- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Er is alleen een nk raw pl en een wk raw geen EK. Nk RAW BD is er ook niet.
Hoi Eddine, bedankt voor deze aanvulling, je hebt gelijk
.Er is geen EK PL RAW...dat was alleen een WK...wellicht dat ook een EK RAW in de toekomst zal volgen.
Er is in elk geval dus wel een NK RAW...en de NK RAW BP is een Open RAW...geen offcieel NK, maar het wordt onder de bankdrukkers wel als zodanig beschouwd. Hoe dan ook genoeg mogelijkheden voor hen die alleen maar RAW willen meedoen, toch? In het recente verleden waren er beduidend minder RAW wedstrijden.
---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 14:29 ----------
Ok, goed om te horen. Eigenlijk heb ik alleen interesse in de toekomst om voor raw powerlift wedstrijden te gaan trainen, mits je niet 6 uur moet wachten tot je eindelijk een keertje iets mag tillen.. Zoals bij sommige sportwedstrijden wel het geval is![]()
Genoeg mogelijkheden lijkt me...suc6 ermee en ga ervoor!

(die lid zijn van de KNKF) positief bevonden en dat blijkt 30% van het totaal aantal personen die een positieve uitslag hadden. En 9 personen is best wel een hoog aantal en triest, daar het aantoont dat er ondanks de duidelijke spelregels bij de KNKF nog altijd mensen zijn die wellens en wetens unfair spel spelen waarbij het doel (beter en sterker dan je conculega's zijn) de middelen blijkbaar heiligt.

. Ik druk raw zo'n 185...zou dan effies moeten afvallen tot 115kg om jouw kunstje te kunnen evenaren maar ik vrees dat ik met een BDW van 115 niet meer in staat ben om 185 raw te drukken.