- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, anderen hielden het bij 2x of zelfs 1x per week...sommigen gaven de voorkeur aan een hoger volume anderen weer aan een lager...het is dus niet bepaald eenheidsworst waardoor maar weer eens blijkt dat er niet één zaligmakende methode bestaat die voor iedereen werkt.
Dat klopt...raw ligt het sowieso nauwelijks hoger, en er waren toen dus krachtsporters die raw 300kg of meer drukken konden: Ted Arcidi, Jim Williams en Bill Kazmaier.320 in 1985 is best wel sterk, denk niet dat het huidige record 30 jaar later zoveel hoger ligt.
Jim williams bankdrukte 6x per week, maar wat moet je anders doen als je meer in dan uit de gevangenis leeft.![]()

Ik verwachte zo'n soort reactie al.

Grapje...aan alle goeds komt een einde...op een bepaald ogenblik gaat het stagneren en merk je dat progressie slechts tergend langzaam gaat...voetje voor voetje en de tijd van sprongen ver achter je is. Ik verwacht tot 5x5x140kg geen problemen, daarna zal het iets pittiger worden en ik verwacht stagnatie als ik bij 150kg ben aangekomen. We zullen zien waar het schip strand.

Dat zijn best veel koolhydraten René...
Beter meer eiwitten en wat minder koolhydraten denk ik.
5x5x200 is wel COOL!

Even over het (necedo gepiep) gewoon levenslang schorsen en klaar ermee
Zou leuk zijn als er op alle verboden middelen gecontroleerd zou worden.
Zeker voor de sterksten die er nu wel eens van verdacht worden.
Heb je al eens op je bakjes kwark gekeken René..?
Maar als er kilo's af gaan en je sterk blijft is het goed man.![]()
anders zou ik al postief getest geweest zijn, want ik ben grootverbruiker.