Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Nice discussie.

Omdat ik jullie uitlach naar jullie geklets van zo genaamde doping FREE :D

Dat je zelf op je 21e al vol aan de juice zit wil nog niet zeggen dat er niet anderen zijn die er wel degelijk al jaren lang op eigen kracht voor werken.
Maar jij kent natuurlijk heel veel powerlifters, dus jij zal wel precies weten hoe het allemaal werkt dan.

Ik zal het ook op een andere verhaal gooien :) en onderuit willen komen wat ik allemaal zeg ga niet op een andere onderwerp :)

Het is eenmaal zo :) niemand kan dat natuurlijk behalen Klaar . Net als in mijn vorig verhaal wat ik vertelt heb. En ik ga het niet twee keer vertellen :D of zijn jullie zo dom :)

Ik zal het ook op een andere verhaal gooien :) en onderuit willen komen wat ik allemaal zeg ga niet op een andere onderwerp :)

Het is eenmaal zo :) niemand kan dat natuurlijk behalen Klaar . Net als in mijn vorig verhaal wat ik vertelt heb. En ik ga het niet twee keer vertellen :D of zijn jullie zo dom :)

Japie, start de wagen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.346

Ik weet niet wie je bent en waar je de "wijsheid" vandaan haalt maar wat roepen en beweren kan iedereen.
De gewichten die menig powerlifter waar jij het over hebt worden overigens meestal in powerliftinggear gedrukt en dat kan heel wat uitmaken in vergelijking met wat iemand raw kan.
Ik druk in een benchshirt ook heel wat meer dan raw.
Ik weet verder niet wat je beweegreden zijn om zo te reageren, maar wellicht ben je gewoon een beetje afgunstig omdat je stats minder indrukwekkend zijn dan die van menig powerlifter die al jarenlang keihard traind en heb je er moeite mee dat er zelfs dames op deze wereld rondlopen die wellicht sterker dan jou zijn? :rolleyes:

Dat weet ik dat sommigen meiden sterken zijn dan mij :) maar om zo uit te kunnen zien :) dat kan niet :)

Arnoldschwarzenegger of andere bodybuilders :) konden nooit in hun leven zo uit zien :) zonder doping .

Ik bench press rond 140 kg. en dat doe ik via natuurlijke wijzer en ik verneem gewoon dat je natuurlijk niet ver komt . je krijgt heel veel blesure's.

En niet vergelijken met mij :) om mij op een andere gedachten tebrengen :) Want nu gaan jullie mij naar beneden praten omdat het eigenlijks gewoon zo is :) En dan bewijs je maar weer hoe mensen kwaad kunnen worden en toch op ingaan :)

Een vrouw die zomaar 200 kg kan drukken dat gebeurt alleen in een sprookje :D

• #9.348
Heavy Benchpress Training bij Leon Smeets 20.05.2013

Bench Press:
RAW: 2x10x70, 5x120, 5x150 & 2x170kg (raw niet verder gegaan om me te sparen)
SHIRT Super katana van Titan maat 52: 2x200, 2x220, 2x245, 1x255
SHIRT Rage X Inzer maat 58: 1x215 & 1x225kg.

Comment: Tja, de superkatana zit op dit moment eigenlijk net iets te strak kom op dit moment nog altijd niet op mijn borst zelfs niet met 245 :eek:...de weg omhoog blijft gewoon goed gaan.
255kg aan het halter gehangen maar durfde niet ver genoeg meer te zakken...het word nu ook een mentaal verhaal omdat dit gewichten zijn die ik nog nooit in mijn handen heb gehad.
De Rage X aangedaan...3 maten groter...kwam ik uiteraard goed mee naar onderen en ook omhoog ging wel goed, maar heb niet het idee dat ik in dit gewicht de gewichten aankan wat ik in de Super Katana aankan.
Ik zal 2 juni beide shirts meenemen en in de warming up zullen we wel zien wat het uiteindelijk gaat worden...de Rage X kan ik altijd wel vrij probleemloos in drukken...in de Superkatana kan ik paar kg meer maar het risico op uitbommen ligt op de loer :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 22:23 ----------

Dat weet ik dat sommigen meiden sterken zijn dan mij :) maar om zo uit te kunnen zien :) dat kan niet :)

Arnoldschwarzenegger of andere bodybuilders :) konden nooit in hun leven zo uit zien :) zonder doping .

Ik bench press rond 140 kg. en dat doe ik via natuurlijke wijzer en ik verneem gewoon dat je natuurlijk niet ver komt . je krijgt heel veel blesure's.

En niet vergelijken met mij :) om mij op een andere gedachten tebrengen :) Want nu gaan jullie mij naar beneden praten omdat het eigenlijks gewoon zo is :) En dan bewijs je maar weer hoe mensen kwaad kunnen worden en toch op ingaan :)

Een vrouw die zomaar 200 kg kan drukken dat gebeurt alleen in een sprookje :D

Die dames die "zomaar" 200kg drukken zijn er niet...een handjevol dames op wereldniveau drukken dit in een benchshirt en raw drukken deze meestal ook niet meer dan 140kg.
Kijk maar eens de uitslagen bij het WK raw na (zonder powerliftinggear).

140kg drukken met 21 jaar is verder absoluut niets mis mee en best wel sterk...maar om nu al te zeggen dat je op eigen kracht niet meer verder komt vind ik te ver door de bocht gaan...ik ben 44 jaar en kan je garanderen dat ik op dit moment beduidend sterker ben dan toen ik 21 jaar was. Ik train al sinds mijn 14e...dus nu zo`n 30 jaar...heb nooit doping gebruikt en tot op heden ook geen bankdrukgerelateerde blessures gehad.
En ik heb de indruk dat de rek er nog niet helemaal uit is...uiteraard zal ik raw geen 25kg meer gaan drukken, maar ik ben met iedere kilo progressie happy.
Wellicht moet je je eens goed gaan verdiepen in diverse trainingsmethoden en technieken en valt daar voor jou - ook op natuurlijke wijze - nog heel wat winst te halen.
Suc6 daarmee! :)

Laatst bewerkt:
Bedankt :)

Leuk vertelt, maar ik druk 140 kg maar ik ben helemaal niet gespierd . en dat vind ik een min punt.

Als ik wil kan ik natuurlijk wel hoge maar dat zal wel jaren duren.

maar toch leuk dat je het zo vertelt . :)

Super katana is idd heel stevig... Ik kon zaterdag bij m'n eerste training erin met 210 nog niet eens tot de helft van de beweging zakken, terwijl 207.5 m'n wedstrijd pr is in een katana, zelfde maat.
Zal behoorlijk wat oefening kosten eer je dit shirt goed kan hanteren lijkt me.

meer dan 140kg niet mogelijk natuurlijk :D wat een onzin, het is duidelijk dat japie niet te veel trainingskennis heeft

huggybear1968 je kent ielja strik persoonlijk zei je,en ze heeft tientallen doping controle gehad

waar zegt ze hier dan dat ze nooits een doping controle heeft gedaan??!!!

waarom lieg je hyggybear!!!!:mad::mad:

als je filmpje bekijkt zegt ze dat,dat ze daar niet aan mee doet aan doping controle

mooi filmpje om te kijken

http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013

je kan het ook zien dat mensen doping gebruiken,dan hebben ze een kleine kull whahahahaa
en een kaale hoofd ,vrouwen krijgen :Deen groote clitoris hahahahaha,:p

Ik zei niet dat je niet hoger kan dan 140 kilo natuurlijk alleen dat duurd wat langer Stompkop,, Beter lezen Triple

• #9.354
huggybear1968 je kent ielja strik persoonlijk zei je,en ze heeft tientallen doping controle gehad

waar zegt ze hier dan dat ze nooits een doping controle heeft gedaan??!!!

waarom lieg je hyggybear!!!!:mad::mad:

als je filmpje bekijkt zegt ze dat,dat ze daar niet aan mee doet aan doping controle

mooi filmpje om te kijken

http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013

Ik heb op dit forum zelfs nog geen leugentje om bestwil verteld!
Ik krijg dit filmpje helaas niet geopend :(.
Maar één ding weet ik 100% zeker en dat is dat Ielja wel degelijk dopingcontroles heeft gehad, op vrijwel iedere (inter)nationale wedstrijd waar zij eremetaal in de wacht heeft weten te slepen of een record heeft gelift werd zij op doping gecontroleerd. Als ze niet zou meewerken aan een dopingcontrole zou ze helemaal niet voor de NPB/EPF/IPF kunnen tillen en zouden haar prestaties niet erkend worden!

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 09:58 ----------

Super katana is idd heel stevig... Ik kon zaterdag bij m'n eerste training erin met 210 nog niet eens tot de helft van de beweging zakken, terwijl 207.5 m'n wedstrijd pr is in een katana, zelfde maat.
Zal behoorlijk wat oefening kosten eer je dit shirt goed kan hanteren lijkt me.

meer dan 140kg niet mogelijk natuurlijk :D wat een onzin, het is duidelijk dat japie niet te veel trainingskennis heeft

Op het NK heb ik nog in de superkatana drie goede beurten gedrukt 220-225-230...220 was toen ook al een gevecht om het op de borst te krijgen en ben helaas wat dikker geworden en daardoor zit het nu eigenlijk te strak. We zullen zien wat het gaat worden. Het is inderdaad een behoorlijk "stevig" shirt.
Als je het goed kunt hanteren kun je er heel wat kilo's mee drukken. Oefening baart kunst, toch? :)

Laatst bewerkt:
  • #9.355
Ik plaats hiermee nogmaals dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0qqfPtUeLhs

Je kunt zien dat hier een vrouw (hildeborg hugdal) een wereldrecord drukt van 216kg.
MAAR...wellicht dat menigeen die niet zo veel kennis van bankdrukken heeft over menig punt heenkijkt.
Het is dus gedrukt in een benchshirt en met een benchshirt weten de ervaren drukkers tussen de 40-60kg meer te drukken dan zonder shirt. Dan doet zij behoorlijk archen (maakt een erg holle rug) en pakt de halter in een wide grip (erg breed) waardoor de rom (de afstand wat gedrukt wordt) beduidend minder is dan wanneer ze niet zou archen en de halter met een smallere grip zou vast pakken. Het "moderne" powerliften is een game from inches (het gaat om de afstanden zo kort als mogelijk te houden) en het maximale weten te halen uit je powerliftinggear geworden. Het aanleren van deze technieken kost veel tijd en beheerst niet iedereen, maar hen die het maximale uit hun gear weten te halen en een optimale techniek hebben zullen over het algemeen meer weten te buigen/drukken/tillen dan hen die dat niet beheersen.

Laatst bewerkt:
  • #9.356
Hier een vrij recent bericht over Ielja Strik (waaruit blijkt dat zowel haar bloed als urine gecontroleerd is op doping)! En ik hoop dat hiermee eindelijk eens een einde komt aan alle roddels en laster!
Ielja verdient veel meer respect dan wat ze krijgt in NL.
In elk geval heb ik verder geen zin meer om herhaaldelijk een discussie in mijn log over haar te voeren als het over doping gaat!

Ielja Strik over Fat Burner
ielja strik
12-voudig Europees en Wereld kampioen bankdrukken en powerlifting

Een half uur voor mijn training begin ik met het drinken van de Fat Burner.
Ik merk dat ik tijdens mijn training genoeg energie heb om een pittige training te doen, tijdens mijn training drink ik nu alleen nog water
Voorheen moest ik een energie drank drinken (waar erg veel suikers in zitten) omdat ik anders de man met de hamer tegen kwam, nu merk ik door het drinken van een flesje Fat Burner dat mijn energie level tijdens de gehele training op een lijn blijft, ook lijkt het dat mijn herstel beter is na een zware training en voel ik me de volgende dag niet meer stijf of vermoeid.

Ik heb een out of competition (doping) controle gehad op zowel urine als bloed en uit de resultaten van de uitslag blijkt dat er geen verboden middelen in Fat Burner zitten, waardoor je positief bevonden kunt worden! (dus dopingvrij).

Tevens merk ik dat Fat Burner een positieve uitwerking heeft op mijn gewicht en vetpercentage, ook niet onbelangrijk.

Fat Burner zal dan ook zeker niet ontbreken in mijn koffer op weg naar de komende wedstrijden, waaronder de wereldkampioenschappen in Puorto Rico

Sportieve groet,
ielja%20strik.jpg

Ielja Strik

Europees en Wereldkampioen
Bench press en Powerlifting

• #9.357
Laatst bewerkt:
Hij is geen trainingsmaat van mendellson, maar van Stan Efferding

• #9.359
Hij is geen trainingsmaat van mendellson, maar van Stan Efferding

Heb deze info van wikipedia:

Having previously trained together with bench press world record holder Scot Mendelson, Eric Spoto realized his chance of breaking Mendelson's raw bench press world record of 715.0 lb (324.3 kg).

Hij heeft schijnbaar dan ooit eens met "Mendy" getraind...weet het ook niet zeker, ken die jongens niet persoonlijk ;) Hoe dan ook, erg sterke prestatie, toch? :)
Ik had het idee dat hij wellicht ook nog wel meer aankan.

Terug
Naar boven