MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Dus ik moet mijn bek houden zolang ik nog niet de 215 bench? Met alle respect: daar heb ik dus een hekel aan. Onzin eerste klasse.
Verder: in principe praat ik Loui Simmons/Dave Tate en in principe elke andere PL coach na die voornamelijk werken met ervaren powerlifters. Als jij dus niet alleen mij ongelijk wilt geven maar ook de mensen die voor de sterkste PL'ers ter wereld hebben gezorgd.. Doe maar.
Ik vind het jammer dat jullie nauwelijks inhoudelijk op mijn verhaal in gaan maar wel mijn kritiek af doen als 'puberaal' en 'zolang je nog niet hetzelfde als mij doet heb je ongelijk'. Dat is jammer. Erg jammer.
Jouw inhoud is dit dus niet. Ik kan ook allerlei goeroes napraten, maar weet uit ervaring dat ook zij niet altijd persé gelijk hebben.
Nu zou ik zeggen, doe zelf wat ervaring op en neem eens een wat bescheidener houding aan. Verder zie ik dat je niet goed leest wat er gezegd word, enkel wat woorden die iets met je doen en daar reageer jij op. Ik klassificeer dat idd vooralsnog als "puberaal".
Gooi je flesje "zwitsal"-shampoo nu maar weg en laat het ijzer spreken en zien dat je idd heel veel weet.
Accoord?
En Huggy, truckpullen is imo echt hardcore en supergaaf om te doen. Ik train dit zelf ook nog niet of nauwelijks, maar ook daar moet verandering in komen.

meer aan toevoegen, behalve dan dat ik het met Mike eens ben! Maar verder no offence, O.K. EmileV?
...maar daar hoop ik de komende tijd enige verandering in te brengen.
...als dat allemaal pure spiermassa is, vind ik dat erg verdacht rieken...ik ken niemand die op "eigen kracht" in ruim een half jaar 35kg aan massa wint, of het zou vetmassa moeten zijn.
.
da's een goeie...da's pas echt goed nieuws voor een SHW, die moet ik onthouden voor als ik nog eens op sportkeuring ga of bij mijn huisarts kom!!!

vindiknietzoleuk...als ie belooft weer lief tegen mij te doen, zal ik ook weer lief tegen hem doen...ja Foxie...wil je dat tegen mijn vriendje Emileke vertellen?