XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.361
filmpje werkt wel,deze is gemaakt in 2013 !!!!
bij me broer werkt het ook ,dat filmpje ,en bij andere ,en bij hyggybear juist niet ,daT filmpje

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328675

nog 1 zelfde filmpe op een andere site,ik heb niet over dat ze doping gebruik,ik heb er over dat ze geen doping
controle niet aan mee doet ,en hyggy zegt van wel,staat keihard op het filmpje,wat ze zeg

Ik ben op mijn werk en krijg helaas de volgende melding: movie not loaded als ik deze wil opstarten.
Via de pc van mijn werk heb ik helaas niet toegang tot alle websites, sommige zijn geblokkeerd en weer andere niet. Meer kan ik er op dit moment niet van maken en zodoende kan ik er dus ook niets over zeggen!

Op onderstaande site staan de uitslagen vermeld van alle lifters die gecontroleerd zijn op doping, Iela Strik staat er ook diverse keren vermeld en steeds is de uitslag NEGATIEF (d.w.z. dat men geen dopinggeduide stoffen in het lichaam heeft aangetroffen)!!!

[Link niet meer beschikbaar]

filmpje werkt wel,deze is gemaakt in 2013 !!!!
bij me broer werkt het ook ,dat filmpje ,en bij andere ,en bij hyggybear juist niet ,daT filmpje

nog 1 zelfde filmpe op een andere site,ik heb niet over dat ze doping gebruik,ik heb er over dat ze geen doping
controle niet aan mee doet ,en hyggy zegt van wel,staat keihard op het filmpje,wat ze zeg

Wat lul je nou toch allemaal joh, je bent helemaal de weg kwijt.
Je bedoelt het stukje vanaf 25.40
De interviewer zegt "Ze [Ielja Strik] kan op doping gecontroleerd worden" en vraagt "ben je wel eens positief bevonden?" En dan zegt zij "Nee. Dat wil ik helemaal niet. Stel je voor dat ik het wel zou doen, en ik word gepakt. Dan wijst iedereen met het vingertje van zie je wel, ik wist het wel."
Begrijp je dat antwoord of niet?

Zij wordt zowel on- als off season meerdere keren per jaar gecontroleerd en is nooit positief getest.

Trouwens René, goeie training, ben benieuwd of het gaat lukken met die super katana.

• #9.363
Wat lul je nou toch allemaal joh, je bent helemaal de weg kwijt.
Je bedoelt het stukje vanaf 25.40
De interviewer zegt "Ze [Ielja Strik] kan op doping gecontroleerd worden" en vraagt "ben je wel eens positief bevonden?" En dan zegt zij "Nee. Dat wil ik helemaal niet. Stel je voor dat ik het wel zou doen, en ik word gepakt. Dan wijst iedereen met het vingertje van zie je wel, ik wist het wel."
Begrijp je dat antwoord of niet?

Zij wordt zowel on- als off season meerdere keren per jaar gecontroleerd en is nooit positief getest.

Trouwens René, goeie training, ben benieuwd of het gaat lukken met die super katana.

Hoi Tymboo, hartelijk dank voor deze opheldering, ik kon het filmpje helaas zelf niet bekijken op mijn werk. Hoe serieus moet ik mensen nemen die mij voor leugenaar uitmaken omdat ik beweer dat Ielja heel wat keren op doping is gecontroleerd en haar naam ook op de site van de IPF staat als lifter die diverse keren gecontroleerd is. Ik heb zelf al diverse keren gezien dat Ielja bij de dopingofficials moest komen ter controle. Mja...begrijpend lezen is blijkbaar moelijk, begrijpend luisteren blijkbaar nog moeilijker.
Mja...we weten nu dankzij " krakabak" wel waaraan we sporters die doping gebruiken aan kunnen herkennen: kaal hoofd, klein geslachtsorgaan in het geval van een man en een grote clitoris in het geval van een vrouw. Waarom nog dure en omslachtige dopingcontroles uitvoeren het kan toch veel simpeler...gewoon effies de broek laten zakken en we weten het :rolleyes:
En mannen met een kaal hoofd en een klein geslachtsorgaan mogen gewoon niet meer meedoen dan weten we tenminste zeker dat we geen positieve gevallen meer bij de heren hebben. Ben ik blij dat ik haar op mijn koppie heb ;)

Ben zelf ook heel benieuwd of het gaat lukken, hoop natuurlijk van wel :)
In elk geval bedankt en jij suc6 met je doelstellingen (ik heb je nieuwe log gezien)!

Laatst bewerkt:
Het iq van die 2 bij elkaar is nog geen honderd, daar kun je toch niet serieus op reageren.

Als het niet alleen bij de plas controle blijft komt vast een heel andere verhaal tevoorschijn :)

Kale mannen met een klein pikkie...
Schrijf mij maar af dan :D

• #9.369
Gisteren 21.05.2013 nog mijn rug getraind omdat het maandag vrij laat geworden was met bankdrukken.

Vertical Rows with resistance bands: 10x10.

• #9.370
23.05.2013 Medium Bench Press Training

Bench Press: 2x10x70, 5x120 & 3x5x150kg
Vertical Rows: 8x12

Comment: Training like usual.

Prettig weekend allen! :)

• #9.371
Tis weer tijd voor een beetje "necedo gepiep" ;)

Een gedateerd bericht van juni 2012, maar toch niet minder actueel. Bij onze Zuiderburen bleken helaas 1 op de 3 sporters positief...ik vrees dat als men in NL sportscholen zou binnenvallen het resultaat er ook niet beter op zou zijn.

Eén op drie sporters test positief op doping na grootscheepse inval in vier fitnesscentra.

vrijdag 01 juni 2012 om 15u08
[Link niet meer beschikbaar] - Na een inval in vier fitnesscentra in onze provincie werden bijna 50 sporters intensief gecontroleerd. 15 van hen werden na het onderzoek van de urinestalen positief bevonden. De resultaten werden zopas bekendgemaakt door het parket van Ieper.

Politie en controleurs vielen eind maart gelijktijdig binnen in de Iron Gym (Oostende), Fitness4Live (Zwevegem), Iso Gym (Izegem) en Olympia Fitness in Blankenberge. De actie werd gecoördineerd door het parket van Ieper en de nationale hormonenmagistraat Clarysse.
In totaal werden bijna vijftig personen gecontroleerd. “De politie onderzocht in sporttassen, voertuigen en kleedkamers. Dokters onderwierpen hen aan een medische controle. Er werd onmiddellijk één proces-verbaal opgesteld tegen een persoon die in het bezit was van verboden middelen.” Er werden ook een urinestalen genomen, die in een labo werden onderzocht.

Anabolica en vochtafdrijvende producten
Zopas maakte het parket van Ieper de resultaten van het onderzoek van de urinestalen bekend. Vijftien (één weigerde de test en werd ambtshalve zo ook positief bevonden) sporters testten positief, of bijna één op drie. Dertien van de veertien gebruikten anabolica, elf van hen ook een vochtafdrijvend product. Bij drie sporters werd een cocktail van verboden producten aangetroffen.
Het parket van Ieper maakt de dossiers over aan de disciplinaire commissie van de Vlaams gewest, dat een administratieve procedure kan opstarten. De positieve sporters riskeren geldboetes en/of een schorsing. Er werden ook inbreuken op de hormonen- en dopingwet vastgesteld.
Parketwoordvoerder Johan Lescrauwaert: “De problematiek van spierversterkende middelen neemt ernstige proporties aan. Anabolica kan tegenwoordig zomaar op het internet worden besteld. Diengevolge worden producten betrokken zonder ook maar enige vorm van medische begeleiding of controle. Er is ook geen zicht op de samenstelling, de hygiëne en de herkomst van zulke producten.” (JPT-LVA)

Ze controleren nu natuurlijk wel waar ze eens sterk vermoeden hebben van dopinggebruik.

• #9.373
Ze controleren nu natuurlijk wel waar ze eens sterk vermoeden hebben van dopinggebruik.

Uiteraard, maar ik denk dat "doping" in de breedste zin van het woord niet alleen gebruikt wordt in de sportscholen waar de " hardcore" krachtsporters trainers (bodybuilders, powerlifters, gewichtheffers en strongman) en je het dus zou verwachten. Ik weet van een collega die bij een landelijke keten traind (waar reclame wordt gemaakt dat je voor nog geen 16 Euro met het hele gezin op een pas kan trainen voor zo'n 16 Euro per maand) er daar ook jongens trainen die verboden middelen gebruiken.

Uiteraard, maar ik denk dat "doping" in de breedste zin van het woord niet alleen gebruikt wordt in de sportscholen waar de " hardcore" krachtsporters trainers (bodybuilders, powerlifters, gewichtheffers en strongman) en je het dus zou verwachten. Ik weet van een collega die bij een landelijke keten traind (waar reclame wordt gemaakt dat je voor nog geen 16 Euro met het hele gezin op een pas kan trainen voor zo'n 16 Euro per maand) er daar ook jongens trainen die verboden middelen gebruiken.

Naar wat ik gehoord heb zou er in het jeugdvoetbal ook redelijk wat doping rondgaan, ben eens benieuwd wat er daar zou bovenkomen bij gerichte controles.

• #9.375
Naar wat ik gehoord heb zou er in het jeugdvoetbal ook redelijk wat doping rondgaan, ben eens benieuwd wat er daar zou bovenkomen bij gerichte controles.

Niet alleen bij het jeugdvoetbal ;)
Bij doping wordt altijd veel gedacht aan "spierversterkende middelen", maar doping is veel meer dan dat, het zijn stoffen of methoden die door sporters gebruikt worden om betere prestaties te kunnen leveren.
Een wielrenner zal andere middelen en methoden gebruiken dan een krachtsporter, toch?

Maar waar ligt nu precies de grens, of met andere woorden wat is doping nu precies? De officiele definitie van doping luidt:
Doping is een overtreding van één of meer specifieke artikelen uit het dopingreglement’. Dit houdt in onder doping stoffen en methoden worden verstaan die door het Wereld Anti Doping Agentschap (WADA) van het Internationaal Olympische Comité verboden zijn. Het WADA onderscheidt op de dopinglijst drie categorieën die ieder weer onderverdeeld zijn in groepen:
Categorie I: [Link niet meer beschikbaar]
Categorie II: [Link niet meer beschikbaar]
Categorie III: [Link niet meer beschikbaar]

Wanneer komt een stof of methode op de WADA-dopinglijst? Een stof of methode wordt op de dopinglijst geplaatst indien deze aan twee van de hieronderstaande drie criteria voldoet. De stof of methode is:
1) prestatiebevorderend
2) schadelijk voor de gezondheid
3) in strijd is met de normen en waarden sport.

Dat 2e puntje lijkt me enigszins overbodig. Alcohol en tabak/nicotine staan ook niet op die lijst.

• #9.377
Heavy Bench Press Day bij Leon Smeets 27.05.2013

Bench Press (RAW): 2x10x70, 5x120, 5x150.
Bench Press (SHIRT): 3x190, 2x210, 1x225 & 1x245
Pull Downs: 4x10x80

Comment: RAW me gisteren verder niet “moe” gemaakt. We hadden verder het shirt “anders” aangetrokken…de mouwen hoog opgetrokken (richting de oksel) en tevens naar buiten gedraaid en de hals van shirt richting de kin waardoor het shirt beduidend minder stremde. Met 225kg kan ik nu een goede beurt maken. Daarna het shirt uitgetrokken en opnieuw aangedaan, ditmaal met de mouwen vrij laag (net boven de elleboog), naar binnen gedraaid en de hals van het shirt diep omlaag getrokken. Resultaat: Ik kwam met 245 niet op de borst :eek:.
Het is duidelijk hoe het shirt werkt, wanneer de weg omlaag lastig is maar omhoog niets te zwaar lijkt, en wanneer de weg omlaag vrij makkelijk gaat maar omhoog dan weer bij een bepaald gewicht beduidend zwaarder gaat. Het is vrij moeilijk om het shirt precies zo aan te trekken dat het echt optimaal zit, dat ik goed onder kom en ook veel over heb in de weg omhoog. Tis een studie op zich :rolleyes:.

Verder was vrijwel de complete “oude garde” gisteren bij Leon :): Will Renkens, Danny van Dorsten, Walter Janssen en Sandra Carli…deed me denken aan enkele jaren geleden waar we nog met 4 teams vanuit Limburg meededen aan de bankdrukcompetitie. Tja…tijden veranderen. Sandra had een leuk nieuw speeltje bij zich: de Super Ram van Titan. Dit is een soort slingshot alleen beduidend makkelijker in het gebruik. Denk dat ik dit speeltje ook bestel.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:27 ----------

Dat 2e puntje lijkt me enigszins overbodig. Alcohol en tabak/nicotine staan ook niet op die lijst.

Dat is niet helemaal juist.
Alcohol is wel degelijk verboden bij bepaalde sporten en valt onder categorie nummer 3 (stoffen verboden in bepaalde sporten)
Alcohol (ethanol) is alleen binnen wedstrijdverband verboden in de volgende sporten: autosport, handboogschieten, karate, luchtvaart, motorsport, powerboaten. Detectie zal worden uitgevoerd door adem- en/of bloedanalyse. De voor de sport geldende grenswaarde (bloedwaarde) is 0,10 g/l.

• #9.378
Het is verder onduidelijk waarom nicotine niet op de lijst staat...let wel het gaat er niet om om iemand een glaasje bier te verbieden of een sigaretje te roken. Het gaat er om dat in je lichaam bepaalde waarden niet worden overschreden bij bepaalde sporten in wedstrijdverband wat me ook niet meer dan duidelijk lijkt. Bij een sport als autoracen of boogschieten lijkt het me in elk geval voor de nodige hilarische/gevaarlijke momenten te kunnen zorgen als iemand met genoeg drank deelneemt.
Oja, ik drink zelden of nooit alcohol en rook ook niet...zet het dus maar allemaal op de dopinglijst ;)

Duidelijke prioriteitstelling

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Onduidelijk is waarom stoffen zoals schildklierhormonen en nicotine nog niet op de Dopinglijst 2011 staan en geïnhaleerde bèta-2 agonisten, geïnhaleerde corticosteroïden, cannabinoïden, narcotica en alcohol wel. Deze stoffen hebben namelijk allemaal maar een (zeer) beperkt prestatieverhogend effect. Het zou helpen als WADA hier meer duidelijkheid over zou verstrekken. De Wereld Anti-Doping Code biedt namelijk de mogelijkheid om de drie criteria (prestatieverhogend, slecht voor de gezondheid, tegen de ‘spirit of the sport') te wegen. De aandacht zou hierbij vooral uit dienen te gaan naar stoffen die daadwerkelijk prestatiebevorderend zijn, omdat juist die stoffen zeer bewust gebruikt kunnen worden om een oneerlijk competitievoordeel te hebben

• #9.379
Voorbeeld van hoe je een Titan Ram gebruikt:

http://www.youtube.com/watch?v=NYZDCAo8-mY

Verkrijgbaar via de site van wimwam of goodlift.
Er zijn twee uitvoeringen verkrijgbaar: de Titan Ram en de Titan Super Ram (een sterkere uitvoering)
Kosten circa 40 Euro voor de ram en 50 Euro voor de Super Ram.

Ik heb zelf de slingshot maar vind de Titan Ram (zoals ik dat gisteren gezien heb) een stuk gebruiksvriendelijker (makkelijker in gebruik).

Voorbeeld van een training:
http://www.youtube.com/watch?v=Vi8kvxHx8Ug

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven