Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Rot nu gewoon eens op uit het pl-gedeelte, daar heb jij niks te zoeken.

Waarom doe je zo man? Het was een serieuze vraag. Dit forum is openbaar dus iedereen mag dan toch posten? Ik vroeg het uit bewondering voor hem na het lezen van dit topic.
En ga nou maar onder je moeders rok uithuilen kneus.

Waarom doe je zo man? Het was een serieuze vraag. Dit forum is openbaar dus iedereen mag dan toch posten? Ik vroeg het uit bewondering voor hem na het lezen van dit topic.
En ga nou maar onder je moeders rok uithuilen kneus.

De enige kneus hier ben jij en ik denk dat vele andere dat kunnen beamen!
vlucht jij maar onder je moeders rok krijg jij ook eens wat vrouwelijke aandacht:D

De enige kneus hier ben jij en ik denk dat vele andere dat kunnen beamen!
vlucht jij maar onder je moeders rok krijg jij ook eens wat vrouwelijke aandacht:D

Ik doe nog niet zo lang krachttraining. Ik lees veel, en soms moet er ook ruimte zijn voor een geintje.
Maar ik lees die gast z'n topic, ik vind het interessant en dan word ik op zo'n manier te woord gestaan door jou? Wat mankeer je? Teveel aan de anabolen jongen? Krijg je een opgefokt karakter van he?
Rochel....nog een rochel....fletsj! Pak aan dumbass! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.524

Da's een goede vraag :o
Danny Dohmen die het gefilmd heeft, heeft schijnbaar net zo "veel" kennis van dit soort zaken als ik ;)
We zijn er mee bezig en hoop dat het begin volgende week dan uiteindelijk toch zover is :rolleyes:

Ik doe nog niet zo lang krachttraining. Ik lees veel, en soms moet er ook ruimte zijn voor een geintje.
Maar ik lees die gast z'n topic, ik vind het interessant en dan word ik op zo'n manier te woord gestaan door jou? Wat mankeer je? Teveel aan de anabolen jongen? Krijg je een opgefokt karakter van he?

mislukte dj

• #9.526

PEACE PLEASE :)

Er is al genoeg geruzie in de wereld, toch?
Laten we dus proberen vooral elkaar niet in de haren te vliegen :engel:
Leuk dat je mijn log leest en ja ik weeg circa 150kg en ben er niet trots op :o
Ben absoluut geen spierbundel maar een echte endomorf die gewoon heel snel (vet)massa aanzet.

Mijn "dieet" dat is geen geheim....ik eet drie potten magere kwark per dag (wat ik mix met vers fruit, gemiddeld zo'n 6 stuks per dag), vervolgens 6 sneetjes 100% volkoren roggenbrood belegd met kipfilet (of rosbief) en paar eieren, daarnaast drink ik zo'n 2 Liter water en 1 Liter halfvolle melk per dag. De keren wat ik frisdrank drink, kies ik voor druivensap.
Ik eet door de week dus niet snel een warme maaltijd, maar als ik het doe dan vervallen dus die sneetjes roggenbrood en komt daarvoor meestal dan rijst met kipfilet of pasta met mager rundergehakt voor in de plaats. Je ziet niets bijzonders (althans niet vanuit mijn standpunt gezien). Oeps, bijna vergeten, ik eet iedere dag ook pindakaas als broodbeleg en eet ook graag pindanoten.

Laatst bewerkt:

PEACE PLEASE :)

Er is al genoeg geruzie in de wereld, toch?
Laten we dus proberen vooral elkaar niet in de haren te vliegen :engel:
Leuk dat je mijn log leest en ja ik weeg circa 150kg en ben er niet trots op :o
Ben absoluut geen spierbundel maar een echte endomorf die gewoon heel snel (vet)massa aanzet.

Mijn "dieet" dat is geen geheim....ik eet drie potten magere kwark per dag (wat ik mix met vers fruit, gemiddeld zo'n 6 stuks per dag), vervolgens 6 sneetjes 100% volkoren roggenbrood belegd met kipfilet (of rosbief) en paar eieren, daarnaast drink ik zo'n 2 Liter water en 1 Liter halfvolle melk per dag. De keren wat ik frisdrank drink, kies ik voor druivensap.
Ik eet door de week dus niet snel een warme maaltijd, maar als ik het doe dan vervallen dus die sneetjes roggenbrood en komt daarvoor meestal dan rijst met kipfilet of pasta met mager rundergehakt voor in de plaats. Je ziet niets bijzonders (althans niet vanuit mijn standpunt gezien). Oeps, bijna vergeten, ik eet iedere dag ook pindakaas als broodbeleg en eet ook graag pindanoten.

Dank je voor je reply huggybear:) Heb je de behoefte om af te vallen dan? Als ik zo naar je foto kijk, zou ik je niet graag in het donker tegen komen;) Zo dik lijk je daar niet vind ik, gewoon de lichaamsbouw van een powerlifter.
Heb diep respect voor je stats man, zo sterk ga ik nooit worden:p. Blijf zo doorgaan, ik ga je lezen :)

• #9.528
Dank je voor je reply huggybear:) Heb je de behoefte om af te vallen dan? Als ik zo naar je foto kijk, zou ik je niet graag in het donker tegen komen;) Zo dik lijk je daar niet vind ik, gewoon de lichaamsbouw van een powerlifter.
Heb diep respect voor je stats man, zo sterk ga ik nooit worden:p. Blijf zo doorgaan, ik ga je lezen :)

You're welcome :)
Wat die foto betreft, de buik intrekken en de borstkast vol met lucht zuigen doet wonderen :D Ik heb een "respectabele" buikomvang van zo'n 1.40, maar mijn borstomvang is met zo'n 1.50 nog net ietsiepietsie "respectabeler" ;)
Enne wat je eigen power betreft...say never never, toch?
Je moet ook alles in de juiste verhoudingen zien, ik druk "slechts" 50kg meer dan mijn eigen BDW, en dat kunstje kunnen heel veel krachtsporters, dus zo bijzonder is het niet wat ik kan.

• #9.529
By the way, " Pol & DJ80" thx dat jullie het voor me opnamen :)
Maar blijkbaar bedoelde "ripped dj" het niet slecht, toch?

All, have a nice and peacefull weekend ;)

• #9.531
Zit gewoon in een ''zware'' trainingsperiode dan ben ik zo:D

Ik begrijp het wel...kan gebeuren.
Soms bedoelen we dingen ook niet zo zoals ze vaak over komen op dit forum, dat is het nadeel van communiceren zonder intonatie en lichaamstaal...we weten vaak niet hoe het bedoelt is en reageren dan op een manier die anderen in het verkeerde keelgat schiet...tis geen ramp...geen man over boord ;)

By the way...suc6 met je trainingen enne JIJ bent ook ene van die krachtsporters die (zelfs) meer dan 50kg dan zijn eigen BDW drukt, toch? :thumbs:

By the way, " Pol & DJ80" thx dat jullie het voor me opnamen :)
Maar blijkbaar bedoelde "ripped dj" het niet slecht, toch?

All, have a nice and peacefull weekend ;)

Mij kwam het een beetje over als een gekscherende vraag. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten, hij krijgt het voordeel van de twijfel :D

• #9.533
Mij kwam het een beetje over als een gekscherende vraag. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten, hij krijgt het voordeel van de twijfel :D

Dat is heel mooi gezegd, DG80...iemand het voordeel van de twijfel geven!
Zo is het ook op een wedstrijd, bij twijfel zou een scheidsrechter altijd in het voordeel van de atleet moeten beslissen :).

Laten we met deze "mooie gedachte" het weekend ingaan...laten we elkaar wat vaker het voordeel van de twijfel geven!
Amen :engel: ;)

Ik begrijp het wel...kan gebeuren.
Soms bedoelen we dingen ook niet zo zoals ze vaak over komen op dit forum, dat is het nadeel van communiceren zonder intonatie en lichaamstaal...we weten vaak niet hoe het bedoelt is en reageren dan op een manier die anderen in het verkeerde keelgat schiet...tis geen ramp...geen man over boord ;)

By the way...suc6 met je trainingen enne JIJ bent ook ene van die krachtsporters die (zelfs) meer dan 50kg dan zijn eigen BDW drukt, toch? :thumbs:

Ja krap aan hoor Rene...115kg bw en 170 paused.
Ik zal weer wat liever worden:):)

• #9.535
Ja krap aan hoor Rene...115kg bw en 170 paused.
Ik zal weer wat liever worden:):)
55kg meer drukken dan je BDW is meer dan wat ik doe :thumbs:
Goed voornemen om "weer wat liever" te worden :)

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 13:18 ----------

Heb eens op YouTube het filmpje opgezocht waar Paul Weeker het geared world record benchpresss verbeterd heeft. Nou ja...met alle respect voor Paul, maar ik vind deze beurt toch wel zeer discutabel...zijn armen zijn in de eindfase niet gelockt. Zo´n beurt zou bij de IPF niet goed gekeurd worden. Het komt de sport en de geloofwaardigheid van deze bonden niet ten goede.

http://www.youtube.com/watch?v=GQHIjjZhUKM&hd=1

• #9.536
By the way...heb me ingeschreven voor het NK RAW op 20.10 bij Sportcentrum Topfit in Geldrop.
Ik loop niet graag op de zaken vooruit, maar het zou mooi zijn als 190kg raw erin zou zitten.

• Like
Waarderingen: DG80
55kg meer drukken dan je BDW is meer dan wat ik doe :thumbs:
Goed voornemen om "weer wat liever" te worden :)

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 13:18 ----------

Heb eens op YouTube het filmpje opgezocht waar Paul Weeker het geared world record benchpresss verbeterd heeft. Nou ja...met alle respect voor Paul, maar ik vind deze beurt toch wel zeer discutabel...zijn armen zijn in de eindfase niet gelockt. Zo´n beurt zou bij de IPF niet goed gekeurd worden. Het komt de sport en de geloofwaardigheid van deze bonden niet ten goede.

Is dat 2-ply? Je ziet inderdaad dat de stang nog een heel stuk naar boven komt als ze hem aanpakken, nooit gelockt.

Hecht ik nooit teveel waarde aan, die records in die cowboyfederaties :)

On topic gefeliciteerd met je mijlpaal van de 200kg! Hoop ik ook ooit te drukken maar die weg is nog lang.

• #9.540
Hecht ik nooit teveel waarde aan, die records in die cowboyfederaties :)

On topic gefeliciteerd met je mijlpaal van de 200kg! Hoop ik ook ooit te drukken maar die weg is nog lang.

Thx :)...gewoon een kwestie van volhouden, ik ben met 14 jaar begonnen en heb er ook 30 jaar voor nodig gehad.
En vergeet niet de gevleugelde woorden van Brad Gillingham:
"If you start with a 200-pound bench press at the age of 20, if you only increase your bench press by 10 pounds every year, you'll be a 400 pound presser by the time you're 40"

Terug
Naar boven