- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Netjes
Opwarmen met losse stang doe ik nooit voor het bankdrukken, alleen met dumbbells en wat rekken en strekken.
o.a. Deianafly's(geleerd van Giuseppe Deiana)
Thanks!

Fly's? Ik heb geen dumbbells meer (heb ik ooit eens weggegeven).
Train er ook niet graag mee, ben een echte barbellfreak.
Ik geef ruiterlijk toe dat ik erg eenzijdig train, doe eigenlijk alleen maar dat wat ik leuk vind

Heel wat anders...ben van plan om een nieuw benchshirt te kopen (een kerstcadeautje voor mezelf). Twijfel sterk tussen een Rage X van Inzer (ik heb goede ervaringen met Inzer en heb er 3) met een super/scoop neck of een Super Katana. Wat ik constateer is dat er inmiddels veel bankdrukkers (vooral internationaal) in een superkatana drukken en dat de rage x wat minder te zien is.

...alhoewel het natuurlijk ook niet zo zou moeten zijn dat je straks alleen maar kampioen kunt worden als je het duurste shirt aan hebt wat op de markt verkrijgbaar is. Ergens houdt het gewoon op voor mij. Wordt tijd dat de IPF paal en perk gaat stellen aan gear (hebben ze volgens mij ook al gedaan). Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die best wel willen powerliften maar wellicht afgeschrikt worden door (prijzige) powerliftinggear.
er is dan ook behoorlijk wat ophef rond geweest aangezien er eigelijk geen nieuwe modellen meer mochten bijkomen tot eind 2014... En daarom dat er ook raw wedstrijden georganiseerd worden.
80kg meer in shirt drukken. Wat een onzin.
.