AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.521
Gvd, ouwe player dat je daar bent! :thumb:

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 14:22 ----------

Ik wil eigenlijk wel meerdere beten....
En (zachtjes) gebeten worden hier en daar!
:roflol:

• #8.524
Eet je het op of gooi je het terug.......:p

Terug gooien? Ben je mal...lekker smullen! ;)
Alhoewel het me nog niet helemaal duidelijk is wie nu wie beet heeft, want ik moet toegeven dat ik het behoorlijk heb te pakken...en ze weet heel wat in me los te maken...ach, ze is zo mooi en lief en aardig en...nou ja, jullie begrijpen me wel :o Voel in elk geval de hormonen door mijn lief gieren, wellicht dat dat nog wel het beste is voor progressie in het trainen: verliefdheid? ;)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 14:34 ----------

Gvd, ouwe player dat je daar bent! :thumb:

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 14:22 ----------

Ik wil eigenlijk wel meerdere beten....
En (zachtjes) gebeten worden hier en daar!
:roflol:

:roflol: Johnny, ik heb me laten inspireren door je maat! ;)

Ik lees het al wel weer veel te veel testosteron in dit blog :P

stelletje ouwe geile Casanova's........;)

• #8.527
Ik lees het al wel weer veel te veel testosteron in dit blog :P

:roflol:...ik denk dat mijn testosteronspiegel de laatste maanden beneden het vriespunt was...maar nu is het volgens mij weer behoorlijk op peil...waarvoor vrouwtjes niet goed zijn ;)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 15:28 ----------

stelletje ouwe geile Casanova's........;)

:roflol: dat woord van je wat met de O begint voelt ik me momenteel absoluut niet, integendeel maar dat woord met die G ervoor wel maar dan nog met de toevoeging "bloed" ervoor...moet oppassen wat ik schrijf, anders krijgt mijn log nog een kijkwijzer van 18+ opgeplakt ;)

this topic is nothing without Pics...

Dus... Laat maar komen die foto's!

• #8.529
this topic is nothing without Pics...

Dus... Laat maar komen die foto's!

Hahaha...nieuwsgierig geworden?
Ik zal eens kijken of het lukt om binnenkort een foto te laten maken waarop we samen staan. Zal dan wel met een groothoeklens moeten gebeuren vrees ik ;), want ik geef ruiterlijk toe dat ik op rubensvrouwen val. Vrouwen onder de 100kg wekken in mij nauwelijks interesse als ik eerlijk zijn mag...en zij weegt daar ruim boven. En alles op de juiste plekken...ik heb een behoorlijke borstomvang, maar die van haar is behoorlijker en vooral bekoorlijker :D

Laatst bewerkt:
Godver :roflol:
Rubensvrouwen...
Bedoel je niet gewoon zwaar obees? ;)

Hahaha...nieuwsgierig geworden?
Ik zal eens kijken of het lukt om binnenkort een foto te laten maken waarop we samen staan. Zal dan wel met een groothoeklens moeten gebeuren vrees ik ;), want ik geef ruiterlijk toe dat ik op rubensvrouwen val. Vrouwen onder de 100kg wekken in mij nauwelijks interesse als ik eerlijk zijn mag...en zij weegt daar ruim boven. En alles op de juiste plekken...ik heb een behoorlijke borstomvang, maar die van haar is behoorlijker en vooral bekoorlijker :D

Dan bof jij wel met de huidige trend dat vrouwen steeds dikker dan slanker worden :p

• #8.532
Godver :roflol:
Rubensvrouwen...
Bedoel je niet gewoon zwaar obees? ;)

Zwaar obees klinkt ordinair en ziekelijk...rubensvrouw klinkt als een corpulente dame die aan een bepaald schoonheidsideaal voldoet, toch?
En smaken verschillen nu eenmaal ;)

Vandaag ook getraind, maar was er ergens met mijn gedachten niet bij, waar zou het aan liggen ;)

RAW 20x20, 2x10x70, 5x120, 3x150, 3x155, 2x160.
SHIRT: 3x185 (8cm), 1x200kg (4 cm) en 1x210kg op de borst.
Tussendoor Latt Pull Down like usual (setjes van 10 reps met 75kg)

Comment:
Ik had wat moeite met concentreren...had soms wat problemen met de halter in de juiste baan te laten zakken, zelfs raw :eek:
Tsss...ik ben in sommige opzichten echt nog een tiener af en toe, ik was gewoon wat "dromerig" :o
210 was gelukkig wel een felle beurt die goed omhoog ging.
Volgende week nog een training in shirt en dan even kijken wat de openingsbeurt gaan worden...ik twijfel op dit moment tussen 210-215...volgende week dan de 215 aan het halter hangen en als ik die overtuigend kan drukken heb ik er wel vertrouwen in.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 22:06 ----------

Dan bof jij wel met de huidige trend dat vrouwen steeds dikker dan slanker worden :p

Zo is het maar net! Meer keus, hé ;)

Goed gebankt Renee

• #8.534

Thnx, maar kon beter, was er gewoonweg met mijn gedachten niet bij...mijn kids hebben het grootste plezier dat hun pappie tot over beide oren verliefd is...tis net alsof ik een tiener ben die de eerste voorzichtige schreden maakt op het pad der liefde...tja...sommige dingen veranderen blijkbaar nooit, ook niet met het vorderen der jaren, gelukkig maar! ;)

kan idd beter.. met shirt aan en dan 8cm, maar ja die discussie ga ik niet meer aan.

post je eindelijk een training tussen al die onzin door en dan is het een onzin training:P

kan idd beter.. met shirt aan en dan 8cm, maar ja die discussie ga ik niet meer aan.

post je eindelijk een training tussen al die onzin door en dan is het een onzin training:P

Is toch logisch dat ie m met 185 nog niet op de borst krijgt in een bankdrukshirt?

• #8.537
Is toch logisch dat ie m met 185 nog niet op de borst krijgt in een bankdrukshirt?

Zo ervaar ik het ook Tymboo...als ik met 185kg de borst zou kunnen touchen moet ik een groter shirt aantrekken wat me dus beduidend te ruim zit, maar dan weet ik er niet meer genoeg uit te halen.
Met 200kg blijf ik er al net een vingerdikte boven zweven, en dan kost het veel te veel kracht om met alle geweld de halter persé op de borst te krijgen. Met gewichten van 205-210 gaat dat wel.

Wat betreft de "onzin" Champ, heb je wel gelijk, eigenlijk is dit forum niet bedoeld om je privé-zaakjes weer te geven, maar ik ben een open boek en ben altijd heel spontaan als het om zulke dingen gaat. Het forum is voor mij meer geworden dan alleen maar het loggen van een training...lief èn leed zul je op de bladzijdes van mijn log tegen komen...sommige dingen zou je het liefst van de daken willen schreeuwen, toch? En aangezien ik dan waarschijnlijk last van hoogtevrees zou krijgen doe ik het dan maar hier op het forum, sorry als er lezers zijn die het hier niet op hun plaats vinden, maar zo ben ik nu eenmaal :o.

en terrecht, niemand is verplicht te lezen toch?

Goed bezig René. ;)

Ja dat is logisch idd als je met zulke lage gewichten een shirt aan doet..
gewoon 180kg 1x drukken en dan je shirt aan om vervolgens met 200kg wel te touchen..

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 15:57 ----------

ooh en betreft die onzin.. ik post ook voornamelijk onzin :D maar vind het altijd leuk om uitgebreider beschrijvingen te zien van trainingen en vandaar dat ik dan dingen uitlok in de hoop dat er over na wordt gedacht en meer theorieen komen..

Terug
Naar boven