- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top dat het je zo bevalt. Deze variant komt er bij mij ook zeker in volgende cycle!

1rm hierop is ook niet zo zinvol denk ik, was bij hem ook eerder voor de fun gok ik. En zeker sterk, een van de beste in de +120 al bombde hij helaas vorige week op WK.
Bench pull is idd zowat de meest stricte versie die je kan verzinnen om die spieren aan te pakken, lijkt me mooie oefening. Ik blijf voorlopig bij m'n pendlay rows die ik ook heel strict doe
Waar ik train hebben ze ook een cambered bench bar heb ik me laten vertellen, maar zou nog op de oude locatie liggen. Ik was er eerder sceptisch over, maar als ik het filmpje dat je plaatste zie, dan valt het nog mee. Dacht dat je véél dieper zou moeten zakken met ellebogen. Mss ook maar eens proberen. Doe momenteel ook legs-up bench met deels hetzelfde doel.

Pak je bij de Bench Pull de Barbell dan ook op dezelfde plaats (vb. middelvinger op de ringen) als je bij Benchen doet?
Pak je bij de Bench Pull de Barbell dan ook op dezelfde plaats (vb. middelvinger op de ringen) als je bij Benchen doet?
En niet alleen van mijn romboidius, maar ook behoorlijk van mijn onderarmen. Lijkt me een goed teken, toch? 
).
).
.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk 
Gewoon houtblokken of tegels onder de voetjes van de bank. Gaat prima.
Ik heb ze wel eens incidenteel gedaan, bench rows, maar ik vind ze niet echt fijn. De bench beperkt je in je rom (je kan niet fijn doortrekken tot de buik/borst) en het voelt iets onhandig.
Maargoed, test het uit en wellicht dat het voor jou de ideale oefening is. Ik denk het trouwens wel, want je kan weer liggen en dat kost minder energie.![]()
Hoi Rene. Ik moet hier op terugkomen en mijn standpunt wijzigen. Ik doe sinds 2 weken nu ook bench rows en ik vind ze toch erg relaxed. Ik verhoog de bank met een aantal 20-25kg platen, bar eronder en dan roeien. De ene keer iets lichter met 8 reps, de andere keer zwaarder met 5jes.
Succes!

Het zit er op een "goede" dag wel weer in