- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg

Moge hij rusten in vrede.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Medium Bench Day 20.09
Bench Press: 20x20, 2x010x70, 8x100, 4x6x125kg
Cable Row: 20x50, 15x60, 10x70, 10x80 & 10x90kg
huh, cable row.
...vind ik op zich een goede en prettige oefening.
Dat is het ook, maar ik dacht gewoon dat je je vergist had.![]()

. Op de heavy day zal ik overigens met zo’n 85% werken en gewoon 5 reps aanhouden.

.

een homegym is natuurlijk ideaal maar kom op renée... 2x in de week een uurtje... met alle respect voor je vriendin, je kinderen en je werk maar je bent toch geen directeur van de rabobank met 6 kinderen... zeg dan gewoon dat het gemakkelijker is en je de tijd liever aan andere dingen besteed (dat begrijp ik volkomen)... tijdsgebrek kent bijna niemand in nederland
ik neem aan dat je voor jezelf praat als je schrijft dat bijna niemand in NL tijdgebrek heeft, toch? Ben geen bankdirekteur en heb geen 6 kinderen, maar heb toch een vrij stressige job als logistic coordinator met vaak lange dagen en samen toch 4 kinderen...komt een beetje in de richting van jouw extreem voorbeeld, toch 
Beter man, het enige wat je nodig hebt is een bench, een halter, gewichten en een pulley![]()
, bij gebrek aan alternatieven. Daarnaast zal ik wel regematig naar Leon Smeets blijven gaan.een homegym is natuurlijk ideaal maar kom op renée... 2x in de week een uurtje... met alle respect voor je vriendin, je kinderen en je werk maar je bent toch geen directeur van de rabobank met 6 kinderen... zeg dan gewoon dat het gemakkelijker is en je de tijd liever aan andere dingen besteed (dat begrijp ik volkomen)... tijdsgebrek kent bijna niemand in nederland

tuurlijk, maar 9/10 mensen (geloof best dat jij die ene bent rene) geven aan geen tijd te hebben maar gaan wel stappen/naar de bios/etc. whatever... dat is niet geen tijd hebben, dat is prioriteiten anders leggen... ik ben dit jaar gestopt met mn bijbaantje maar heb hbo studie + 12-20 uur in de week bijbaantje gedaan, + 3/4x per week judo + 3x per week gym... kwestie van alle randzaken (vrienden bijv.) aan de kant schuiven (voor even)![]()