Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.841
Mediumtraining bij Leon Smeets

Bench Press: 20x20, 2x10x70, 5x110 & 5x5x140kg

Latt Pull Down: 20x50 & 6x10x80kg

Comment: Geen vermeldenswaardigheden verder :rolleyes:

Play fair, play true & play clean!
No doubt! ;)

• #8.844
Zo is het maar net Johnny! :)
Zou ook wat zijn, 5x5x140 (wat mijn eigen BDW is) nog niet op eigen kracht kunnen drukken ;)

Mijn BDW is uiteraard geen 3500kg (5x5x140kg) ;)
Ik bedoelde dat ik (momenteel) 5 reps maak met mijn eigen BDW...en ik denk dat een heleboel sporters dat ook kunnen (en nog wel veel meer reps met hun eigen BDW) op eigen kracht.

being the strongest pound for pound means you can kick ass in kindergarden!

• Like
Waarderingen: DG80
  • #8.846
Helaas is mijn vriendin deze week opgenomen in het ziekenhuis :(.
Ze heeft ontzettend veel last van haar maag, ze moet constant braken en houdt geen voedsel noch drinken binnen. Het lichaam raakt dan na een dag of twee in een soort van shock toestand. Vooralsnog kan men geen lichamelijke oorzaak vinden. Er zijn aanwijzingen dat ze last heeft van een soort burnoutsyndroom (veel stress op haar werk). Hoe dan ook, uiteraard zal ik haar iedere dag in het ziekenhuis opzoeken...dit zal i.v.m. mijn werk alleen maar in de avonduren kunnen en dat zal ten koste van mijn training gaan, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven...training zal effies op een laag pitje komen te staan. Wellicht de zaterdagochtend voorlopig inlassen om toch een beetje op kracht te blijven.

Jammer man, sterkte voor je vriendin, dit heeft idd even prioriteit, hopelijk is snel weer allles inorde

spijtig dit te horen rene, wens jullie sterkte.
dat snel helder moge zijn wat er is, en dat t opgelost wordt.

• #8.849
Jammer man, sterkte voor je vriendin, dit heeft idd even prioriteit, hopelijk is snel weer allles inorde

Bedankt Sanca! :)
Alles komt goed, ik ben op zich wel vrij optimistisch, alles heeft alleen zijn tijd nodig.

By the way, jij beterschap met de blessure opgelopen tijdens de SM van Limburg!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 15:51 ----------

spijtig dit te horen rene, wens jullie sterkte.
dat snel helder moge zijn wat er is, en dat t opgelost wordt.

Jij ook bedankt! :)
Het is inderdaad kl**te als de artsen niet direct kunnen vaststellen wat precies de oorzaak is, want als men de oorzaak weet, kan men deze bestrijden.

sterkte René.

Sterkte voor je vriendin, René. Klote allemaal man.

• #8.852
Frans en Tymben bedankt en ook hen die me via een persoonlijk berichtje hun medeleven hebben geuit. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat lijkt het soms wel alsof er een soort natuurwet bestaat die ervoor zorgt dat je zout in de pap tegen komt. Nu is dit (gelukkig) niets levensbedreigends, maar het is inderdaad toch erg vervelend. Gelukkig is de toestand van mijn vriendin inmiddels weer stabiel en mag ze zelfs voor korte tijd de kliniek waar ze zich in bevindt verlaten. Ze is in één week liefst 12 kg afgevallen :eek:...nu kun je wel stellen dat dat in haar geval niets uitmaakt daar ze toch een Rubensvrouw is, maar bijna 2 kg per dag is natuurlijk een beetje teveel van het goede waardoor het lichaam totaal geen weerstand meer heeft. Maar het komt allemaal wel weer goed, zeker weten! :)

Vandaag dan wezen trainen:

Bench Press: 20x20, 2x10x70, 5x110 & 6x5x140kg.
Pull Downs: 20x60 & 6x10x80kg.

Daarna nog ruim 500 traptredes gelopen bij Snowworld in Landgraaf.

Comment:
Met bankdrukken ben ik aan het experimenteren met de manier waarop ik op de bank lig...ga met mijn voeten op de bank liggen, druk mijn bovenrug in de bank, plaats vervolgens mijn billen op de bank en zet mijn voeten zover als mogelijk naar achteren naast de bank (probeer dus wat te archen). Heb het idee dat het drukken daardoor makkelijker gaat. We zullen zien wat het uiteindelijk gaat opbrengen.
Ik was daarna ook nog de trappen in Landgraaf gaan lopen en eenmaal op de top aangekomen wat ademhalingsoefeningen gedaan (langzaam diep in- en uitademen). Het deed me ontzettend goed. Sporten doet me niet alleen fysiek maar ook mentaal goed. Het is een moment waarop ik alles even laat voor wat het is...effies alles los laten...je concentreren op het "gevecht tussen mij en de halter". Ik kan in de sport ook mijn frustraties kwijt, tis net alsof ik met iedere rep wat ik druk alle dingen die me zorgen baren of zelfs een bron van ergernis voor me zijn als het ware elimineer. Ik denk dat als meer mensen hun frustraties/ergernis zouden proberen op een sportieve manier kwijt te raken i.p.v. hun heil te zoeken in zinloos geweld en vandalisme de wereld er een stuk beter uit zou zien, toch?

Comment:
Sporten doet me niet alleen fysiek maar ook mentaal goed. Het is een moment waarop ik alles even laat voor wat het is...effies alles los laten...je concentreren op het "gevecht tussen mij en de halter". Ik kan in de sport ook mijn frustraties kwijt, tis net alsof ik met iedere rep wat ik druk alle dingen die me zorgen baren of zelfs een bron van ergernis voor me zijn als het ware elimineer.

Dat kon ik geschreven hebben. helemaal mee eens.

Ik vind sporten ook gewoon iets spiritueel. Het beste uit jezelf halen, je eigen overtreffen, jezelf verbeteren ....

Mij heeft sport me door relatief zware periodes geholpen (ben nog jong dus ik heb waarschijnlijk nog niet echt een zware periode gehad) maar je snapt wel wat ik bedoel.

Succes met je trainingen, en succes me jouw en je vriendin haar gezondheid!

Volledig mee eens !

ik denk dat voor velen van ons sport ook niet meer een hobby is maar een lifestyle... letten op je voeding/rust, trainingen plannen, forums en sites afstruinen voor info etc... ik kan me geen dag herinneren (op vakanties na) dat ik niet op dbb heb gekeken en al helemaal geen dag herinneren dat ik niet heb gedacht aan de volgende training... of ben ik een freak?:P

ik denk dat voor velen van ons sport ook niet meer een hobby is maar een lifestyle... letten op je voeding/rust, trainingen plannen, forums en sites afstruinen voor info etc... ik kan me geen dag herinneren (op vakanties na) dat ik niet op dbb heb gekeken en al helemaal geen dag herinneren dat ik niet heb gedacht aan de volgende training... of ben ik een freak?:P

Heb ik ook hoor haha. Vergeleken met mn leeftijdsgenoten een beetje raar. Maarja haha

Weekje rust gehad ?

Lees nu pas weer even wat bij... :o
Het beste gewenst voor je vriendin en jou Huggy.
Hopelijk kun je snel weer je routine herpakken en met je nieuwe techniek PR's vermorzelen! ;)

• #8.860

Bedankt voor je belangstelling, maar ik had geen tijd om te loggen en vond het ook niet echt vermeldenswaardig :rolleyes:.
Zaterdag heb ik het volgende gedaan, heel weinig tijd, dus binnen no time klaar:
Bench Press (what else? ;)): 20x20, 2x10x70,5x110 & 3x5x140kg
Pull Downs: 4x10x75kg

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 15:04 ----------

Lees nu pas weer even wat bij... :o
Het beste gewenst voor je vriendin en jou Huggy.
Hopelijk kun je snel weer je routine herpakken en met je nieuwe techniek PR's vermorzelen! ;)

Thnx Johnny, mijn vriendin is inmiddels zo'n 20kg afgevallen, maar haar toestand is momenteel stabiel en er is zelfs sprake van vooruitgang. Ze heeft nu medicijnen die schijnbaar werken en ze kan weer een beetje eten en drinken.
Trainen komt wel goed, en een tijdje rustig aan doen die "ouwe botten" geen kwaad lijkt me ;)

Terug
Naar boven