- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie wedstrijd, René. Leuk je weer ff gesproken te hebben ook man.

.
Vrijdag was mijn eerste gezamenlijke nacht met mijn nieuwe vriendin, en dan ben je met van alles en nog wat bezig, maar meestal niet met slapen![]()

Open toch gewoon een nieuw topic bv " wippen met huggy****ie" dan hebben we tenminste een keuze of we dit willen lezen of niet....
.
Godv....ik was het beeld dat ik had bij jou vorige opmerking alweer vergeten... Nu doe je het weer.... Loop ik alweer een paar dagen met dat vies smerig beeld voor ogen....... volgende keer ga ik gewoon naar de boele jongen geef ik je aan wegens opzettelijke, onzedelijke forum opmerkingen......
p.s. Sterke mooie wedstrijd René….. Proficiat![]()

Leuk gevonden Frans!
) 
Ziet er goed uit René.
Gefeliciteerd man.
Met je vriendin en de wedstrijd.
Heb je de slingshot gekregen van Don?

hey rene, mooi resultaat behaald met je ploeg.
leuk om weer een gestage opwaartse lijn te zien bij je.
en ja, we leren ervan![]()
Maar er is niets vies aan als twee mensen de liefde met elkaar bedrijven, toch? Ik vermeld toch verder geen details (als je er overigens op kickt kan ik ze je wel in een persoonlijk mailtje sturen)
Als je DAT maar llllllaaat !!!!!!!!..............................................Als je DAT maar llllllaaat !!!!!!!!..............................................

Van de kast afspringen 

kijk maar uit, jij bent niet de eerste
quote;
Geboeid en gebroken
Een echtpaar bedrijft spannende coïtus en het wordt steeds spannender... Op een gegeven moment bindt de man de vrouw vast op het bed, en klimt vervolgens op de kast om haar vanaf daar letterlijk te bespringen.
De onfortuinlijke minnaar komt daar echter niet aan toe maar valt door de bovenkast van de kast en komt met een gebroken been klem te zitten in de kast, en kan er niet uit komen. De dame kan eveneens weinig uithalen met haar boeien en knevel.
Het is de moeder van de vrouw die het echtpaar daar de dag erop vind wanneer ze op koffie visite komt.
heel erg pijnlijk zo'n situatie...zou me kapot schamen.
.
zou het eigenlijk een morele verplichting moeten zijn om er eens heen te ...vroeger was ik "Roomser" dan de paus, maar inmiddels ben ik in bepaalde standpunten ietsiepietsie liberaler geworden, vooral wat het standpunt over coïtus voor het huwelijk aangaat 
Gaat lekker René.
Mooie manier om te wennen aan de hogere gewichten met SS.
Ik heb 9 dagen (zomer) vakantie dit jaar, en ben van plan eens naar Rome te gaan.