- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat heeft Ielja betekent voor de maatschappij dan? Leuk dat ze goed in haar sport is maar vind het altijd wat vreemd om sporters een onderscheiding te geven.

Slomo?
& 21x100kg
.
. Ach ja, het was leuk om nog een keer te doen en als ik me erop zou toeleggen zou ik na een tijdje waarschijnlijk ook wel 25+ kunnen drukken, maar dat is niet mijn doelstelling en ga me hier ook niet op toeleggen. Verder waren we gisteren weer met een handvol “masters” bij Leon aan het trainen. Het is leuk om regelmatig met sporters te trainen die dezelfde sportieve en faire instelling hebben!Na de zware werksetjes gisteren besloot ik om me “leeg te pompen” met 100kg. Ik doe dit vrij wel nooit en ben hierin ook absoluut niet goed…ik verzuur altijd enorm snel…tot en met 15 reps gaat het goed met 100kg en daarna is het net alsof iemand de stekker eruit trekt en mijn kracht en energie uit mijn body gaat…uiteindelijk toch nog 21 reps gedrukt. Er zijn genoeg krachtsporters met een lager 1 RM dan mij die beduidend meer reps met 100kg weten te drukken. Ach ja, het was leuk om nog een keer te doen en als ik me erop zou toeleggen zou ik na een tijdje waarschijnlijk ook wel 25+ kunnen drukken, maar dat is niet mijn doelstelling en ga me hier ook niet op toeleggen. Verder waren we gisteren weer met een handvol “masters” bij Leon aan het trainen. Het is leuk om regelmatig met sporters te trainen die dezelfde sportieve en faire instelling hebben!

Op een wedstrijd moet je zo zwaar mogelijk kunnen drukken en niet zoveel mogelijk reps![]()

6x160! Na al die jaren jezelf nog verbeteren is grote klasse!

ik mag niet klagen als ik dit zo weet vast te houden.