- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik had al mn beste duits skills gebruikt om het bericht van je vriendin op facebook te kunnen vertalen, dus dacht alproficiat man!
![]()

Congrats Rene! Altijd leuk om te winnen! Geeft een goed en voldaan gevoel.
Trakteer jezelf op iets lekkers en houd het een beetje rustig vannacht.![]()

2x kampioen, nice René, congratz !
21kg eraf tegenover vorig jaar is ook niet mis![]()

Goeie zaak René, 20kg kwijt en toch maar 7.5kg van je PR afzitten is geen misselijke prestatie. Gefeliciteerd met je 2 titels!

)Thnx!

Bedankt Dominique, ze heeft het alleen verkeerd geschreven namelijk powerlifting i.p.v. bankdrukken, maar het is verder niet erg, ze is trots op me en dat doet me goed
---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 21:48 ----------
Thanks Ruben, het geeft inderdaad een voldaan gevoel...ik ben blij dat ik dit seizoen weer iedere wedstrijd kleine stapjes progressie heb kunnen boeken en het seizoen op deze mooie manier heb kunnen afsluiten.
Ik zal mezelf op meerdere "lekkere dingen" trakteren
---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 21:50 ----------
Bedankt Demian, ik ben weliswaar nog niet daar waar ik vorig jaar was, maar ben dan ook 20kg lichter, maar gestaag gaan we verder!![]()
Gefeliciteerd, René!
Je liet ons wel weer even schrikken met die laatste beurt, kerel
Ik had het idee, dat die onderweg naar beneden al iets uit de baan raakte, klopt dat?

Gefeliciteerd met het behalen van een dubbele Nederlandse titel bankdrukken .. Ik weet hoe belangrijk dit voor je is.
nogmaals proficiat, geweldig man....
![]()

.