- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Tis met de liefde net als met vissen, gewoon de hengel uitgooien en wachten totdat je beet hebt
en ik kan je alvast verklappen dat ik inmiddels behoorlijk beet heb 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik kan je alvast verklappen dat ik inmiddels behoorlijk beet heb 
Eet je het op of gooi je het terug.......Tis met de liefde net als met vissen, gewoon de hengel uitgooien en wachten totdat je beet hebten ik kan je alvast verklappen dat ik inmiddels behoorlijk beet heb
![]()

Voel in elk geval de hormonen door mijn lief gieren, wellicht dat dat nog wel het beste is voor progressie in het trainen: verliefdheid? 
Gvd, ouwe player dat je daar bent!
---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 14:22 ----------
Ik wil eigenlijk wel meerdere beten....
En (zachtjes) gebeten worden hier en daar!
![]()
Johnny, ik heb me laten inspireren door je maat! 
Ik lees het al wel weer veel te veel testosteron in dit blog![]()
...ik denk dat mijn testosteronspiegel de laatste maanden beneden het vriespunt was...maar nu is het volgens mij weer behoorlijk op peil...waarvoor vrouwtjes niet goed zijn 
dat woord van je wat met de O begint voelt ik me momenteel absoluut niet, integendeel maar dat woord met die G ervoor wel maar dan nog met de toevoeging "bloed" ervoor...moet oppassen wat ik schrijf, anders krijgt mijn log nog een kijkwijzer van 18+ opgeplakt 
this topic is nothing without Pics...
Dus... Laat maar komen die foto's!
, want ik geef ruiterlijk toe dat ik op rubensvrouwen val. Vrouwen onder de 100kg wekken in mij nauwelijks interesse als ik eerlijk zijn mag...en zij weegt daar ruim boven. En alles op de juiste plekken...ik heb een behoorlijke borstomvang, maar die van haar is behoorlijker en vooral bekoorlijker 
Hahaha...nieuwsgierig geworden?
Ik zal eens kijken of het lukt om binnenkort een foto te laten maken waarop we samen staan. Zal dan wel met een groothoeklens moeten gebeuren vrees ik, want ik geef ruiterlijk toe dat ik op rubensvrouwen val. Vrouwen onder de 100kg wekken in mij nauwelijks interesse als ik eerlijk zijn mag...en zij weegt daar ruim boven. En alles op de juiste plekken...ik heb een behoorlijke borstomvang, maar die van haar is behoorlijker en vooral bekoorlijker
![]()

Godver
Rubensvrouwen...
Bedoel je niet gewoon zwaar obees?![]()

Dan bof jij wel met de huidige trend dat vrouwen steeds dikker dan slanker worden![]()

kan idd beter.. met shirt aan en dan 8cm, maar ja die discussie ga ik niet meer aan.
post je eindelijk een training tussen al die onzin door en dan is het een onzin training![]()
Is toch logisch dat ie m met 185 nog niet op de borst krijgt in een bankdrukshirt?
.Is toch logisch dat ie m met 185 nog niet op de borst krijgt in een bankdrukshirt?
maar vind het altijd leuk om uitgebreider beschrijvingen te zien van trainingen en vandaar dat ik dan dingen uitlok in de hoop dat er over na wordt gedacht en meer theorieen komen..