- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Gefeliciteerd man, had eigenlijk nooit gedacht dat jij hem zou drukken!
Ik moet nog ff met mijn 170 paused haha.. maar hoop het ook ooit voor elkaar te krijgen
Thx
, ik twijfelde erzelf eerlijk gezegd ook heel erg aan of het ik ooit voor elkaar zou krijgen.Jij verder suc6 met je "road to an incredible benchpress"
---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 15:48 ----------
Kreeg serieus kippenvel net toen ik het las, het is je gegund!
Thx
, leuk om dit te lezen...ik kreeg er gisteren ook kippenvel van!---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 15:54 ----------
Nice, man. Zullen ook niet veel zijn die je dat nadoen in NL.
Thx
in NL wellicht niet zo heel veel, maar bij hen die dat drukken is het vaak wel een stuk spectaculairder en indrukwekkender neem bijvoorbeeld Pjotr v/d Hoek...die weegt zo'n 90kg en drukt ruim 200+ raw.---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 15:55 ----------
ThxKwam net een uitspraak van Nelson Mandela tegen tijdens research op mijn werk en moest even aan jouw weg naar de 200 denken.
"Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het gedaan is"
Zo is het maar net...het leek vrijwel onmogelijk...maar uiteindelijk is het toch gelukt..."de aanhouder wint" 

, Danny Dohmen had het met zijn mobieltje opgenomen maar het bestand blijkt te groot te zijn als hij het wil versturen (hoe kan het ook anders met een filmpje van mij
Wordt er stil van.