- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En anders kan je de halter altijd nog van je buik afrollen...
Als je rustig opbouwd met het gewicht van de bend over rows, past het bindweefsel rondom je ruggengraag en tussenwervelschijven (wat alles bij elkaar houdt) zich wel aan de belasting.
Ik ga deze log ook eens beginnen volgen. Leuke artikels die je regelmatig post.
Check ook even je karma-bericht i.v.m. een vraagje.

dit is toch niet zo moeilijk? denk alleen dat het materiaal je wat meer gaat kosten als je denkt.. maar dat zagen en in elkaar lassen zou je max een paar uurtjes moeten kosten..

) wist liefst 206kg te drukken! 

Ik denk dat huggybear z'n chickies een eigen vijver nodig hebben.![]()

Ik denk dat huggybear z'n chickies een eigen vijver nodig hebben.![]()

Ik heb de noorse opgezocht op google afbeeldingen, standaard vijver kom je niet ver mee hoor![]()
).

Zoals ik alreeds schreef...smaken verschillen en ik hou wel van een maatje meer (of eigenlijk paar maten meer).
O.K...back to training:
Bench Press: 20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 5x135, 5x140, 5x145 & 5x150kg
Pull Downs: 6x10x80kg
Comment lekkere training...ondanks dat ik de afgelopen tijd slechts 1x per week getraind heb zit ik inmiddels weer op 5 reps met 150kg...ben er blij mee
Oja...kwam dit citaat tegen van Big Z (Zydrunas Savickas):
I never change my training routine, I just lift more weight every training session and every year. Its very simple but works very well.
Kan ik me helemaal in vinden![]()
Ik denk dat iedereen het met me eens is als ik durf te beweren, dat vooral Savickas zich niet in de kaarten laat kijken. Ik ga er vanuit dat je niet twee keer sterste man van de wereld (2009/2010) wordt met een standaard simpele training, zoals hij openlijk beweerd.
Nice training René. Nog genoeg basis kracht zie ik.
...heb de afgelopen tijd slechts eenmaal per week getraind en hoop met twee keer per week weer uit te komen op 5x160kg uit te komen. Ik ga ervanuit dat bij jou verder ook alles O.K. is?Big Z zal inderdaad de concurrentie niet wijzer maken dan ze alreeds is.
Basiskracht ben ik tevreden over, bedankt overigens...heb de afgelopen tijd slechts eenmaal per week getraind en hoop met twee keer per week weer uit te komen op 5x160kg uit te komen. Ik ga ervanuit dat bij jou verder ook alles O.K. is?
Frans..?
Jij..?
Ik dacht echt dat jij nooit zou toegeven aan je leeftijd man.
Even een beetje rustig aan, en dan weer buffelen g'domme!
Net als René, die komt ook weer helemaal terug, het beest!