- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
gisteren had ik een dagje vrij en ben ik van 09.00-21.00 bezig geweest . Geen betere cardio dan werken in je tuin en met van alles slepen de hele dag. Voel het vandaag in al mijn botten en spieren
...hoop deze week echter alles te kunnen afronden.
. Als de voortuin klaar is ga ik weer verder met de achtertuin...en als die klaar is komt het volgende "project", altijd wel wat te doen...(te weinig) tijd is de factor wat me beperkt (en voor sommige projecten natuurlijk ook wel de factor geld). ik heb echter geen tijschema's...stress genoeg op het werk, dus thuis doe ik het "on my way". Het houdt me in elk geval bezig en zorgt ervoor dat ik niet al te veel op rust kom waardoor mijn BDW voor mijn doen redelijk "laag" blijft.
.Ik had vandaag mijn 3 maandelijkse periodieke health check bij de bedrijfsarts. Ik bleek nog "maar" 131kg te zijn
Wederom een gewichtsafname van ruim 6 kg in drie maanden.
Dat betekend dat ik mijn streef gewicht van 130kg in principe bereikt heb.
In 2011 woog ik nog (bijna) 160kg en ben dus inmiddels (bijna) 30kg lichaamsgewicht kwijt. Nu is het zaak om te voorkomen dat ik weer zwaarder wordt (het gewicht dus stabiel te houden) en krachtverlies zoveel mogelijk te beperken (het is een illusie om te verwachten dat ik dezelfde gewichten zal drukken als toen ik 30 kg zwaarder was).
Ik heb verder géén dieet gevolgd, wel beduidend meer bewogen en van bepaalde producten beduidend minder gegeten (denk hierbij aan bepaald broodbeleg, snoep, chips of whatever). Hieruit blijkt in mijn geval dat de combinatie van meer beweging en een ander (gezonder) voedingspatroon helpt bij afvallen.
dus jij ook. Zelf heb ik ook aanleg om echt zwaar te worden(ook bourgondisch aangelegd) Maar het is geen illusie net zo veel te kunnen drukken als toen je 30kg zwaarder was( neem aan dat dat geen spieren waren?) Misschien bedoel je dan shirted banken dan kan ik het nog begrijpen, maar denk dat het bij raw banken verwaarloosbaar is. Misschien zit je nu wel beter in je vel met wat kg minder en ga je meer banken!
Zo zie je maar... iedereen kan licht worden!dus jij ook. Zelf heb ik ook aanleg om echt zwaar te worden(ook bourgondisch aangelegd) Maar het is geen illusie net zo veel te kunnen drukken als toen je 30kg zwaarder was( neem aan dat dat geen spieren waren?) Misschien bedoel je dan shirted banken dan kan ik het nog begrijpen, maar denk dat het bij raw banken verwaarloosbaar is. Misschien zit je nu wel beter in je vel met wat kg minder en ga je meer banken!
![]()
. Desondanks merk ik sinds ik minder BDW heb ook een degeneratie van mijn power. Ik ben dit gewicht overigens in ruim een jaar kwijt geraakt. Beter in mijn vel zit ik niet echt (ik zat ook goed in mijn vel toen ik 30kg zwaarder was, in elk geval strak in mijn vel
)...het enige waaraan ik het merk is bij extremere zaken als ik bijvoorbeeld trappen moet lopen dat ik beduidend sneller ben en minder buiten adem raak. Zo deed ik over de trappen bij snowworld (507 treden) toen ik zo'n 30kg zwaarder was 2 minuten langer dan nu en was het conditioneel beduidend zwaarder voor me.Bij een flat bench IPF style techniek ga je die buik gelukkig niet missen René.
Wedden dat je weer hetzelfde gaat drukken mettertijd..?
Je weegt minder dan mij!!!!![]()

Bij een flat bench IPF style techniek ga je die buik gelukkig niet missen René.
Wedden dat je weer hetzelfde gaat drukken mettertijd..?
Je weegt minder dan mij!!!!![]()

Ik scharrel maar wat maat