- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken de helft van die gasten niet eens die meedoen in mijn klasse.. ben benieuwd wat er allemaal gedrukt gaat worden.

Ja ik denk dat het meer zo is dat Jordi Snijders zich nergens druk om hoeft te maken in zijn klasse, en hij iedereen er uit drukt. En dan ga ik maar mn best doen om "the best of the rest" te worden. Of er moet weer ergens één of andere boerenpummel uit een mesthoop getrokken zijn die uit het niets 250+ drukt...
Een of andere "boemenpummel"?
Al is het maar voor de eer. Nog een beetje harder trainen dan denk ik...
Nou ja, niets mis mee, maar zou toch ook wel eens nederlands kampioen willen worden...Al is het maar voor de eer. Nog een beetje harder trainen dan denk ik...
Doel is geheel afhankelijk van het verloop van de dag natuurlijk. Als de warm up goed gaat, en het gevoel is goed, open ik 230 of 232,5 en dan wil ik toch wel graag rond 245 uitkomen. Of... meer![]()

...zorg dat je in de 120+ terecht komt daar zitten geen Jordi Snijders en Pjotr v/d Hoek, behalve dan Ed Fennema, maar de rest zit allemaal maximaal tegen de 225 aan te hikken.Ja, is ook zo, maar aan de andere kant wil ik ook internationaal meedoen, en dan gaat het uiteindelijk toch om wilks punten... Daarnaast vreet ik me helemaal het schompes, maar komt er maar weinig meer bij. Misschien maar eens de spuit er in zetten dan![]()
Ik ben helemaal verzot aan haar goulasch en sauerbraten (stoofvlees) en kaesekuchen (kwarktaart)...calorierijk, maar o zo lekker

Ja, is ook zo, maar aan de andere kant wil ik ook internationaal meedoen, en dan gaat het uiteindelijk toch om wilks punten... Daarnaast vreet ik me helemaal het schompes, maar komt er maar weinig meer bij. Misschien maar eens de spuit er in zetten dan![]()
tis niet makkelijk om meer spiergewicht te krijgen, ik neem aan dat je niet al te veel "vet" wilt aankomen...... Je zult er geduld mee moeten hebben. Om de twee uur eten zou volgens diëtisten de oplossing moeten zijn. Er zijn zelfs mafkezen die zetten de wekker om dit ook het s ‘nachts te kunnen doen.. Gemiddeld gezien, met 4 a 5 dagen trainen in de week, kom ik 5 a 6 kg per jaar bij.... Er is ook een jaar geweest dat ik niets bijkwam maar dan ging ik natuurlijk in vet gehalte terug.... Het is maar wat je belangrijk vind.....

Dan zou je na 10 jaar trainen zo'n 50kg zwaarder zijn, Mr Olympia zal dan een tenger ventje in vergelijking met jou zijn
Je hebt inderdaad gasten die midden in de nacht opstaan om te eten, lijkt me niet zo gezond voor je lichaam, en vaak worden dit soort broodje aap verhalen ook verteld door bepaalde gasten om andere dingen (die het daglicht niet verdragen) te verhullen als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ja, is ook zo, maar aan de andere kant wil ik ook internationaal meedoen, en dan gaat het uiteindelijk toch om wilks punten... Daarnaast vreet ik me helemaal het schompes, maar komt er maar weinig meer bij. Misschien maar eens de spuit er in zetten dan![]()
Nee, het is meer dat het me niet echt uitmaakt. Ik eet gewoon veel en regelmatig omdat ik dan lekkerder train en me beter voel. Als ik daardoor aankom, en sterker word, is dat prima. Als ik niet of niet veel aankom, is dat ook prima, zolang ik maar sterker blijf worden.
Voor de liefhebbers: het NK RAW PL/BD vind dit jaar voor het eerst plaats bij de NPB en wel op 25 maart en wordt gehouden in Sportaccomodatie GZ, Vredehofweg 13 in Rotterdam, aanvang 13.00 en toegang is gratis
Ben heel benieuwd naar het aantal deelnemers
Oja...ik doe overigens zelf niet mee, na het NK BD op 18 maart vind ik het welletjes geweest wat wedstrijdseizoen 2011/2012 betreft.
.Het NK RAW gaat helaas niet door wegens te weinig aanmeldingen.
Concreet betekend dat dat er minder dan 15 aanmeldingen waren want het minimum om een wedstrijd doorgang te laten vinden is 15 deelnemers.
Tja...blijkbaar is - ondanks de kritiek van alle mensen die niets met gear hebben - heel weinig belangstelling voor een RAW NK PL. In ieder geval kan niemand beweren dat er niets georganiseerd wordt voor krachtsporters die raw willen liften. Wat we wel kunnen zeggen is dat ondanks de initiatieven van de NPB men kansen laat liggen. Tis zeer de vraag of de NPB in de toekomst nog een RAW NK PL zal willen organiseren.
Wat heeft de npb dan allemaalgedaan voor het raw pl?behalve een NK die een week na een ander belangrijk NK gepland stond?die keuze voor de datum is gewoon idioot te noemen.je kunt elders op dit forum al de nodige opmerkingen lezen van toen die datum bekend werd.gedoemd om niet door te gaan was dit raw nk helaas bij voorbaat al.ik hoop op een serieuze 2e kans om de meest pure vorm van pl bestaansrecht te blijven geven.