Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Klote dat dik zijn niet zo gezond schijnt te zijn he..? ;)

Nordic walking?
Kun je niet gewoon wat vaker gaan trainen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.024
Klote dat dik zijn niet zo gezond schijnt te zijn he..? ;)

Ja, best wel jammer ;)

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Nordic walking? Kun je niet gewoon wat vaker gaan trainen :D

:roflol: Van krachtsport zelf ben ik helaas nooit afgevallen en heb ik ook niet een betere conditie gekregen (ook niet toen ik nog vaker deed trainen)...stevig walken doet me goed ( ik verlies er gewicht door en het komt mijn conditie ten goede) en Nordic walking is een goede vorm van walken voor zware mensen heb ik me laten vertellen.

Fijne jaarwisseling Huggy!
Dat met het banken komt wel goed zo te zien aan die 5x5x150!

Fijne jaarwisseling maat, en een super 2015 voor jou en je family

• #10.028
Fijne jaarwisseling maat, en een super 2015 voor jou en je family

Thanks mate, same to you!!! :)

Training 02.01.2015 Pendulum Exercises & Band Pull Apart
PAUSED Bench Press: 20*20, 2*10*70, 5*100 & 5*5*120kg
Rows with Bands
Comment: geen bijzonderheden, goede “light” training. 1 januari gewogen en de weegschaal gaf 149kg aan…van kerstavond tot oud op nieuw dus ruim 6kg bijgekomen…teveel kcal in de vorm van lekker eten en alcohol (normaal drink ik zelden of nooit alcohol). In elk geval drink ik voorlopig geen alcohol meer en zal ik weer op de kcal letten en weer met cardio beginnen in de hoop weer richting de 140kg te gaan.

ERE WIE ERE TOEKOMT: Leuk filmpje…James Henderson vind ik persoonlijk inderdaad de beste van deze heren. http://www.youtube.com/watch?v=SgbISeLXCcI

Maar wat dachten jullie van deze “old man”….60 plus en 207.5kg raw op de bank(!) Er zijn mensen die gewoon gruwelijk sterk zijn en dat ook weten vol te houden tot op hoge(re) leeftijd. http://www.youtube.com/watch?v=sBfTl7Xb9wI

Die Henderson was echt sterk voor een "natural" ;)
Mr. Kurda is impressive!

Beste wensen Rene!

• #10.030
Die Henderson was echt sterk voor een "natural" ;) Mr. Kurda is impressive! Beste wensen Rene!

Uiteraard ook voor jou alles wat wenselijk is!
En ook voor alle andere forumleden hier :)
Dat in 2015 vele pr's zullen sneuvelen, we allen heel weten te blijven en meer doelstellingen op Eigen Kracht gehaald zullen worden.

Thx :), ben erg in mijn nopjes met deze bank, maar je hebt dezelfde, ik heb alleen een nieuwer model.

'Massaal dopinggebruik Russische sporters door hulp overheid'
Rusland heeft een systeem ontwikkeld waardoor sporters massaal worden aangespoord en geholpen om doping te gebruiken in de jacht op internationaal succes. Dat is de conclusie van de documentaire Geheimsache Doping, wie Rusland seine Sieger macht, die woensdag is uitgezonden door de Duitse televisiezender ARD. Maker Hajo Seppelt laat Russische topsporters aan het woord en zij spreken over massaal dopinggebruik. Ook zijn er beelden te zien, vaak opgenomen met een verborgen camera, en geluidsfragmenten te horen die duiden op een door de overheid gesteund dopingprogramma. De betrapte discuswerpster Yevgeniya Petsjerina zegt dat '99 procent van de Russische atleten gebruikt'. "Het is systematisch. Je kunt in Rusland alles krijgen wat je wilt", aldus Petsjerina.
Instructies overheid Vitaliy Stepanov, een voormalig medewerker van het Russisch anti-dopingagentschap RUSADA, vertelt hoe atleten worden aangespoord om doping te gebruiken. "Coaches en officials zeggen tegen sporters dat zonder doping doelen niet bereikt kunnen worden", aldus Stepanov, die drie jaar voor RUSADA werkte. Volgens Stepanov hoeven goede atleten in eigen land vervolgens niet te vrezen voor een positieve test. RUSADA zou instructies krijgen van de overheid. "Onbekende atleten werden direct geschorst bij een positieve dopingtest. Maar bij een bekende sporter of een groot talent zeiden ze dat er sprake was van een 'fout in de test', waarna er geen vervolg aan werd gegeven."
Betaling Stepanovs vrouw, voormalig 800 meter-loopster Julia Stepanova, heeft met een verborgen camera opgenomen hoe zij verboden middelen krijgt van haar trainer Vladimir Kazarin. Het gaat om anabole steroïde oxandrolon. Kazarin raadt haar aan om ook epo te gebruiken. Stepanova: "De trainers krijgen ingehamerd dat te doen en ze hameren het er vervolgens bij de atleten in. Die realiseren zich niet eens dat ze iets onrechtmatigs doen door een verboden preparaat te gebruiken.'' Naast Kazarin zouden veel meer coaches en ook artsen een kwalijke rol spelen door sporters aan te sporen doping te gebruiken. Ook zouden zij al dan niet tegen betaling positieve dopingtests kunnen laten verdwijnen.

WADA spreekt van 'alarmerende situatie' in Rusland
Het internationaal antidopingbureau WADA heeft geschokt gereageerd op de Duitse documentaire die laat zien dat er door Russische topsporters massaal doping wordt gebruikt. ''De combinatie van alles is ongelooflijk schokkend'', zei directeur David Howman woensdag over de onthullingen. Zijn voorganger d*ck Pound viel hem bij. ''Het is een buitengewoon alarmerende situatie.'' Systematische doping, 'doortrekken' van positieve plasjes, smeergeld en corruptie. Dat zijn de steekwoorden waarmee onderzoeksjournalist Hajo Seppelt Russische atleten ontmaskert in zijn documentaire Geheimsache Doping, wie Rusland seine Sieger macht. De documentaire werd woensdag uitgezonden door de Duitse televisiezender ARD.
Nederlandse dopingautoriteit Herman Ram, van de Nederlandse Dopingautoriteit, noemt de ontwikkelingen die in de documentaire naar voren komen 'zeer verontrustend'. "Ik ben niet in shock, omdat je in deze wereld wel vaker geconfronteerd wordt met liegende mensen. Maar ik vind het wel schokkend dat er zo'n systeem is gecreëerd, omdat er zoveel mensen bij betrokken moeten zijn”, aldus Ram woensdagavond bij de NOS. Hij houdt bij de beschuldigingen wel een slag om de arm omdat hij weinig juridisch bewijs ziet in de documentaire.
Bewust achterhouden Ram is wel verrast door de beschuldigingen aan de Russische dopingautoriteit RUSADA, die bewust positieve testen zouden achterhouden van goede en talentvolle atleten. "Zij oefenen blijkbaar een verkeerde invloed uit. Als er een dopingcontrole is, krijgt de sporter een formulier met een nummer. Het laboratorium ontvangt een formulier met hetzelfde nummer, maar daar ontbreekt de naam van de atleet op." "Zo wordt voorkomen dat het ene urinemonster anders behandeld wordt dan het andere. Als inderdaad, zoals de documentaire beweert, de bekende Russische atleten gespaard worden, dan moeten er meerdere mensen corrupt zijn. Dan gaat het niet om één analist in het laboratorium."

hahaha ik dacht dit laatst nog en zei het voor de grap. blijkt het werkelijkheid :eek:

• #10.033
Heavy Training 5-1-2015 bij Leon Smeets

Pendulum Excersises / Band Pulls

Bench Press Raw: 20*20, 2*10*70, 5*100, 5*130 & 3*3*160kg :)
Bench Press Shirt: 3*190, 2*210 & 1*215

Band Pulls / Pendulum Exercises / Rows with Bands

Comment: Ik ben blij met 3*3*160kg raw...die gingen verder probleemloos...ook in shirt ging het goed...niet meteen te zwaar, ik heb nog twee trainingen te gaan tot de 2e competitie op 25 januari.

Back on track zie ik!

• #10.035

Thx :)...heeeeeeel gestaag gaat het weer ietsiepietsie beter...eens kijken of we de stijgende lijn weten vast te houden (schrijf de progressie in eerste instantie aan de toename van mijn lichaamsgewicht en vrees dat als ik weer zal afvallen ook weer last zal krijgen van degeneratie :().

Gaat weer al lekkerrrrrrr!
Ik ben nu vet jaloers op jouw 3x3x160 Kompel.
In je shirt nog een 50kg er bij en je bent weer weg voor een ronde man! :thumb:

Thx :)...heeeeeeel gestaag gaat het weer ietsiepietsie beter...eens kijken of we de stijgende lijn weten vast te houden (schrijf de progressie in eerste instantie aan de toename van mijn lichaamsgewicht en vrees dat als ik weer zal afvallen ook weer last zal krijgen van degeneratie :().

f**k bw man!
Je moet het zo zien als jij iets afvalt ( heb ik het natuurlijk niet over 20 of meer kg) wordt jij fitter (ondanks verschil in leverage) en ga je alleen maar meer douwen;).

En anders:

Weet dat Mark Bell eens in een video van hem zei van als je echt gaat ''cutten'' je de mind kunt foppen door slingshots of reversed bands te gebruiken zodat je dezelfde gewichten kunt blijven hanteren. Hierdoor blijf je positiever denken over de trainingen en merk je niks van degeneratie.

• #10.038
Gaat weer al lekkerrrrrrr! Ik ben nu vet jaloers op jouw 3x3x160 Kompel. In je shirt nog een 50kg er bij en je bent weer weg voor een ronde man! :thumb:
Thx :) het gaat alweer rrrrrrrrrrrrredelijk... en als jij niet last van die kinkhoest had gekregen had je me allang een poepie laten ruiken!

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------
f**k bw man! Je moet het zo zien als jij iets afvalt ( heb ik het natuurlijk niet over 20 of meer kg) wordt jij fitter (ondanks verschil in leverage) en ga je alleen maar meer douwen;). En anders: Weet dat Mark Bell eens in een video van hem zei van als je echt gaat ''cutten'' je de mind kunt foppen door slingshots of reversed bands te gebruiken zodat je dezelfde gewichten kunt blijven hanteren. Hierdoor blijf je positiever denken over de trainingen en merk je niks van degeneratie.
Thx voor de tip! :) ---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Nieuw jaar, nieuwe kansen ;)
Aan het begin van het nieuwe jaar doe ik altijd e.e.a. evalueren en tevens een blik vooruit plaatsen.

Evaluatie 2014… een jaar een jaar met ups & downs…1) PR’s weten neer te zetten in shirt (255kg op wedstrijd) en ook raw (200kg touch & go tijdens training). 2) Helaas op het NK de doelstelling van 260+ niet kunnen waarmaken (wat toen een record in 120+ geweest zou zijn). 3) Na het NK dan last van een schouderblessure (de eerste blessure sinds 30 jaar) die nogal hardnekking is (ik heb er nu nog altijd last van, alhoewel het gelukkig niet erger wordt) en 4) besloten wat kilo’s lichaamsgewicht kwijt te raken. Met als resultaat dat de kracht helaas zienderogen achteruit ging. Punt. Dat was 2014.

Vooruitblik 2015…ik hoop 1) heel te blijven en minder last van mijn schouderblessure te hebben en 2) dat de kracht weer gestaag vooruit zal gaan (doelstelling is om raw weer op 5x5x160 uit te komen waarmee ik dan weer op ruim 190kg als 1RM zou uitkomen en circa 240kg in shirt). 3) Tevens is het streven om het lichaamsgewicht onder de 145kg te houden en richting de 140 te gaan. Ik zal niet veel aan mijn trainingen veranderen…het afwisselen in intensiteit (heavy & light day) bevalt goed en ik zal zeker oefeningen blijven doen als preventie tegen blessures (L-Flyes, Pendulum Excersises, Band Pulls). 4) Op mijn verlanglijstje staat een nieuw benchshirt (Super Katana Low Cut, kosten 190 euro) maar door allerlei (on)voorziene kosten die hogere prioriteit hebben zal ik dit helaas effies moeten uitstellen.

succes met je doelen voor 2015!
hopelijk zonder al te veel blessures!
ga binnekort ook eens een bench shirt kopen. kijken hoe ver ik daar mee kan komen !

• #10.040
succes met je doelen voor 2015! hopelijk zonder al te veel blessures! ga binnekort ook eens een bench shirt kopen. kijken hoe ver ik daar mee kan komen !
Thx! :)
Jij ook suc6 met je doelstellingen en welk shirt ben je van plan te kopen en bij wie als ik vragen mag?

Terug
Naar boven