alereerst gefeliciteerd rene, 2 prijzen winnen in 1 moeite is heel mooi
ik wil nog ff reageren op het bovenstaande.beetje laat misschien, maar ik ben pas nu weer terug van mn werk, en daar kan ik enkel met n mobieltje berichten.
dat is zeer lastig (voor mij dan toch

) en ik wil hier wel even goed op reageren.
om te beginnen stelde ik een vraagje, t was niet direct sarcastisch bedoelt.
nl, wat heeft de npb gedaan om raw pl te "promoten"of welke evenementen zijn er geweest voor de liefhebbers van raw.
ik ben zelf krap een jaar lid van de npb en heb in het afgelopen jaar iig niet veel gezien op dit gebied.
dat mijn naam miste op de laatste 2 (nk pl en nk bankdrukken) komt door; pl ben ik pas einde dit jaar op (door mij gewenst) wedstrijdnivo.
nk bankdrukken (afgelopen weekend dus) was ik aan boord voor mn werk, vrij nemen kost mij 2 dagen a 14 uur, dus 28 uren overtime.dat vond ik het niet waard, omdat de week erna een voor mij veel belangrijker wedstrijd was, nl. 25 maart het raw gebeuren.
ik heb dus kun je zeggen het nk laten schieten omdat de week erna het nk raw zou zijn.
overigens maakt het volgens mij in dit geval toch niet uit of ik er wel of niet was?
het gaat mij erom dat de npb het (schijnbaar)wil doen lijken het raw pl een kans te geven.
maar eigenlijk doen ze dat dus niet (in mijn beleving), velen die misschien raw hadden willen meedoen, kiezen nu toch voor de nk een week ervoor.
vanwege het aanzien of wattanook, maakt niet uit ook.
ik denk dat je als feit dat de raw wedstrijd nu niet doorgaat kunt stellen dat dit dus mede komt door de (ik zal het woord idioot niet meer gebruiken

) zeer ongelukkige planning nl. een week na een ander belangrijk evenement.
dus tenzij er inderdaad al de nodige evenementen of mogelijkheden voor raw liefhebbers zijn geweest, lijkt het me niet dat de npb nu zou mogen zeggen; zie je wel, er is niet genoeg animo.
ik zeg overigens niet dat dat er wel is hoor, ik HOOP dat het er wel is.
het is al tekenend dat jij het hebt over beginners en anderen die niets hebben met gear.ben ik dan idd zo'n zeldzaamheid?misschien wel idd, en dat zou ik zeer jammer vinden.
jij zult dat beter weten als ik, je bent al veeel langer als ik in dat wereldje bezig en spreekt ook veel medesporters.
dat ik als lid niet op een ledenvergadering kom, maakt toch niet dat ik geen enkele vorm van kritiek zou mogen uiten?vind persoonlijk dat ik nu niet echt negatieve sneren richting de npb geef, enkel dit raw wedstrijd/liefhebbers verhaal wilde ik ff kwijt, en nogmaals is dus ook een stukje oprechte vraagstelling mbt evenementen enz.
dan nog bestuurslid worden.
om te beginnen zou er in het bestuur mensen moeten zitten met verstand van zaken en voldoende ervaring.
die heb ik nog niet, en daarbij zijn nog vele praktische redenen op te noemen waarom ik niet in een bestuur zit, en ook niet zal komen te zitten als mijn praktische situatie niet veranderd.
dit is dus een heel verhaal geworden en was vanaf het begin uiteraard niet iets tegen jou.het dook toevallig op in jouw log, en ik reageerde.
na bovenstaand verhaal te hebben nagelezen realiseer ik me weer hoe onhandig het toch eigenlijk is om via een forum of interenet in zn algemeenheid te communiceren als het gaat om een misvatting recht te zetten of iets serieus te willen melden zonder verkeerd begrepen te worden
een volgende keer in real life praat veel makkelijker.
groetjes rene, tot later