- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo is het maar net Johnny!
Zou ook wat zijn, 5x5x140 (wat mijn eigen BDW is) nog niet op eigen kracht kunnen drukken![]()

.Jammer man, sterkte voor je vriendin, dit heeft idd even prioriteit, hopelijk is snel weer allles inorde

spijtig dit te horen rene, wens jullie sterkte.
dat snel helder moge zijn wat er is, en dat t opgelost wordt.

...nu kun je wel stellen dat dat in haar geval niets uitmaakt daar ze toch een Rubensvrouw is, maar bijna 2 kg per dag is natuurlijk een beetje teveel van het goede waardoor het lichaam totaal geen weerstand meer heeft. Maar het komt allemaal wel weer goed, zeker weten! 
Comment:
Sporten doet me niet alleen fysiek maar ook mentaal goed. Het is een moment waarop ik alles even laat voor wat het is...effies alles los laten...je concentreren op het "gevecht tussen mij en de halter". Ik kan in de sport ook mijn frustraties kwijt, tis net alsof ik met iedere rep wat ik druk alle dingen die me zorgen baren of zelfs een bron van ergernis voor me zijn als het ware elimineer.

ik denk dat voor velen van ons sport ook niet meer een hobby is maar een lifestyle... letten op je voeding/rust, trainingen plannen, forums en sites afstruinen voor info etc... ik kan me geen dag herinneren (op vakanties na) dat ik niet op dbb heb gekeken en al helemaal geen dag herinneren dat ik niet heb gedacht aan de volgende training... of ben ik een freak?![]()
.
): 20x20, 2x10x70,5x110 & 3x5x140kgLees nu pas weer even wat bij...
Het beste gewenst voor je vriendin en jou Huggy.
Hopelijk kun je snel weer je routine herpakken en met je nieuwe techniek PR's vermorzelen!![]()