wel 120kg drukken natuurlijk...
Maar 300kg RAW is voor mij absoluut onmogelijk.
Als je dergelijke onzin nodig hebt (en ik bedoel jou niet specifiek hoor Frans) moet je er je voordeel mee doen, maar ik geloof er niet in.
Ik zie René trouwens nog wel eens zijn grenzen verleggen.
Hij hoopt nu 200 RAW.
Maar als hij "heel" blijft (en daar lijkt het op want hij mankeert nooit iets!) kan hij best nog wat jaartjes doortrainen als hij die 200 te pakken heeft.

Realistisch zijn is mijn motto John.....Ik weet ook diep in mezelf dat ik nooit een Alex of een Ruud (ik vergeet natuurlijk de halve wereld) kan evenaren. Laten we dat duidelijk stellen. Dromen zijn bedrog, toch!!! en ik droom zo graag over hoe ik de een of de ander mijn kan poepje laten ruiken.............. Maar dat is ook iets wat ons een heel speciaal groepje mannen maakt. Mannen met een speciale band "Strong/powerlift band" Iets wat niet een ieder kan begrijpen...Mafkezen zijn we voor de een.... bewonderenswaardig weer voor de ander...

Alpha mannetjes.
Alleen de één is wat sterker dan de ander.
Maar de mindset is vaak wel een beetje dezelfde.
Elite! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.513
Allen bedankt voor jullie motiverende bijdragen!
Jullie hebben gelijk dat je jezelf geen grenzen vooraf moet stellen.
Veel zit ook tussen de oren...had nogal tijd nodig om 200kg in shirt te drukken...iedere keer als dat gewicht aan de halter hing dacht ik bij mezelf: Pfff...200kg is best wel veel...en had dus eigentlijk al het gevecht tegen de halter verloren op het moment dat ik er onder ging liggen.
Mijn coach heeft toen eens een oud truucje uitgehaald...200kg aan het halter hangen en beweren dat het 190 is...(ik had zelf niet geladen en ook niet gecontroleerd) en toen drukte ik die 200kg! Eenmaal voorbij de 200kg ging het allemaal vrij voortvarend...tot en met 235kg...dit 3x gedrukt tijdens een wedstrijd maar ook 3x een fail op 240...en weer doordat ik mezelf een beperking oplegde doordat ik twijfelde aan mijn eigen kunnen.
Dat is hoofdzakelijk mijn beperkende factor...dat ik twijfel aan mijn eigen kunnen :o Ik zal ervoor gaan om met het huidige BDW weer op oude krachten te komen zonder noemenswaardie toename van mijn BDW...en vandaar uit is de sky dan de limit! :)

nice log :D
mij only 2cents is that true age is just a number but the same does not apply physically and i strongly believe that once your natural production of testosterone decreases (happens with age) one should use hormone replacement therapy. my point is not to advocate anabolic steroids but to realize a more effective way of training longer (and stronger). t is mooi om iemand in zijn 50's+ wedstrijden nog draaien ;)

mij only 2cents is that true age is just a number but the same does not apply physically and i strongly believe that once your natural production of testosterone decreases (happens with age) one should use hormone replacement therapy. my point is not to advocate anabolic steroids but to realize a more effective way of training longer (and stronger). t is mooi om iemand in zijn 50's+ wedstrijden nog draaien ;)

Testosteron!!!!!!, hebben ik John en huggy niet nodig. Als het moet, bevruchten wij nog een oud wild zwijn. Ons zaad is nog altijd formidabel. Als ze ons opgraven zullen de doctoren in de toekomst daar verstelt van staan. Godv.. die 3 smerige ouwe rukkers hebben ja podverdorie zaadcellen zo groot als koelkoppen...........(kikkervisjes voor jullie Hollanders)..................

Testosteron!!!!!!, hebben ik John en huggy niet nodig. Als het moet, bevruchten wij nog een oud wild zwijn. Ons zaad is nog altijd formidabel. Als ze ons opgraven zullen de doctoren in de toekomst daar verstelt van staan. Godv.. die 3 smerige ouwe rukkers hebben ja podverdorie zaadcellen zo groot als koelkoppen...........(kikkervisjes voor jullie Hollanders)..................

:roflol: hahaha

• #8.517

:roflol:...maar als ik mag kiezen dan eet ik toch liever een oud zwijn op i.p.v. dat ik het bevrucht ;)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 08:49 ----------

Thnx el choco! :)

In 2012 hebben we geen beperkingen meer, alleen maar uitdagingen, mogelijkheden en kansen!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty".

Eerst bevruchten en dan opvreten!
Had ik beter met sommige vrouwen ook gedaan...
Nice one Francois! :D

• #8.519
Eerst bevruchten en dan opvreten!
Had ik beter met sommige vrouwen ook gedaan...
Nice one Francois! :D

:roflol:...ik kan je helemaal volgen Johnny...vrouwen, we kunnen niet met en zonder ze...in het begin van een relatie kun je niets verkeerd doen en aan het eind niets meer goed doen. Je hebt ze op handen gedragen en als dank schijten ze je vervolgens op de kop ;)

2012 word voor mij in elk geval een bijzonder jaar...een nieuw huis, een nieuwe, betere baan (binnen het zelfde bedrijf) èn een nieuwe, grote liefde (hoop ik). We maken er wat moois van en genieten er met volle teugen van! :)

De jacht is geopend René. ;)

Terug
Naar boven