XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.321
Vandaag (03.05.2013) ook nog getraind.

Bench Press: 2x10x70, 10x100, 4x10x120kg
Vertical Row: 8x12

Comment:

Deze week dus een soort van deload gedaan...vanaf maandag begin ik weer in shirt te trainen als voorbereiding op 2 juni.
De intensiteit (gewicht) zal dus omhoog gaan en het volume (aantal reps) omlaag.

Prettig weekend allen! :)

• #9.322
Heavy Bench Press training 06.05.2013 bij Leon Smeets

Bench Press Raw: 2x10x70, 5x110, 5x140, 5x150 & 5x160kg.
Bench Press Shirt: 3x180 & 2x3x210kg
Latt Pull Down: 6x8-10x80kg

Comment: Raw geen problemen, shirt zit behoorlijk strak...met 180kg kon ik nauwelijks zakken, dus maar meteen wat meer gewicht aan het halter...ging een stuk beter maar doordat het shirt momenteel vrij strak zit heb ik moeite met het laten zakken van de halter, de weg omhoog gaat gelukkig wel goed.
Bij de Inzer had ik met het huidige lichaamsgewicht maat 58 en nu druk ik in een katana maat 52 :eek:
In elk geval geen kilo meer bijkomen :rolleyes:

Gymbuddy Will Renkes was gisteren sterk aan het drukken...voor een vijftig plusser met een bdw van circa 80kg 5-jes drukken met 110kg vind ik best wel sterk! :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • #9.323
Mediumtraining donderdag 9 mei

Bench Press: Bench Press:2x10x70, 5x110, 5x140, 5x145 & 5x150kg
Vertical Rows: 8x12.

Comment: Training like usual geen bijzonderheden te vermelden.

Wat wel bijzonder is dat onderstaande lady inmiddels een record gedrukt heeft van 216kg op de bank!

http://www.youtube.com/watch?v=LPQK8YmDrwk

Laatst bewerkt:
  • #9.325
Bedankt! :)

Zie ik hier nieuwe liefde ontstaan huggybear?

• #9.327
Zie ik hier nieuwe liefde ontstaan huggybear?

Hahaha...ik heb wel een zwak voor rubensvrouwen en ben onder de indruk van deze lady, maar dolgelukkig met mijn eigen rubensvrouw van wie ik zielsveel hou en zou met geen enkele man ter wereld willen ruilen.
Zelfs niet met die van Hildeborg Hugdal ;)

• #9.328
Heavy Bench Press Training bij Leon Smeets (13.05..2013)

Bench Press:
RAW: 2x10x70, 5x120, 5x150 & 5x165kg
SHIRT: 2x190, 2x210, 2x220, 2x230, 2x235 & 2x2x240kg :)
Latt Pull Downs: 4x10x80kg.

Comment: Het goede nieuws is dat ik nog nooit in een training een double met 240 voor elkaar heb gekregen en zeker niet achter elkaar. En het voelde nog niet eens zo heel zwaar aan...het uitduwen ging allemaal best wel overtuigend, MAAR het slechte nieuws is dat ik nog niet op mijn borst ben met dit gewicht :eek:. Ik krijg met pijn en moeite een board van 1cm net geraakt met 240, blijf dus net boven mijn borst zweven met de halter. Oorzaak, het shirt zit nogal behoorlijk strak met 190kg kan ik volgens mij nog geen 5 cm zakken. In de superkatana gaat de weg omhoog als een speer en voelt niets te zwaar aan, maar de weg omlaag naar de borst is een gevecht.
2 juni wordt een alles of niets wedstrijd heb ik het idee. Ik zal waarschijnlijk met een gewicht moeten beginnen wat zwaarder of gelijkwaardig is met mijn wedstrijd pr van 235kg.
Dat is dan ook weer een mentaal verhaal...ik moet dan niet voor het gewicht terug schrikken maar van mezelf overtuigd zijn dat wat op een training overtuigend is gelukt ik ook op een wedstrijd voor elkaar moet zien te krijgen. We zullen zien...in elk geval is een verbetering van mijn wedstrijd pr in dit shirt mogelijk!

Als special gast was gisteren mental coach Walter Janssen aanwezig, hij weet je net als Leon altijd tot ongekende hoogtes te brengen, Walter bedankt voor je ondersteuning gisteren! :)

• #9.329
Wellicht interessant?

Naast een bench press calculator is er ook een zogenaamde bench press max chart.
Hierin staan gewichten vanaf 35kg tot en met 300kg vermeld.
Je kunt dan meteen zien waar je als je met een bepaald gewicht een X-aantal reps maakt zou moeten uitkomen bij een 1 RM (gewichten staan overigens eerst in pounds vermeld en als je dan naar onderen scrollt zie je ze ook in kg vermeld staan).

http://www.bench-press.net/bench-press-max-chart.html

Mooie gewichten René.

• #9.331

Thx Johnny :)
Volgende week maandag zullen we zien hoe e.e.a. dan weer gaat.
De open bank is niet zo'n heel belangrijke wedstrijd voor me en dan kun je wel eens een risico nemen, maar eigenlijk ga ik veel liever voor "safe" beurten...mja...wie niet waagt wie niet wint, toch? :rolleyes:
Zou leuk zijn als ik mijn wedstrijdpr eens een keer zou kunnen verbeteren en ik weet dat het er nu inzit, tis alleen de vraag of het er ook uit komt ;)

Gaat lukken René!
Succes alvast man.

• #9.333
Mediumtraining homegym 16.05.2013

Bench Press: 2x10x70, 5x120 & 3x5x150kg
Vertical Rows: 8x12

Comment: Had gisteren vrij weinig energie, maar het ging allemaal toch vrij soepel.
Je kunt je afvragen of een 3x5x150 nog wel een mediumtraining is, maar in vergelijking met het volume en intensiteit van afgelopen maandag is het zelfs een lighttraining ;)

Prettig weekend allen! :)

Hallo :) ik heb beetje door gelezen over Ieja strik ofzo :) En dat doping vrij allemaal is :)

Dat is bullshit allemaal :) Een menselijk kan nooit zo veel testeron aanmaken in hij of zij lichaam :)

En dat ergens begin in de verhaal staat, ergens in de midden over dat vrouwen vroegen op de vuur werden gegooid als heksen wat heeft dat mee temaken ? met doping ?

Iedereen weet dat natuurlijk niet zo uit kan zien vooral een vrouwelijk niet eens. :) zelfs als je 200 jaar voor zal gaan trainen word je niet niet eens zo gespierd :) wij hebben geen paardenkracht :)

Menselijk heeft op natuurlijk gebied een stop :)

Doping free ja right . Geloof maar in je zelf :)

Wat lach ik mij kapot over doping FREE !!!!!

Ik lach me kapot om je Nederlands :D

• #9.336
Hallo :) ik heb beetje door gelezen over Ieja strik ofzo :) En dat doping vrij allemaal is :)

Dat is bullshit allemaal :) Een menselijk kan nooit zo veel testeron aanmaken in hij of zij lichaam :)

En dat ergens begin in de verhaal staat, ergens in de midden over dat vrouwen vroegen op de vuur werden gegooid als heksen wat heeft dat mee temaken ? met doping ?

Iedereen weet dat natuurlijk niet zo uit kan zien vooral een vrouwelijk niet eens. :) zelfs als je 200 jaar voor zal gaan trainen word je niet niet eens zo gespierd :) wij hebben geen paardenkracht :)

Menselijk heeft op natuurlijk gebied een stop :)

Doping free ja right . Geloof maar in je zelf :)

Wat lach ik mij kapot over doping FREE !!!!!

Sorry, maar ik vind je verhaal nogal een beetje een onsamenhangend verhaal.
Wat Ielja betreft vind ik het jammer dat er zoveel vooroordelen over haar zijn.
Ze heeft een gespierd uiterlijk dat klopt, MAAR ze heeft inmiddels al tientallen dopingcontroles gehad en altijd een negatieve uitslag gehad. Ik ken Ielja persoonlijk en heb haar leren kennen als een vrouw die heel veel offers brengt voor haar sport. Je wordt niet toevallig diverse keren wereldkampioen, dan moet gewoon alles kloppen: training, voeding, herstel, mentale instelling enz. Verder heb ik geen behoefte om een discussie over Ielja te beginnen, ik vind alleen dat ze wat meer respect heeft verdient en volgens mij is er ook veel afgunst wat mensen bezig houdt.
Dan zal ik nergens beweren dat de IPF, EPF en NPB dopingvrij is daar er altijd onsportieve leden zijn die de regels niet zo nauw nemen. Maar er wordt wel op doping gecontroleerd en bij een positieve uitslag worden ook maatregelen genomen (denk hierbij aan schorsing van deelname aan wedstrijden).
Ik promoot verder het sporten op eigen kracht en hoop dat menigeen hier ook voor zal kiezen!
Wens jou verder suc6 met je doelstellingen en hoop dat je dat dopingfree zult proberen te bereiken :)

hoewel ik ook af en toe bij sommigen mijn twijfels heb, is dit natuurlijk een duidelijke troll en rene, ik raad je aan hier niet op te reageren

• #9.338
hoewel ik ook af en toe bij sommigen mijn twijfels heb, is dit natuurlijk een duidelijke troll en rene, ik raad je aan hier niet op te reageren

Thx Dominque, twijfelen mag...maar men moet altijd oppassen met zomaar iets te beweren.
Laten we iedereen respecteren en het niet op (een bepaalde) persoon spelen.
Ik kon het niet laten om er op te reageren, maar zal het verder bij deze reactie ook laten.

Hee kerel :)

Ik zal wat zeggen :) als je doping hebt gebruikt :) dan stop je een tijd voor de wedstrijd :D en dan zie je niks meer in de bloed :) dat je doping hebt gebruikt :D

JAJA Huggy praat maar raak :) Ik heb zelf mensen gekend :) die powerlifting wedstrijden heeft gedaan :P die heel erg bekend staan :P

Smoesjes Huggy . Geen enkele mens kan zo sterk zijn :) natuurlijke wijze klaar basta :D

Zelfs arnold schwarzenegger spoot zich vol :P hahaha denk je echt dat hij zo ooit natuurlijk uit zal kunnen zien ook in 300 jaar zwaar tegaan trainen ?:) De pezen kunnen de gewicht niet aan :P en de spieren :) Klaar :)

En niet zo scheinheilig doen :D

Je kan ook zien aan iemand die gespoten heeft zoals kaak groot gezicht :D of teveel vocht vast :D
de nek. enzovoort :)

Ik weet zeker :) als ze niet alleen bij plas controle maar bij een scan controle doet voor hun hart ofzo dan weet ik 100 procent dat ik gelijk heb :D

Want bij doping duurt een tijdje dat je het niet meer ziet bij de waardeloose controle :D bij plas controle :)

Hoe kan je iemand die 25 smilies in nog geen 15 "zinnen" gebruikt nou serieus nemen?

Terug
Naar boven