- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehe, was als een grapje bedoelt Frans. In de zin van 'Rubens'vriendin of 'Rubens'vrouw en mijn naam Ruben. Kortom, had geen betrekking op jou. Vond het wel een leuke woordspeling.

Ooooo my god............Alleen al de gedachte en dat beeld wat ik daarbij krijg, dat jij en je nieuwe rubensvriendin het zweet en ander lichaamsvocht bij elkaar weglikken.......... Shit man, nu loop ik de hele dag met dat beeld voor ogen.......
Je geniet er blijkbaar ook van Frans, doet me goed 
haha ik moet zeggen dat ik me er weinig voorstelling bij kan maken en dat ook zo wil houden... overigens is je zoon hier lid, wil je dat hij dit leest? wat zal die slecht slapen haha
.Hehehe, was als een grapje bedoelt Frans. In de zin van 'Rubens'vriendin of 'Rubens'vrouw en mijn naam Ruben. Kortom, had geen betrekking op jou. Vond het wel een leuke woordspeling.
Inderdaad een leuke woordspeling.
Haha, Ik ben bekend met de welbekende Rubensvrouwen Rene. Vernoemd naar de wereldberoemde schilder Peter Paul Rubens. Dus ik weet ook waarnaar je refereert.
Zie hier een bekend schilderij:
http://www.rijksmuseum.nl/images/aria/sk/d/sk-a-345.d01?aria/maxwidth_288
The naughty boy!!!

.
En dat met de leeftijd van 12 jaar. Natuurlijk ben ik heel erg trots op hem en hij zelf was hij uiteraard zelf ook heel blij. Hij geniet zichtbaar van het trainen en dat we samen naar de sportschool gaan, en ik zelf vind het natuurlijk ook geweldig dat mijn zoon dezelfde hobbies als mij heeft.
). Sinds Maikel bij mij woont (nu ruim een half jaar, sinds ik het huis gekocht heb) heeft hij op een smsje na met kerstmis niets meer van zijn "lieve mammie" gehoord.
Domie, denk dat Rene oud en wijs genoeg is wat hij hier neerpent. Of jij dat wel of niet wil lezen is een andere vraag.
Knap wat je zoontje presteert Rene en het is mooi om te zien dat alle oefeningen die hij doet gebaseerd zijn op een goede techniek.

rene nogmaals, leg je leven hier niet zo te koop, ja ik hoef het niet te lezen maar het gaat niet om mee, denk niet dat bijv. je zoon blij is zo iets te lezen man...

. Want zelfs een dier laat zijn kind niet in de steek. Zo en nu heb ik weer genoeg "mijn leven te koop gelegd" zoals jij het noemt 
sommige dieren eten hun eigen kinderen op...
nouja, ook een prettig weekend gewenst rené en succes nog met de trainingen van willeke, op 12 jaar al 50kg drukken is netjes!
Maar, ik kan het gelukkig nog navertellen 
50kg is zeker nice voor 12 jaar! ik duwde 50kg pas toen ik 16 was![]()

Ga ik eens een keer kijken bij het NK clubkampioenschappen te kralingen... Wie kom ik daar tegen? Duidelijk Huggybear!! Met zijn 220kg bench!! Nice!!
, want anders had ik niet geweten wie je was geweest. Ik ben nogal vrij "herkenbaar" want zoveel superzwaargewichten lopen er niet rond op een wedstrijd bij de NPB
.
Zaterdagmorgen vrij vroeg uit de veren naar een scheidsrechterscursus van de NPB in Alkmaar (2.45 rijtijd enkele reis met de auto). Zaterdagavond verjaardag vieren van Maikel, zondag weer vroeg uit de veren voor de teamwedstrijd in Rotterdam.