AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Goeie wedstrijd, René. Leuk je weer ff gesproken te hebben ook man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.582
hey rene, mooi resultaat behaald met je ploeg.:)

leuk om weer een gestage opwaartse lijn te zien bij je.

en ja, we leren ervan ;)

Fijn dat het goed ging!

.

Vrijdag was mijn eerste gezamenlijke nacht met mijn nieuwe vriendin, en dan ben je met van alles en nog wat bezig, maar meestal niet met slapen ;)

Open toch gewoon een nieuw topic bv " wippen met huggy****ie" dan hebben we tenminste een keuze of we dit willen lezen of niet....

.
Godv....ik was het beeld dat ik had bij jou vorige opmerking alweer vergeten... Nu doe je het weer.... Loop ik alweer een paar dagen met dat vies smerig beeld voor ogen....... volgende keer ga ik gewoon naar de boele jongen geef ik je aan wegens opzettelijke, onzedelijke forum opmerkingen......:p

p.s. Sterke mooie wedstrijd René….. Proficiat:D

Ziet er goed uit René.
Gefeliciteerd man.
Met je vriendin en de wedstrijd. :D
Heb je de slingshot gekregen van Don?

• #8.587
Open toch gewoon een nieuw topic bv " wippen met huggy****ie" dan hebben we tenminste een keuze of we dit willen lezen of niet....

.
Godv....ik was het beeld dat ik had bij jou vorige opmerking alweer vergeten... Nu doe je het weer.... Loop ik alweer een paar dagen met dat vies smerig beeld voor ogen....... volgende keer ga ik gewoon naar de boele jongen geef ik je aan wegens opzettelijke, onzedelijke forum opmerkingen......:p

p.s. Sterke mooie wedstrijd René….. Proficiat:D

Huggy****y? :roflol::hahaha::lol: Leuk gevonden Frans!

Maar er is niets vies aan als twee mensen de liefde met elkaar bedrijven, toch? Ik vermeld toch verder geen details (als je er overigens op kickt kan ik ze je wel in een persoonlijk mailtje sturen ;))

Ik was tevreden met het resultaat en hoop dat ik de stijgende lijn weet aan te houden :)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 15:13 ----------

Ziet er goed uit René.
Gefeliciteerd man.
Met je vriendin en de wedstrijd. :D
Heb je de slingshot gekregen van Don?

Thnx Johnny! :)
Ja, ik heb de slingshot gekregen en ga er vanaf volgende week mee aan de slag. Heb zo'n 6 weken tot aan het NK en wil nog wel paar kilo meer drukken en wellicht dat trainen met het slingshot daaraan kan bijdragen.
Jij zult neem ik aan het NK dit jaar helaas aan je voorbij moeten laten gaan, toch? :(

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 15:14 ----------

Thnx! :)
Jij nog suc6 met je doestellingen!

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 15:17 ----------

hey rene, mooi resultaat behaald met je ploeg.:)

leuk om weer een gestage opwaartse lijn te zien bij je.

en ja, we leren ervan ;)

Goed als je ervan leert, het is geen schande als je uitbomd (heb het zelf ook al meegemaakt) het is alleen jammer als het structureel word, het moet incidenteel blijven anders is er ergens iets goed fout, begrijp je?

Leuk dat we inderdaad een 3e plek wisten te bereiken...niet dat we de meeste kilo's drukten, maar ik denk dat we uiteindelijk dit bereikt hebben doordat er in ons team niemand is uitgebomd en vrij solide gedrukt heeft.
Heel jammer dat jullie de 1e plek helaas moesten prijsgeven...had het jullie van harte gegund!!!

Maar er is niets vies aan als twee mensen de liefde met elkaar bedrijven, toch? Ik vermeld toch verder geen details (als je er overigens op kickt kan ik ze je wel in een persoonlijk mailtje sturen ;))

:eek: Als je DAT maar llllllaaat !!!!!!!!..............................................

• #8.589
:eek: Als je DAT maar llllllaaat !!!!!!!!..............................................

:roflol:

Daarbij vind ik dat "bedgymnastiek" die er eventueel bedreven word behoord tot de categorie "slaapkamergeheimen"...en intimiteiten niet aan de grote klok gehangen dient te hangen, toch? Een echter heer geniet en zwijgt ;)
En word er verder nergens zo zeer overdreven en opgeschept als het over dat thema gaat (behalve dan misschien als het over krachtsport gaat) :rolleyes:

Dus jij springt nooit van de kast af rene ?

• #8.591
Dus jij springt nooit van de kast af rene ?

:roflol: Van de kast afspringen :eek:

1) zal ik moeite hebben om op de kast te klimmen
2) zal de kast moeite hebben met het houden van mijn gewicht
3) zal ik dan last van hoogtevrees krijgen en durf ik er niet meer af
4) zal het bed het begeven als ik er dan uiteindelijk toch induik
5) zal mijn vriendin het niet op prijs stellen als ik op haar te pletter val.

Lijken me genoeg redenen om het toch maar liever niet te proberen als je het niet erg vindt, Max ;)

kijk maar uit, jij bent niet de eerste

quote;

Geboeid en gebroken
Een echtpaar bedrijft spannende coïtus en het wordt steeds spannender... Op een gegeven moment bindt de man de vrouw vast op het bed, en klimt vervolgens op de kast om haar vanaf daar letterlijk te bespringen.
De onfortuinlijke minnaar komt daar echter niet aan toe maar valt door de bovenkast van de kast en komt met een gebroken been klem te zitten in de kast, en kan er niet uit komen. De dame kan eveneens weinig uithalen met haar boeien en knevel.
Het is de moeder van de vrouw die het echtpaar daar de dag erop vind wanneer ze op koffie visite komt.

• #8.594
kijk maar uit, jij bent niet de eerste

quote;

Geboeid en gebroken
Een echtpaar bedrijft spannende coïtus en het wordt steeds spannender... Op een gegeven moment bindt de man de vrouw vast op het bed, en klimt vervolgens op de kast om haar vanaf daar letterlijk te bespringen.
De onfortuinlijke minnaar komt daar echter niet aan toe maar valt door de bovenkast van de kast en komt met een gebroken been klem te zitten in de kast, en kan er niet uit komen. De dame kan eveneens weinig uithalen met haar boeien en knevel.
Het is de moeder van de vrouw die het echtpaar daar de dag erop vind wanneer ze op koffie visite komt.

:eek: :roflol: heel erg pijnlijk zo'n situatie...zou me kapot schamen.

Vandaag een medium training gedaan bij Haelfandsport:

Bench Press:
20x20, 2x10x70, 8x110, 4x6x141kg

Latt Pull Down: 4x10x80kg

Comment:
141kg is geen tikfout van me...Jules Bremers heeft ook 0.5 en 1.0 schijven en dit is een soort van "microloading"...of whatever...heel kleine stapjes erbij met als doel heel geleidelijk aan op een hoger gewicht uit te komen, zonder de boel te overbelasten.
Volgende keer 142kg of 142.5..en dan zo tot aan het NK voetje voor voetje verhogen en op zo'n 145kg uit komen. In de hoop dan ook op het NK zelf zo'n 5kg meer te kunnen drukken. Ik loop niet graag op zaken vooruit, maar het zou wel leuk zijn als ik weer op 225kg zou uit komen. En uiteindelijk moet je ook bepaalde doelen voor ogen hebben, toch? Op maandag zal ik paar keer m.b.v. slingshot trainen en dan weer overgaan op shirted training.
Ik ga verder geen andere oefeningen doen, mijn standpunt daarover is bekend...wil je meer bankdrukken, dan moet je gewoon meer bankdrukken...simpel, toch? ;)
Daarnaast leiden experimenten met allerlei andere oefeningen alleen maar tot ongemakken en zou ik net voor een NK eens de pech hebben om me te blesseren :rolleyes:.

• #8.595
Heavy Bench Press Training.

Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x120, 3x150 & 3x160kg
Slingshot aangetrokken:
3x170, 3x180 & 3x190kg

Latt Pull Down:
20x50 & 6x10x80kg

Comment:
3x160kg ging lekker, had het idee dat er vandaag ook wel wat meer reps hadden ingezeten, maar dat was niet mijn doelstelling.
Wilde nog eens met het slingshot trainen en kijken hoe dat ging.
Ik denk dat het slingshot uiteindelijk zorgt voor een verminderde weerstand van 20-25kg en dat is best wel veel. Je kunt dan met beduidend zwaardere gewichten trainen dan wat je normaal raw doet. Een benchshirt kan naar mijn ervaring een verminderde weerstand van 40-50kg (mits je er het optimale uit weet te halen) betekenen. Maar het voordeel van een slingshot is dat je zo'n ding (mits de juiste maat) zelf kunt aantrekken, hetgeen met een benchshirt toch wel een stuk lastiger is. Hoe dan ook...je went aan de zwaardere gewichten en krijgt daar ook meer vertrouwen in. Een wedstrijd is immers niet alleen een fysieke bezigheid maar vooral ook een mentale...als het tussen je oren namelijk niet lekker zit, zul je niet het maximale uit jezelf weten te halen. En het slingshot is één van de wegen die "naar Rome leiden"...maar laten we vooral niet vergeten dat er nog veel meer wegen zijn (die niet naar Rome leiden) ;)

Als je over Rome praat, heb ik al zin in vakantie :D

• #8.597
Als je over Rome praat, heb ik al zin in vakantie :D

Rome, de bakermat van onze Westerse beschaving...wie kent niet het verhaal van de twee broers Romulus en Remus (beiden gezoogd door een wolf), waarbij Romulus zijn broer Remus vermoorde en de stichter werd van Rome, aldus de mythe...hoe dan ook een stad die rijk is aan hystorie en zeker de moeite waard is om er een keer heen te gaan (helaas is het er nog niet van gekomen). Voor een braaf en vroom katholiek als ik :engel: zou het eigenlijk een morele verplichting moeten zijn om er eens heen te ...vroeger was ik "Roomser" dan de paus, maar inmiddels ben ik in bepaalde standpunten ietsiepietsie liberaler geworden, vooral wat het standpunt over coïtus voor het huwelijk aangaat ;)

Gaat lekker René.
Mooie manier om te wennen aan de hogere gewichten met SS.

Ik heb 9 dagen (zomer) vakantie dit jaar, en ben van plan eens naar Rome te gaan.

• #8.600
Gaat lekker René.
Mooie manier om te wennen aan de hogere gewichten met SS.

Dat klopt, het slingshot is daarvoor wel ideaal.
Wil er paar trainingen wat mee doen en dan weer overstappen op het benchshirt, maar ik train dan in elk geval tot aan het NK iedere week met beduidend zwaardere gewichten dan waar ik normaal raw mee train en daar gaat het om. Het past nu ook beduidend beter...toen ik 20kg zwaarder was kreeg ik het niet zelf aangetrokken en zat het veel te strak...de juiste maat is toch wel belangrijk lijkt mij.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 22:22 ----------

Ik heb 9 dagen (zomer) vakantie dit jaar, en ben van plan eens naar Rome te gaan.

Mooi! Ik neem aan dat je als pelgrim een voetreis erheen zult maken en op adiëntie bij de paus zult gaan? ;)

Terug
Naar boven