- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx
, ben erg in mijn nopjes met deze bank, maar je hebt dezelfde, ik heb alleen een nieuwer model.

Ik heb helaas geen swissbar, ik train veel in mijn homegym, en zelfs bij veel sportscholen hebben ze geen swissbar. Het gaat op dit moment redelijk gezien de omstandigheden...hoop dat het volgend jaar weer beter zal gaan, bedankt voor je belangstelling!gaat toch lekker! Is tijdelijk benchen met een swissbar niet wat voor jou tot de schouder volledig hersteld is? Sommige mensen met schouderklachten zweren hier namelijk bij.

Ik heb helaas geen swissbar, ik train veel in mijn homegym, en zelfs bij veel sportscholen hebben ze geen swissbar. Het gaat op dit moment redelijk gezien de omstandigheden...hoop dat het volgend jaar weer beter zal gaan, bedankt voor je belangstelling!![]()

Hoi Rene, ik post eigenlijk nooit meer op dit forum maar kom net toevallig je filmpje tegen met L-flyes en je hebt me de lachkick van de maand bezorgd! http://www.youtube.com/watch?v=ngXPvowPnK4Je bent hier net een pad die onder het wiel van een auto is gekomen en nog met een pootje ligt te spartelen! Nu niet beledigd zijn he...
![]()

.
Hoi Rene, Met mij en de rest van de familie gaat het prima, thanx. Ik ben niet van plan zinvolle herstelbevorderende oefeningen te gaan filmen en hier te posten. Het grootste deel van dit forum en de trainingslogs staan vol met onzin dus ik vind mijn post niet zo heel opvallend tussen de rest. Het ga je goed. Grtzzz Jules

Uiteraard is dit een grapje…ik begin in het nieuwe jaar met Nordic Walking en let vanaf het nieuwe jaar weer serieus op mijn voeding, want redelijk sterk zijn is best wel leuk, maar gezondheid is het hoogste goed! Doestelling is om op 140kg lichaamsgewicht uit te komen.
.