- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Een plan(ning) is meestal een hulpmiddel om een bepaalde doelstelling te bereiken en een plan mag niet het doel op zich zijn, maar zonder een (goed) plan lijkt het me vrij lastig om je doelstellingen te bereiken, wat zonde zou zijn. Ik moet daarbij denken aan de volgende leus: We are not plan to fail, we simply fail to plan. En waarom zou een schema tot stress moeten leiden?...er zijn toch vrij simpele schema's in omloop die ook nog eens goed werken, toch?
Niet dat de schema's moeilijk zijn, ik maak ze ook voor anderen. Alleen is het voor mijn persoonlijkheid lastig om die structuur te moeten volgen. Nogal ADD, er is altijd wel weer iets anders, iets nieuws. Wekenlang mezelf aan een plannetje houden is daarom heel lastig voor mij.

...heb me 3 heavy grip grippers (1-1,5-2)...deze zijn beduidend goedkoper...een COC kost circa 30 Euro per stuk (!)..een heavy grip gripper krijg je in NL alreeds voor 16 euro...in DL krijg ik ze zelfs voor 13 euro...voor 2 COC´s heb ik dus 4 heavy grip grippers...als het me ooit zou lukken om een heavy grip 3 te sluiten dan wil ik me nog wel een COC 3 aanschaffen...maar ik zeg heel bewust ALS...er is nog wel een wereld van verschil tussen een 2 en een 3.

...toch nog maar eens goed op zoek gaan naar de COC grippers...als de 3.0 HG zou lukken zien we verder.