- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Deze lijkt me overigens nog meer geschikt voor de rows, toch?
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 15:14 ----------
Bedankt voor je input.T-bar row is zonder meer een goede oefening, maar ik geef de voorkeur aan liggend sporten
Ik wil graag de tegenovergestelde oefening van de benchpress doen en dat is de benchpull.

Deze lijkt me overigens nog meer geschikt voor de rows, toch?
Wat betreft een idee hoe te benchpullen kun je bv drie gaten in de keukentafel zagen. 1 voor je gelaat en twee voor je armen en hoppa benchpullen maar. OOja, misschien nog een klein ietsiepietsie gaatje voor je p...... leverworst erop smeren en de hond roepen. Krijg je er nog eens een appart gevoel bij ook.
Maar ff alle 'gekheid op een stokje"
Volgens mij heb jij, voor zover als ik weet, de benchpull nog niet in jou trainings programma getraint. De T-bar row/ dummbell row e.d. zijn hele goede oefeningen en zijn nagenoeg bijna de zelfde beweging als jij zoekt. Je kunt er een toch zolang als vervanging trainen.
, wel een lieve vriendin 
feit, maar wel een stuk duurder. (= Nieuw, excl btw en zonder verzendkosten en dan naar euro omrekenen...)
). 1400 is meer als ik had verwacht...
Gymequipment.uk.com
575 INCLUSIEF row bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk dan hoe smal dat bankje is, daar rolt René van twee kanten tegelijk af joh![]()
Dat ook nog eens!

Dus geen speciale benchrow bank kopen? Ik heb gisteren zelf een variant gemaakt met een bankje op een lichte inclinestand te zetten en zo te rowen.
. Incline zou ook kunnen, maar ik geef persoonlijk de voorkeur aan flat omdat ik dan exact de tegenoverstelde beweging van het bankdrukken kan doen. Heb thuis inmiddels e.e.a uitgeprobeerd en voelt goed 

). Ben vrij bescheiden begonnen...6 setjes van 10 reps met 50kg en heb vandaag zelfs wat last van spierspijn 

Ik was zelf ook geïnteresseerd in die heavy duty flat bench, om te bankdrukken in mijn kooi. (verstelbaar bankje bekleding is te glad/hard en redelijk smal)
Hoe is de bekleding? zacht genoeg om niet weg te glijden? Is dat ongeveer IPF breedte (dus niet belachelijk breed of smal)?
En hoe is de algemene kwaliteit?
Natuurlijk hoeft het geen sportschoolkwaliteit te zijn. Anders had ik ook wel een ER rack en bench en calibrated plates etc
Veel plezier met drukken en roeien. Ga je die cambered bar ook gebruiken voor te benchen (aangezien jij niet echt varieerd op de bench)?

Ey Huggybear, mooi hoor dat je het zo hebt kunnen oplossen. Kan je wellicht een fototje plaatsen van het geheel? Ben nu wel benieuwd!
)