- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Ik heb lang getwijfeld of ik zou reageren of niet maar René het is ronduit ''dom'' om te stellen dat squat ( en dan heb ik het niet eens over deadliften ) geen positieve bijdrage kan leveren ten op zichte van je bank.
Echter respecteer ik je mening wel en als je er geen zin in hebt dat je het hierdoor niet doet, maar je zou meer kilo's duwen wanneer je echt serieus allround zou trainen. Dat zijn feiten die je hard zijn maar die wel de waarheid zijn.
Ik vind het jammer dat je zo lang twijfelde...ik ben geen boeman en ben ook niet iemand die snel op zijn tenen is getrapt. Iedereen moet zich vrij voelen om zijn of haar mening kenbaar te maken. Wellicht dat e.e.a. van mijn kant ook anders over komt, maar men zou altijd de voorkeur moeten geven aan allroundtraining. Daarover hoeven we niet te discussiëren. Mijn zoon laat ik ook allround trainen.
Ik heb alleen ondervonden dat toen ik wel nog allround trainde minder drukte dan sinds ik me ging beperken tot bankdrukken. Ik denk dat de positieve bijdrage van SQ en DL overschat wordt als bijdrage in het bankdrukken. Althans is dat mijn persoonlijke mening en ervaring. Maar wie weet, als jullie er maar lang genoeg op blijven hameren ga ik wellicht weer PL
Al acht ik die kans vrij klein (omdat ik er inderdaad geen zin meer in heb), maar zeg nooit, nooit
.

, en voelde me niet al te fit, maar was toch blij dat het allemaal nog wel vrij lekker ging.
.