- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal het ook op een andere verhaal gooienen onderuit willen komen wat ik allemaal zeg ga niet op een andere onderwerp
Het is eenmaal zoniemand kan dat natuurlijk behalen Klaar . Net als in mijn vorig verhaal wat ik vertelt heb. En ik ga het niet twee keer vertellen
of zijn jullie zo dom
![]()
Ik zal het ook op een andere verhaal gooienen onderuit willen komen wat ik allemaal zeg ga niet op een andere onderwerp
Het is eenmaal zoniemand kan dat natuurlijk behalen Klaar . Net als in mijn vorig verhaal wat ik vertelt heb. En ik ga het niet twee keer vertellen
of zijn jullie zo dom
![]()

maar om zo uit te kunnen zien
dat kan niet 
konden nooit in hun leven zo uit zien
zonder doping .
om mij op een andere gedachten tebrengen
Want nu gaan jullie mij naar beneden praten omdat het eigenlijks gewoon zo is
En dan bewijs je maar weer hoe mensen kwaad kunnen worden en toch op ingaan 

...de weg omhoog blijft gewoon goed gaan.
Dat weet ik dat sommigen meiden sterken zijn dan mijmaar om zo uit te kunnen zien
dat kan niet
Arnoldschwarzenegger of andere bodybuilderskonden nooit in hun leven zo uit zien
zonder doping .
Ik bench press rond 140 kg. en dat doe ik via natuurlijke wijzer en ik verneem gewoon dat je natuurlijk niet ver komt . je krijgt heel veel blesure's.
En niet vergelijken met mijom mij op een andere gedachten tebrengen
Want nu gaan jullie mij naar beneden praten omdat het eigenlijks gewoon zo is
En dan bewijs je maar weer hoe mensen kwaad kunnen worden en toch op ingaan
Een vrouw die zomaar 200 kg kan drukken dat gebeurt alleen in een sprookje![]()

wat een onzin, het is duidelijk dat japie niet te veel trainingskennis heeft

huggybear1968 je kent ielja strik persoonlijk zei je,en ze heeft tientallen doping controle gehad
waar zegt ze hier dan dat ze nooits een doping controle heeft gedaan??!!!
waarom lieg je hyggybear!!!!
als je filmpje bekijkt zegt ze dat,dat ze daar niet aan mee doet aan doping controle
mooi filmpje om te kijken
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
.Super katana is idd heel stevig... Ik kon zaterdag bij m'n eerste training erin met 210 nog niet eens tot de helft van de beweging zakken, terwijl 207.5 m'n wedstrijd pr is in een katana, zelfde maat.
Zal behoorlijk wat oefening kosten eer je dit shirt goed kan hanteren lijkt me.
meer dan 140kg niet mogelijk natuurlijkwat een onzin, het is duidelijk dat japie niet te veel trainingskennis heeft

door Eric Spoto (het "trainingsmaatje" van Scott Mendelsson).Hij is geen trainingsmaat van mendellson, maar van Stan Efferding
Hoe dan ook, erg sterke prestatie, toch?